Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako mies aina yhteyttä jos on kiinnostunut?

Vierailija
10.11.2025 |

Klassikko-kysymys. Aina ajankohtainen.

Voinko vaan jäädä passiivisena odottamaan?

T. Nainen

Ottaako mies aina yhteyttä jos on kiinnostunut?

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minä en enää tee aloitteita niin mies joko otttaa tai jättää. Pärjään yksinkin. 

Näin minäkin olen alkanut toimimaan, mutta jutut kuivuu kasaan, kun olen passivoitukut. Vastaan kyllä viesteihin, mutta en tee enää mitään aloitetta. Kiinnostaisi tietää miten muut naiset toimii?

Juttu joutaa kuivua kasaan jos se ilman naisen aloitteekkuutta kuivuu. Mitä teet kivireellä?

Olen kyllä vastannut, että olisi mukava tavata uudestaan, mutta mies on niin saamaton ettei tee mitään konkreettista ehdotusta treffeistä! Olen siis jo näyttänyt vihreä valoa.

Vierailija
22/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on passivoituneet, alfoja ei ole paljoa vapaalla. 

Kyllä ne ns. passiivisetkin toimii silloin, kun on tarpeeksi kiinnostava nainen hyppysissä

Miehen passiivisuus kertoo vain siitä, ettei hän ole innoissaan susta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pommittaa yleensä vain ne miehet, kenestä en ole kiinnostunut!

Vierailija
24/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli pommittaa. Kiinnostuneet miehet on aktiivisia, vaikka se kiinnostus ei olisikaan molemminpuolista. 

Vierailija
25/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helppo noin 35 v. keskivertomiehen on löytää hyvännäköistä seksiseuraa Helsingistä? Voivatko vaan jättää kortin katsomatta jos olisi hyvännäköinen mimmi tarjolla s-suhteeseen?

Vierailija
26/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin naisena kovin aktiivinen ja mies passiivisempi niin tulisi mieleen, että juttu ei olisi edennyt ilman naisen aktiivisuutta. Eli mies valitsi helpon nakin kun ei tarvinnut nähdä vaivaa tai ei edes osannut toimia miten edetään. Toisaalta myös juttu usein jatkuu, että nainen on jonkin sortin Justiina. Itse en jaksa olla Justiinana parisuhteessa. 

Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Myös usein on silloin myös kyvykäs sosiaalisesti. 

Vierailija
27/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minä en enää tee aloitteita niin mies joko otttaa tai jättää. Pärjään yksinkin. 

Näin minäkin olen alkanut toimimaan, mutta jutut kuivuu kasaan, kun olen passivoitukut. Vastaan kyllä viesteihin, mutta en tee enää mitään aloitetta. Kiinnostaisi tietää miten muut naiset toimii?

Juttu joutaa kuivua kasaan jos se ilman naisen aloitteekkuutta kuivuu. Mitä teet kivireellä?

Olen kyllä vastannut, että olisi mukava tavata uudestaan, mutta mies on niin saamaton ettei tee mitään konkreettista ehdotusta treffeistä! Olen siis jo näyttänyt vihreä valoa.

Olet tehnyt kiinnostuksesi selväksi ja loppu on miehen vastuulla. Jos hän ei tee mitään niin anna olla.

Vierailija
28/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli pommittaa. Kiinnostuneet miehet on aktiivisia, vaikka se kiinnostus ei olisikaan molemminpuolista. 

Eli paras taktiikka on olla passiivinen naisena. Turha lähteä tyrkyttämään itseään?

Vierailija
29/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helppo noin 35 v. keskivertomiehen on löytää hyvännäköistä seksiseuraa Helsingistä? Voivatko vaan jättää kortin katsomatta jos olisi hyvännäköinen mimmi tarjolla s-suhteeseen?

Miksi hyvännäköinen mimmi haluaisi seksisuhteeseen 35v keskivertomiehen? 

Mut kai niillä 35 keskivertomiehilläkin on omat halut, toiveet ja omanarvontunto, tuskin läheskään kaikille riittää et on joku hyvännäköinen mimmi (mitä se sit tarkoittaakaan) ja p*lllu tarjolla. 

Vierailija
30/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Nykyinen ei ottanut. Oli kuulemma liian ujo ja ajatteli, etten huoli häntä. Tapasimme siis baarissa, jatkoimme hänen luokseen ja poistuin aikaisin aamulla kämpästä. Minä se laitoin viestin seuraavana päivänä ja mies vastasi kyllä heti pyytäen kahville. Ja oikeasti juotiin vaan kahvia. Miestä selvästi jännitti, vaikka eka tapaaminen olikin alkoholin voimalla ollut aika vauhdikas. 

Vierailija
31/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan. En halua vaikuttaa ahdistelijalta, joten nainen saa ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

Kirjoitellaanko näitä tosissaan? Yhteydenotto tai treffiehdotus ei ole ahdistelua kenenkään mielestä. Se muuttuu ahdisteluksi, jos siinä ehdotellaan heti kärkeen rivoja tai jos jatkaa sen jälkeen, kun nainen on sanonut ei kiitos. 

Minä en ainakaan yhteyttä ota, koska haluan miehen, joka on aktiivinen ja oma-aloitteinen ja oikeasti haluaa minut, eikä ota minua vain paremman puutteessa.

Ja pääsääntö on, että kiinnostunut mies kyllä ottaa uudelleen yhteyttä, jos on ollut jo jotain. Jos esimerkiksi treffien jälkeen ei kuulu mitään, mies ei ole ainakaan tarpeeksi kiinnostunut. 

Vierailija
32/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paras taktiikka on olla passiivinen naisena. Turha lähteä tyrkyttämään itseään?

No en tiedä taktiikasta, mutta jos mies on kiinnostunut, niin ei naisen TARVITSE tyrkyttää itseään. 

Tyrkyttämisen tarve implikoi luultavasti vaan sitä, ettei mies ole innostunut. 

Vierailija
33/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt kiinnostuksesi selväksi ja loppu on miehen vastuulla. Jos hän ei tee mitään niin an

Kiitos! Näin teen. Klassikko: He is just not that into you.

Vierailija
34/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä. Nykyinen ei ottanut. Oli kuulemma liian ujo ja ajatteli, etten huoli häntä. Tapasimme siis baarissa, jatkoimme hänen luokseen ja poistuin aikaisin aamulla kämpästä. Minä se laitoin viestin seuraavana päivänä ja mies vastasi kyllä heti pyytäen kahville. Ja oikeasti juotiin vaan kahvia. Miestä selvästi jännitti, vaikka eka tapaaminen olikin alkoholin voimalla ollut aika vauhdikas. 

Tässäkin huomatkaa mammat tämä: MIES VASTASI KYLLÄ HETI JA PYYSI KAHVILLE 

Eli kiinnostunut mies vastasi heti ja tarttui hanakasti tilaisuuteen, pyysi samantien kahville 

Vierailija
35/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvännäköinen mimmi haluaisi seksisuhteeseen 35v keskivertomiehen? 

Mut kai niillä 35 keskivertomiehilläkin on omat halut, toiveet ja omanarvontunto, tuskin läheskään kaikille riittää et on joku hyvännäköinen mimmi (mitä se sit tarkoittaakaan) ja p*lllu tarjolla. 

Koska satuin viehättymään hänen persoonaan ja olisin kiinnostunut jatkamaan juttua, mutta hän ei ilmeisesti minun kanssa. :(  Tällä hetkellä lähinnä s-suhde kiinnostaa.

Vierailija
36/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska satuin viehättymään hänen persoonaan ja olisin kiinnostunut jatkamaan juttua, mutta hän ei ilmeisesti minun kanssa. :(  Tällä hetkellä lähinnä s-suhde kiinnostaa.

Eli olet luuseri. Avaudut palstalle jostain tyypistä kenestä muka haluat pelkkää seksiä, vaikka oikeasti selität hänestä palstalla ja olet viehättynyt persoonasta jne. 

Epätoivoista. En nyt tiedä mitä tarkoitat keskiverto 35v miehellä, mutta käsittääkseni sellaisilla on yleensä mahaa, ei mitään hyvännäköisiä ja luonnekin tylsä. Sama toki keskiverto 35v naisilla. 

Vierailija
37/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin huomatkaa mammat tämä: MIES VASTASI KYLLÄ HETI JA PYYSI KAHVILLE 

Eli kiinnostunut mies vastasi heti ja tarttui hanakasti tilaisuuteen, pyysi samantien kahville 

Aivan! Ja varmaan jos daami ei olisi toiminut, olisi ujo mieskin lopulta kerännyt rohkeuden ja laittanut sen ekan viestin!

Vierailija
38/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet vaan antavat asian olla ja eivät tee mitään kun ajattelevat että ansaitsee paremman.

Vierailija
39/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa. Tai jos ei ota, niin en edes halua sellaista miestä. 

Tähän minäkin uskon ja olen toiminut sen mukaisesti. 

Vierailija
40/77 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet luuseri. Avaudut palstalle jostain tyypistä kenestä muka haluat pelkkää seksiä, vaikka oikeasti selität hänestä palstalla ja olet viehättynyt persoonasta jne. 

Epätoivoista. En nyt tiedä mitä tarkoitat keskiverto 35v miehellä, mutta käsittääkseni sellaisilla on yleensä mahaa, ei mitään hyvännäköisiä ja luonnekin tylsä. Sama toki keskiverto 35v naisilla. 

Joo kyllä ylipainoinen, ujo, kalju, ei komea, ihan keskiverto, itse olen kaunis, sporttinen, en ole luuseri vaan menestynyt. Arvioisin oman viehättävyyteni 9/10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi