Onko kukaan ikinä voittanut mitään kauppojen ilmaisista kilpailuista?
Olen ruvennut epäilemään että kauppaliikkeitten kilpailut - arvonnat, onnenpyörät, muistipelit, raaputukset ovat pelkkää huuhaata. Koskaan en ole voittanut niistä mitään vaikka kuinka ahkerasti pelaisin. Joskus aiemmin sentään voittajat vielä julkaistiin, mutta näissä pikkukilpailuissa sitä ei enää näe.
Kommentit (27)
Kaverini voitti joskus 30 vuotta sitten Citymarketin arvonnassa matkan Brasiliaan.
Tyttäreni on voittanut kerran Jopon, mieheni ihan vastikään Sakan nimmarilla jalkapallopaidan cittarin omo- pesuainekampanjasta.
Voittanut kaksi kertaa ilmaisen Laivamatkan Suomesta Ruotsiin ja takaisin ja myös jotain pientä.
Vessapaperit vuodeksi. Ei ne ihan niin pitkään lapsiperheessä riittäneet mutta aika pitkään kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen, vuonna kivi ja kirves T-kaupan Estrella -kilpailussa jumbokokoisen urheilukassillisen täynnä sipsipusseja.
Jaa juu, myös vuonna miekka ja kilpi voitin Fazerin Geisha-aiheisessa runokilpailussa ison kehystetyn seinätaulun jossa on silkkikankaalle kirjoitettu kalligrafialla Geisha.
- sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, vuonna kivi ja kirves T-kaupan Estrella -kilpailussa jumbokokoisen urheilukassillisen täynnä sipsipusseja.
Tuliko kaikki chipsit syöty?
Tuli kyllä, oli useampia eri makuja Estrella-sipsejä. Kassi on edelleen ihan hyväkuntoisena tallessa :)
- se jota lainasit
CD-levy tuli yhdestä kauppaliikkeen arvonnasta ja toisesta iso laatikollinen erilaisia leivonnaisia. Kyselytutkimukseen vastaamalla olen saanut lahjakortteja sekä ainakin siivoustarvikkeita. Lehtien arvontoihin osallistumalla sain joskus muinoin uutuussinkun sekä julisteen ynnä 6 kk lehdet.