Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ikinä voittanut mitään kauppojen ilmaisista kilpailuista?

Vierailija
10.11.2025 |

Olen ruvennut epäilemään että kauppaliikkeitten kilpailut - arvonnat, onnenpyörät, muistipelit, raaputukset ovat pelkkää huuhaata. Koskaan en ole voittanut niistä mitään vaikka kuinka ahkerasti pelaisin. Joskus aiemmin sentään voittajat vielä julkaistiin, mutta näissä pikkukilpailuissa sitä ei enää näe. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

CD-levy tuli yhdestä kauppaliikkeen arvonnasta ja toisesta iso laatikollinen erilaisia leivonnaisia. Kyselytutkimukseen vastaamalla olen saanut lahjakortteja sekä ainakin siivoustarvikkeita. Lehtien arvontoihin osallistumalla sain joskus muinoin uutuussinkun sekä julisteen ynnä 6 kk lehdet. 

Vierailija
22/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini voitti joskus 30 vuotta sitten Citymarketin arvonnassa matkan Brasiliaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on voittanut kerran Jopon, mieheni ihan vastikään Sakan nimmarilla jalkapallopaidan cittarin omo- pesuainekampanjasta.

Vierailija
24/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittanut kaksi kertaa ilmaisen Laivamatkan Suomesta Ruotsiin ja takaisin ja myös jotain pientä.

Vierailija
25/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperit vuodeksi. Ei ne ihan niin pitkään lapsiperheessä riittäneet mutta aika pitkään kuitenkin.

Vierailija
26/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, vuonna kivi ja kirves T-kaupan Estrella -kilpailussa jumbokokoisen urheilukassillisen täynnä sipsipusseja.

Jaa juu, myös vuonna miekka ja kilpi voitin Fazerin Geisha-aiheisessa runokilpailussa ison kehystetyn seinätaulun jossa on silkkikankaalle kirjoitettu kalligrafialla Geisha.

- sama

Vierailija
27/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, vuonna kivi ja kirves T-kaupan Estrella -kilpailussa jumbokokoisen urheilukassillisen täynnä sipsipusseja.

Tuliko kaikki chipsit syöty?

Tuli kyllä, oli useampia eri makuja Estrella-sipsejä. Kassi on edelleen ihan hyväkuntoisena tallessa :)

- se jota lainasit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi