Onko kukaan ikinä voittanut mitään kauppojen ilmaisista kilpailuista?
Olen ruvennut epäilemään että kauppaliikkeitten kilpailut - arvonnat, onnenpyörät, muistipelit, raaputukset ovat pelkkää huuhaata. Koskaan en ole voittanut niistä mitään vaikka kuinka ahkerasti pelaisin. Joskus aiemmin sentään voittajat vielä julkaistiin, mutta näissä pikkukilpailuissa sitä ei enää näe.
Kommentit (27)
Juu, olen. Vuonna 1996 voitin nuorena kaupan Del Monte -arvonnasta mainosauringonvarjon terassille. Eli sen, mikä oli siellä kaupassa siinä mainos-/arvontapisteellä esillä. Muistaakseni oli kakkospalkinto. Vihreää ja valkoista, isot Del Monte -mainokset. Että silleen....
Olen voittanut. Viime tammikuusa voitin eräästä lemmikkitarvikekaupasta koiranruokaa.
En ole koskaan voittanut esim lukuisten liikkeiden joulukalenteri arvonnousua jossa arvotaan joka joulukuun päivä palkintoja..
Yhteensä olen varmaan sataan arvontaan osallistunu enkä koskaan. Ole voittanut mitään
Olen, vuonna kivi ja kirves T-kaupan Estrella -kilpailussa jumbokokoisen urheilukassillisen täynnä sipsipusseja.
Monestihan esim. sellaiset arvonnat, joissa on pääpalkintona auto menee siten, että pitää olla joku just sopiva numeroyhdistelmä, kun pääpalkinto arvotaan. Eli esim. oikea pvm ja kuitun loppusumma. Eli vähän niinkuin lottoa. Todennäköisesti sitä autoa ei siis voita kukaan.
Mutta olen kyllä itse voittanut mm. älykellon instagramissa olleesta arvonnasta ja oli ihan suomalainen firma kyseessä.
Nuorena voitin tuotesetin S-ketjun arvonnassa.
En ole ikinä törmännyt kaupoissa maksulliseen arvontaan.
Voitin K-raudan kyselyssä kottikärryt 40 v sitten. Ovat edelleen käytössä🥰
Voitin 80-luvulla kamman. Jäi mieleen, koska jäi ainoaksi voitoksi. En tiedä onko normaalia olla näin "voittamaton". On noita kuponkeja täytetty.
Tänä vuonna voitin 0,5l Pepsi-pullon K-kaupasta. Tosin pantti (0,20€) piti maksaa itse.
Tyttöni on "voittanut" useasti Normal-kaupan appin peleistä/arvonnoista tms. Ainakin on useasti saanut lunastaa ilmaisen tuotteen kännykkää näyttämällä.
Onko kukaan koskaan voittanut mitään niissä lehtien järjestämissä arvonnoissa, joissa valitsee vaihtoehdon "en tilaa lehteä mutta osallistunut arvontaan"? Ennen niihin piti vastata lähettämällä kirjekuori EI kuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Olen, vuonna kivi ja kirves T-kaupan Estrella -kilpailussa jumbokokoisen urheilukassillisen täynnä sipsipusseja.
Tuliko kaikki chipsit syöty?
Voitin vuonna 89 monta kahvipakettia. Olin silloin 7 vuotias.
En ole muistaakseni voittanut mitään mistään arvonnasta.
Lottoa ja vakiota olen pelannut 40 vuotta joka viikko minimipanoksilla, ja suurin voitto on luokkaa 50€.
Mutta kyllä se iso potti on sieltä jostain vielä tulossa! Eihän tässä vaiheessa voi enää lopettaa!!!!
Menee Jackpot vielä sivu suun!
Voitin joskus 1970-luvulla nipun c-kasetteja ja heti perään 2010-luvulla pienen hylsysarjan.
Minulle tulee säännöllisesti Veikkaukselta niitä arvontoja joihin osallistun, mutta kyllä vähän luulen että koska en heidän pelejään ole pelannut tai laittanut rahaa koko lafkaan enää vuosiin niin minut kuitenkin karsitaan salaa pois heti kättelyssä noista arvonnoista.
Voitin noin vuonna 2010 sellaisen jättifazerinsininensuklaalevyn, jonka sisällä oli 9 fazerin sinistä suklaalevyä. Oli Tokmannin arvonta.
Voitin kerran Prismasta makuupussin. Tästä on ainakin 20 vuotta. Se oli Serlan kilpailu.
Voitin kerran k-kaupan onnenpyörä tms. arvonnasta pussillisen varsiparsakaalia (arvo n. 2 eur).
En ole aikoihin edes nähnyt mitään kilpailuja kaupoissa.
Mutta olen kerran varmaan 20 v sitten voittanut Hackmanin liikkeestä paistinpannun. Se oli jopa erittäin laadukas ja mukana kansi. Eli ei mikään halpispannu.
Taitaa olla ainoa voittoni.