Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ikinä voittanut mitään kauppojen ilmaisista kilpailuista?

Vierailija
10.11.2025 |

Olen ruvennut epäilemään että kauppaliikkeitten kilpailut - arvonnat, onnenpyörät, muistipelit, raaputukset ovat pelkkää huuhaata. Koskaan en ole voittanut niistä mitään vaikka kuinka ahkerasti pelaisin. Joskus aiemmin sentään voittajat vielä julkaistiin, mutta näissä pikkukilpailuissa sitä ei enää näe. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin edes nähnyt mitään kilpailuja kaupoissa.  

Mutta olen kerran varmaan 20 v sitten voittanut Hackmanin liikkeestä paistinpannun.  Se oli jopa erittäin laadukas ja mukana kansi.  Eli ei mikään halpispannu.

Taitaa olla ainoa voittoni.  

Vierailija
2/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen. Vuonna 1996 voitin nuorena kaupan Del Monte -arvonnasta mainosauringonvarjon terassille. Eli sen, mikä oli siellä kaupassa siinä mainos-/arvontapisteellä esillä. Muistaakseni oli kakkospalkinto. Vihreää ja valkoista, isot Del Monte -mainokset. Että silleen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut. Viime tammikuusa voitin eräästä lemmikkitarvikekaupasta koiranruokaa.

Vierailija
4/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voittanut esim lukuisten liikkeiden joulukalenteri arvonnousua jossa arvotaan joka joulukuun päivä palkintoja..

Yhteensä olen varmaan sataan arvontaan osallistunu enkä koskaan. Ole voittanut mitään

Vierailija
5/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, vuonna kivi ja kirves T-kaupan Estrella -kilpailussa jumbokokoisen urheilukassillisen täynnä sipsipusseja.

Vierailija
6/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan esim. sellaiset arvonnat, joissa on pääpalkintona auto menee siten, että pitää olla joku just sopiva numeroyhdistelmä, kun pääpalkinto arvotaan. Eli esim. oikea pvm ja kuitun loppusumma. Eli vähän niinkuin lottoa. Todennäköisesti sitä autoa ei siis voita kukaan. 

Mutta olen kyllä itse voittanut mm. älykellon instagramissa olleesta arvonnasta ja oli ihan suomalainen firma kyseessä.

Vierailija
7/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena voitin tuotesetin S-ketjun arvonnassa.

Vierailija
8/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä törmännyt kaupoissa maksulliseen arvontaan.

Vierailija
9/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin K-raudan kyselyssä kottikärryt 40 v sitten. Ovat edelleen käytössä🥰

Vierailija
10/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 80-luvulla kamman. Jäi mieleen, koska jäi ainoaksi voitoksi. En tiedä onko normaalia olla näin "voittamaton". On noita kuponkeja täytetty.

Vierailija
11/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna voitin 0,5l Pepsi-pullon K-kaupasta. Tosin pantti (0,20€) piti maksaa itse. 

Tyttöni on "voittanut" useasti Normal-kaupan appin peleistä/arvonnoista tms. Ainakin on useasti saanut lunastaa ilmaisen tuotteen kännykkää näyttämällä.

Vierailija
12/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan voittanut mitään niissä lehtien järjestämissä arvonnoissa, joissa valitsee vaihtoehdon "en tilaa lehteä mutta osallistunut arvontaan"? Ennen niihin piti vastata lähettämällä kirjekuori EI kuoressa.

Vierailija
13/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, vuonna kivi ja kirves T-kaupan Estrella -kilpailussa jumbokokoisen urheilukassillisen täynnä sipsipusseja.

Tuliko kaikki chipsit syöty?

Vierailija
14/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin vuonna 89 monta kahvipakettia. Olin silloin 7 vuotias.

Vierailija
15/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muistaakseni voittanut mitään mistään arvonnasta. 

Lottoa ja vakiota olen pelannut 40 vuotta joka viikko minimipanoksilla, ja suurin voitto on luokkaa 50€.

Mutta kyllä se iso potti on sieltä jostain vielä tulossa! Eihän tässä vaiheessa voi enää lopettaa!!!!

Menee Jackpot vielä sivu suun!

Vierailija
16/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin joskus 1970-luvulla nipun c-kasetteja ja heti perään 2010-luvulla pienen hylsysarjan.

Vierailija
17/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee säännöllisesti Veikkaukselta niitä arvontoja joihin osallistun, mutta kyllä vähän luulen että koska en heidän pelejään ole pelannut tai laittanut rahaa koko lafkaan enää vuosiin niin minut kuitenkin karsitaan salaa pois heti kättelyssä noista arvonnoista.

Vierailija
18/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin noin vuonna 2010 sellaisen jättifazerinsininensuklaalevyn, jonka sisällä oli 9 fazerin sinistä suklaalevyä. Oli Tokmannin arvonta.

Vierailija
19/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran Prismasta makuupussin. Tästä on ainakin 20 vuotta. Se oli Serlan kilpailu.

Vierailija
20/27 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran k-kaupan onnenpyörä tms. arvonnasta pussillisen varsiparsakaalia (arvo n. 2 eur).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan