Onko kukaan ikinä voittanut mitään kauppojen ilmaisista kilpailuista?
Olen ruvennut epäilemään että kauppaliikkeitten kilpailut - arvonnat, onnenpyörät, muistipelit, raaputukset ovat pelkkää huuhaata. Koskaan en ole voittanut niistä mitään vaikka kuinka ahkerasti pelaisin. Joskus aiemmin sentään voittajat vielä julkaistiin, mutta näissä pikkukilpailuissa sitä ei enää näe.
Kommentit (62)
En ainakaan muista voittaneeni mitään.
Joudun tekemään kaikki ostokseni verkkokaupoista, joten olen nähnyt aikamoisen määrän "jätä arvostelu ja voita" -arvontoja. Viime aikoina ovat yleistyneet arvonnat, joiden tuloksia ja voittajia ei koskaan mainita missään, mutta uutta arvontaa pukkaa joka kuukausi.
Harvemmin niissä edes mainitaan kuinka monta suihkusaippuaa, energiajuomaa, suklaapatukkaa on mukamas jaossa. Itse pelaan hyvin harvakseltaan Veikkauksen pelejä, mutta niistä sentään voittaa joskus jonkun euron takaisin. Näistä K-kaupan vedätyksistä ei koskaan mitään muuta kuin harmittelin siitä ettei osunut kohdalle.
Kyllä, 2 kertaa. Silloisen Ruokavaraston arvonnassa 10 pakettia Juhla Mokkaa (kirjoitetaan noin) ja Salen kesäkassikilpailusta ämpärin (jihaa !) missä oli 10 eri artikkelia, ihan käyttökelpoista tavaraa eikä mitään sälää.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan muista voittaneeni mitään.
Joudun tekemään kaikki ostokseni verkkokaupoista, joten olen nähnyt aikamoisen määrän "jätä arvostelu ja voita" -arvontoja. Viime aikoina ovat yleistyneet arvonnat, joiden tuloksia ja voittajia ei koskaan mainita missään, mutta uutta arvontaa pukkaa joka kuukausi.
En ole voittanut itse edes kaupan apeissa olleissa tuotepalkinto-arvonnoissa, en edes yhtä suklaapatukkaa. Ilmeisesti noita tuotepalkintoja on vain yksittäisiä jaossa, tai sitten itsellä todella huono onni. Ei maksa vaivaa osallistua arvontoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen voittanut v.2000 ranskalaisen elokuvan (dvd), 80-luvulla 300 markkaa Ässä-arvalla. Siihenpä ne voitot on sitten jääneet.
Entinen työkaveri voitti lähes aina työpaikan arpajaisissa. Päävoitot ja pienemmä voitot. Minä en koskaan mitään.
Äitini, vanha, voitti tuon tuosta jotain, ahkerasti kyllä täytteli lipukkeita 80-luvulla. Kasseja, ruokaa, paras oli kuuden hengen kahviastiasto sellainen venäläisen sinikultainen.
Mielenkiintoista. Onhan tietysti pikku juttu jos palkintona on lähinnä lyijykyniä, mutta jotenkin tähän kaipaisi vähän enemmän läpinäkyvyyttä.
Voi tin munkin Lidlin arpajaisista tällä viikolla. Annoin sen mustalaisnaiselle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen voittanut v.2000 ranskalaisen elokuvan (dvd), 80-luvulla 300 markkaa Ässä-arvalla. Siihenpä ne voitot on sitten jääneet.
Entinen työkaveri voitti lähes aina työpaikan arpajaisissa. Päävoitot ja pienemmä voitot. Minä en koskaan mitään.
Äitini, vanha, voitti tuon tuosta jotain, ahkerasti kyllä täytteli lipukkeita 80-luvulla. Kasseja, ruokaa, paras oli kuuden hengen kahviastiasto sellainen venäläisen sinikultainen.
Sepä se, aikaisemmin sentään joku aina voitti jotain, mutta näistä nykyisistä appiarvonnoista ei ikinä kukaan mitään
Mä oon voittanut. Kerran voitin korusetin, kerran satasen lidlin arpajaisissa. Eipä nyt tule muuta mieleen, mutta veikkaan, että olen muulloinkin voittanut jotain.
Olen voittanut joskus CityMarketissa Nestlen kilpailussa punaisen heijastinnauhoilla varustetun ohuen liivin, jonka selässä lukee Nestle Fitness. On vieläkin käytössä. Voi käyttää toppina lenkkeillessä, kivan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan voittanut esim lukuisten liikkeiden joulukalenteri arvonnousua jossa arvotaan joka joulukuun päivä palkintoja..
Yhteensä olen varmaan sataan arvontaan osallistunu enkä koskaan. Ole voittanut mitään
Ei ihme. Kauppiaat kun valikoivat arvoista voittajaksi tuntemansa kanta-asiakkaan, kaverin tai sukulaisen.
Vierailija kirjoitti:
Monestihan esim. sellaiset arvonnat, joissa on pääpalkintona auto menee siten, että pitää olla joku just sopiva numeroyhdistelmä, kun pääpalkinto arvotaan. Eli esim. oikea pvm ja kuitun loppusumma. Eli vähän niinkuin lottoa. Todennäköisesti sitä autoa ei siis voita kukaan.
Mutta olen kyllä itse voittanut mm. älykellon instagramissa olleesta arvonnasta ja oli ihan suomalainen firma kyseessä.
Todennäköisesti kuitin numero siinä Lidlin autokilpailussa
Kesällä 1970 lasikuituveneen eli soutuveneen.
Ison modernin marketin arpajaisten päävoitto.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Onhan tietysti pikku juttu jos palkintona on lähinnä lyijykyniä, mutta jotenkin tähän kaipaisi vähän enemmän läpinäkyvyyttä.
Ovathan ne läpinäkyviä. Tavallaan. "Tämän viikon voittaja on Minna L. Tampereelta" kertoo ihan selvästi sen, miten arvonnassa kävi. Se, onko Minna K. Tampereelta oikea ihminen, on toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne läpinäkyviä. Tavallaan. "Tämän viikon voittaja on Minna L. Tampereelta" kertoo ihan selvästi sen, miten arvonnassa kävi. Se, onko Minna K. Tampereelta oikea ihminen, on toinen juttu.
Missä K-apin energiajuoma/karkkipussi/suihkusaippua/grillimakkara-arvonnassa on mukamas aikoihin mainittu mitään nimiä? Ne vaan katoavat vähin äänin, ja seuraavalla viikolla tulee taas uusi Onnenpyörä.
,
Voitin nokia 3410 kännykän Europarista. Cm:sta pienen linkkuveitsen. Paperikupongilla molemmat kauan sitten.
Voitin joskus sellaisen halpis-joulukalenterin lähikaupan arvonnassa. Taisi olla jotkut avajaiset siellä ja arvottiin jouluherkkuja. Yhden kerran olen voittanut myös semmosen kosmetiikkalaatikon, jossa oli deodorantti, joku rasva ja suihkugeeli.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä 1970 lasikuituveneen eli soutuveneen.
Ison modernin marketin arpajaisten päävoitto.
lisätietoa:
Juhannusviikon myyntiä avittamaan arpajaiset
Paperilippu nimellä ja osoitteella liikkeen ulkoterassilla sujautettiin puiseen äänestyslaatikkoon
Voittaja ilmoitettiin paikallisessa sanomalehdessä
Voitosta tuli kirjeenä ilmoitus kotiin
Olin 14-vuotias
Olen voittanut! Joulukorin, koiralle herkkukassin ja puhelimen! Enkä edes erityisen usein osallistu.