Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jaksaa valhdella, että sisäinen kauneus on parisuhdetta muodostettaessa tärkeämpi kuin ulkoinen?

Vierailija
10.11.2025 |

Jos sinä et täytä ulkoisesti riittäviä kriteereitä, et pääse myöskään osoittamaan sisäistä kauneuttasi. Näin se vain menee, jos oikeasti nostetaan rehellisesti kissa pöydälle. Jos olet ulkoisesti riittävän hyvännäköinen, voit päästä "jatkoon", vaikka olisit sisäisesti täysi kusipää, mutta toisinpäin se ei onnistu. Eihän se juttu hyvännäköisen kusipään kanssa tule kestämään, mutta hän saa silti mahdollisuuden, sisäisesti kaunis vähemmän viehättävä tai komea taasen ei.

Eli summasummaarum. Jotta juttu onnistuu, täytyy olla sisäisesti kaunis, mutta tärkeämpää on olla ulkoisesti riittävän kaunis, jotta pääset näyttämään sitä mahdollista sisäistä kauneuttasi. Eli ulkoinen on ykkönen ja sitä seuraa hyvänä kakkosena se sisäinen.

Kommentit (199)

Vierailija
161/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittäisin kyllä, että suhteen kestoa ajatellen sillä sisäisellä kauneudella on iso merkitys. Se että näyttää ulkoisesti hyvältä, ei paljoa lämmitä jos on mätä sisältä. Parisuhdetta muodostettaessa katsotaan tietysti ensin ulkonäköä, sisus paljastuu myöhemmin.

Ei nyt pelkästään millään ominaisuudella kannatella suhdetta. Eikö ennemmin pitäis puhua lähestyttäessä ihmistä katsotaan ulkonäköä ja sen perusteella katotaan kiinnostaako ..pitkäkestoinen suhde ei ole automaattisesti hyvä suhde. 

Vierailija
162/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välittäisin kyllä, että suhteen kestoa ajatellen sillä sisäisellä kauneudella on iso merkitys. Se että näyttää ulkoisesti hyvältä, ei paljoa lämmitä jos on mätä sisältä. Parisuhdetta muodostettaessa katsotaan tietysti ensin ulkonäköä, sisus paljastuu myöhemmin.

Ei nyt pelkästään millään ominaisuudella kannatella suhdetta. Eikö ennemmin pitäis puhua lähestyttäessä ihmistä katsotaan ulkonäköä ja sen perusteella katotaan kiinnostaako ..pitkäkestoinen suhde ei ole automaattisesti hyvä suhde. 

Sanoinko minä niin, että pelkästään ulkonäöllä on merkitystä? En todellakaan sanonut!  Sanoin, että jos on mätä sisältä, niin ei ulkoinen kauneus kauaa kannattele ja ja se sisus paljastuu vasta myöhemmin, kun ensin katsotaan ulkonäköä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikanaan ihastuin mieheen ajatusmaailman perusteella. Korkea moraali ja hyvä sydän olivat ja ovat edelleen ihailtava yhdistelmä. On ollut ilo olla hänen vaimonsa nyt 20 vuoden ajan. Epäilen, ettei pelkkä ulkonäkö olisi kantanut näin pitkälle, hauska ajatuskin. Puolin ja toisin ollaan ehditty kokea läheisten menetyksiä, työttömyyttä, vakavaa sairautta, lapsiperheen kriisit. Ne tulivat ja menivät, rakkaus pysyy.

Vierailija
164/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko minä niin, että pelkästään ulkonäöllä on merkitystä? En todellakaan sanonut!  Sanoin, että jos on mätä sisältä, niin ei ulkoinen kauneus kauaa kannattele ja ja se sisus paljastuu vasta myöhemmin, kun ensin katsotaan ulkonäköä. 

Et sanonu !!!!! Itse totesin ettei millään yhdellä ominaisuudella kannatella tarkoitan vaikka olis kuinka ihana luonne mutta ulkonäkö kamala ei siitä hyvää suhdetta rakenneta!!!!!!!! 

Vierailija
165/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aikanaan ihastuin mieheen ajatusmaailman perusteella. Korkea moraali ja hyvä sydän olivat ja ovat edelleen ihailtava yhdistelmä. On ollut ilo olla hänen vaimonsa nyt 20 vuoden ajan. Epäilen, ettei pelkkä ulkonäkö olisi kantanut näin pitkälle, hauska ajatuskin. Puolin ja toisin ollaan ehditty kokea läheisten menetyksiä, työttömyyttä, vakavaa sairautta, lapsiperheen kriisit. Ne tulivat ja menivät, rakkaus pysyy.

Missä kohdin AP tarkoitti että pelkällä ulkonäöllä rakennetaan tai ylläpidetään? Ei varmaan keidenkään pitkään jatkunut suhde jos on oikeesti hyvä suhde niin perustu pelkästään mihinkään ulkonäköön 😅 

Vierailija
166/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö kiinnittää huomion mutta paljon kauniimpaa on se miten kohtelee itseään ja muita.

Vierailija
167/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku on katkera, kun ei löydä kumppania 😂

Se parisuhde ei ole mikään ihmeellinen saavutus 😂😂😂..  että hv. Ei mua kiinnosta mikään kompromissi komposti

Voi sua, pitää ihan haistatella, kun osui niin omaan nilkkaan. Luulen, että nimenomaa sinulle se olisi saavutus, tuolla asenteella nimittäin. 

Vierailija
168/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdin AP tarkoitti että pelkällä ulkonäöllä rakennetaan tai ylläpidetään? Ei varmaan keidenkään pitkään jatkunut suhde jos on oikeesti hyvä suhde niin perustu pelkästään mihinkään ulkonäköön 😅 

Kunhan jorisen aamun ratoksi, vapaapäivä. Meillä on ap:n kanssa sukupolven ero. Meillä livenä tutustuneilla se mahdollinen sammakko on nähty varsin pian, sitä ei pysty salaamaan. Nykyään kun se, johon aiotaan tutustua lähemmin, valitaan netin kuvagalleriasta, lähtökohdat ovat ihan erilaiset. Ei näy kuin pinta ja sen perusteella päätetään halutaanko edes tutustua. Kysehän oli parisuhteen muodostamisesta, aivan ensiaskeleista. Kriittinen osa informaatiosta jää puuttumaan ja ilmenee vasta treffeillä kaakaon ja paninin kanssa ;) Mun ei tarvinnut koskaan lähteä treffeille selvittämään oliko kiinnostusta, sinne mentiin vasta kun oli.

Vierailija
169/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ni minä pidin miestäni ekassa tapaamisessa jopa "rumana". Kun opin tuntemaan hänet, hänestä tuli vain komeampi ja komeampi. Puoli vuotta tässä meni ja sen jälkeen oli myyty. Nykyisin 8 vuotta tutustumisesta, mies on edelleen minusta aivan jäätävän komea, enkä ymmärrä miksi en nähnyt tätä heti! Eli puhut palturia. 

Nyt kiinnostaisi tietää, oliko sun miehelläsi sama kokemus. Pitikö hänkin sinua alkuun ulkoisesti ''rumana'', ennen kuin tutustuitte syvemmin luonteisiinne? Koska mallinaisena on helppo kerskua, ettei ulkoinen kauneus ei merkkaa mitään. 

Ei pitänyt. Hän sanoi mulla jälkeen päin, että olen hänen mielestään maailman kaunein nainen. Ja tiesin kyllä osuvani hänen naistyyppiin nopeasti. Näen kiinnostuksen silmistä heti. Tai jokainen meistä näkee jos osaa. Pupillit laajenevat ihmisellä, jos se näkee jotain, mitä hän haluaa. Pienenä vinkkinä. Se on nopea hetki, mutta sen voi tavoittaa. 

Mutta joo... Minulla on ollut aina ottajia paljon. Jopa äitini sanoi nuoruudessani, että hän saa potkia huononpia kosioita ovelta pois. Siinä sotkussa ulkonäkö menettää tosiaan merkityksen, sillä yrittäjistä on ollut kaikenlaista hiihtäjää. En tiedä onko tuolla tekemistä sen kanssa, ettei ulkonäöllä ole väliä, vain sydän ratkaisee. 

Vierailija
170/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainoa mikä merkkaa on kemia ja kipinä. Niitä on löytynyt monennäköisten miesten kanssa, yhdistävänä tekijänä iloinen hymy, pilke silmäkulmassa ja mukava luonne. Mulla on jostain syystä (ehkä isäsuhteen vuoksi) varsin hyvä miesmaku luonteen puolesta, että voin hyvin pitkälti sitten luottaa tuohon kipinään. 

Vierailija
171/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se menee niin, että valitaan eka se porukka, jonka ulkonäkö riittää, ja sen jälkeen niiden joukosta se, joka täyttää muut kriteerit (mukavuus, äly, persoona, status, kaverit kadehtii, edustaa elämäntapaa josta haaveilee yms). 

Joillekin eka kynnys on korkea, joillekin matalampi. 

Kaverit kadehtii? Oispa ahdistavaa olla se, jota kaverit kadehtii. 

Vierailija
172/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku on katkera, kun ei löydä kumppania 😂

Se parisuhde ei ole mikään ihmeellinen saavutus 😂😂😂..  että hv. Ei mua kiinnosta mikään kompromissi komposti

Voi sua, pitää ihan haistatella, kun osui niin omaan nilkkaan. Luulen, että nimenomaa sinulle se olisi saavutus, tuolla asenteella nimittäin. 

No miksi pitäisi ihmisten haluta mihinkään parisuhteeseen? 

Vierailija
173/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan jorisen aamun ratoksi, vapaapäivä. Meillä on ap:n kanssa sukupolven ero. Meillä livenä tutustuneilla se mahdollinen sammakko on nähty varsin pian, sitä ei pysty sa

Niin kyllähän monet käyttää niitä filttereitä kuvissa tai laittaa vanhoja kuviaan sinne. 

Vierailija
174/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuton ja mauton tavis varmaan kokee asian juuri näin. Mutta esimerkiksi selvästi keskivertoa älykkäämmän ihmisen on  monin verroin helpompaa löytää ulkoisesti viehättävä kumppani kuin henkisiltä ominaisuuksiltaan tasavertainen kumppani. Aika moni luopuukin tehtävästä mahdottomana ja kelpuuttaa vain "jonkun".

Tää on jännä kulma. Sanoisin että älykkäät taas nimenomaan arvostavat sitä pään väliä aika paljon, jos jostain kriteeristä joustetaan niin ensimmäisenä ulkonäöstä. Monet tosi älykkäät tosiaan saattavat olla yksin, mutta se ei kyllä ulkonäkökritreereistä johdu. Ollaan yksin, koska yhdessä henkisesti tyhjässä suhteessa on vielä monin kerroin yksinäisempää.

Vierailija
175/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kavereiden miehiä kun katsoo niin en usko hetkeäkään, että ovat pitäneet ulkoista kauneutta minkäänlaisena kriteerinä. 

Tämä oli varmaan ennen Tinder aikakautta, nyt näkee mitä on tarjolla ja tuollaiset eivät ikinä pääse treffeille saakka, joten miten sitä sisäistä kauneutta pääsee ikinä näkemään.

Vierailija
176/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se menee niin, että valitaan eka se porukka, jonka ulkonäkö riittää, ja sen jälkeen niiden joukosta se, joka täyttää muut kriteerit (mukavuus, äly, persoona, status, kaverit kadehtii, edustaa elämäntapaa josta haaveilee yms). 

Joillekin eka kynnys on korkea, joillekin matalampi. 

Kaverit kadehtii? Oispa ahdistavaa olla se, jota kaverit kadehtii. 

Jep, miksi sellaista kukaan tavoittelis, eikö se kumppani pitäis valita kaikilta ominaisuuksiltaan siten että itselle sopiva🤔

Vierailija
177/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki nuoret ja erityisesti nuoret ja kauniit naiset ole sisäisesti nykyään aika rumia, joten tuskin he etsivät rinnalleen sisäisesti kaunista.

Ainakin kun seuraa käytöstä, irtoseksiä, pettämistä, rahan perässä juoksua, selkään puukottamista, pimpsan kuvaamista sinne ja pepun heiluttelua tänne ja lisää rakenne kynsiä ja pidempiä ripsiä ja väriä hiuksiin ja botoksia huuliin jne jne jne että eikö nämä ole niitä sisäisesti kauniin vastakohtia ja siksi päätyvät "jännis"-miehiin, jotka ovat myös sisäisesti rumia.

Vierailija
178/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan jorisen aamun ratoksi, vapaapäivä. Meillä on ap:n kanssa sukupolven ero. Meillä livenä tutustuneilla se mahdollin

Niin kyllähän monet käyttää niitä filttereitä kuvissa tai laittaa vanhoja kuviaan sinne. 

Ja se on silti vain kuva. Kuvasta on huono päätellä viihtyykö toisen seurassa, se.on sitä kuuluisaa kemiaa ja kipinää.

Vierailija
179/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki nuoret ja erityisesti nuoret ja kauniit naiset ole sisäisesti nykyään aika rumia, joten tuskin he etsivät rinnalleen sisäisesti kaunista.

Ainakin kun seuraa käytöstä, irtoseksiä, pettämistä, rahan perässä juoksua, selkään puukottamista, pimpsan kuvaamista sinne ja pepun heiluttelua tänne ja lisää rakenne kynsiä ja pidempiä ripsiä ja väriä hiuksiin ja botoksia huuliin jne jne jne että eikö nämä ole niitä sisäisesti kauniin vastakohtia ja siksi päätyvät "jännis"-miehiin, jotka ovat myös sisäisesti rumia.

Ei tuo älytön botox juttu ole oikeasti enää ees muodissa eikä botoxia huuliin laiteta.. pettämistä on ollut aina se mikään uusi ilmiö ole, väriä hiuksiin😄 tämä oli hauska aika monet on epäkunnollisia sitten.. 

Vierailija
180/199 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan jorisen aamun ratoksi, vapaapäivä. Meillä on ap:n kanssa sukupo

Ei tietenkään voi päätellä, mutta se mitä siinä kuvassa on jonkun verran kuitenkin se vedenjakaja.. vai väitätkö ettei sillä niin väliä millaiselta ihminen kuvassa näyttää, että annat käytännössä kaikille yhtään mukaillen  mahiksen .. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän