Millaista sapuskaa se kuuluisa ABC tarjoaa?
En ole koskaan käynyt. Onko tämä joskus ollut Shell helmisimpukka?
Kommentit (9)
Onko vain jotain wienileikettä ja perunamuusia parilla miniporkkanalla ja persiljalla?
Itse käyn välillä abcilla lounaalla, koska se on lähellä työpaikkaani. Noutopöydässä on ainakin ihan normaalia ravitsevaa ruokaa. Vuosia sitten se oli sellaista pakasteesta sulatettua, mutta ainakin tuo lähi-abc on sittemmin petrannut ja siellä syö ihan mielellään.
ABC:t ovat aina olleet ABC:itä, Shell Helmisimpukat on nykyään St1:siä.
Kuuluuko hanaviini tai edes olut valikoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn välillä abcilla lounaalla, koska se on lähellä työpaikkaani. Noutopöydässä on ainakin ihan normaalia ravitsevaa ruokaa. Vuosia sitten se oli sellaista pakasteesta sulatettua, mutta ainakin tuo lähi-abc on sittemmin petrannut ja siellä syö ihan mielellään.
ABC:t ovat aina olleet ABC:itä, Shell Helmisimpukat on nykyään St1:siä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Netistä löytyy ruokalistat, kannattaa googlettaa ja katsoa itse.
Riippuu mistä diggaa. Mä tykkään kermaisista kotiruokaseteistä ja perusruuasta. Eli ABC on ollut ihan hyvä paikka. Burgerit / ravintolasta heiltä ei olleet kummosia. Mutta noi noutopöydät on hintansa väärti. Salaattipöydätkin ihan fressejä. Lounasaikaan
Vaihtelee. Joissakin paikoissa on ihan kunnon ruokaa, mutta erään ABC:n hampurilainen oli kuin kirkonkylän grillikioskilla 1970-luvulla: mikrossa lämmitetty vehnäsämpylä einespihvillä.
Sinun ei tarvitse sitä tietää.