Säälitkö hieman, jos itseään upeana ja kauniina pitävä saakin vähän rujomman ja rumemman lapsen!
Esim. äiti omasta mielestään siro, lapsen isä neliöpää, isopää ja vauvalla ne piirteet jotka eivät olekaan äidin mielestä niin nättejä. Tai isot korvat?
Sitten on erikseen miehet, jotka haluaa lyhyenlännän vaimon ja sitten itketään kun poika perii sen pätkyyden.
Tai laihat naiset, jotka saa sen ISON miehen kanssa 185cm 200kg tyttären.
Kommentit (25)
Marilyn Monroe jutteli Einsteinin kanssa ja totesi että eikö olisi hauskaa, jos saisimme lapsia ja heillä olisi sinun älykkyytesi ja minun kauneuteni.
Einstein totesi niin tai sitten sinun tyhmyytesi ja minun rumuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sannan tytär ruma?!?
En ole nähnyt kuvia saati livenä, mutta ehkä Sannan tyttö on könsikäs. 😁
Vierailija kirjoitti:
Apua, kyllä mä todellakin säälin jos joku nainen synnyttää 200 kiloisen 185 senttisen mukulan!!
Ajattelin samaa XD
Joskus ne rujot ja rumat lapset, kuten kauniisti sanoit, kasvaa ja se rujous jää lapsuuteen. Vaikka joku lapsi sinun mielestä on rujo, eihän se tarkoita etteikö siitä voisi kasvaa malli. Meillä kaikki lapset oli semmoisia pallopäisiä pökkelöitä ja ei tullut supermalleja, mutta ei mitään rujoja hirvityksiäkään.
Ja miten todennäköistä on, että olet oikeasti kaunis, mutta nämä kanaset asettivat päähäsi ajatuksen rumuudesta ihan vain siksi, kun et ole samasta puusta veistetty kuin he... Eikä meikkaamisesta ja muusta innostu, jos lähtökohtana sillä yritetään peittää omaa rumuutta.