Eurojackpot huijaukseen otetaan kantaa muuallakin euroopassa.
https://www.quora.com/How-trustable-is-the-Eurojackpot
Mm. kun eurojackpot saapui Kroatiaan siellä mainostettiin paikallisen voittaneen mutta kansainvälisissä tulostaulukoissa siitä(kään) ei ole merkintää.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan on jo ainakin 100 eurojackpot miljonääriä.
Yhteen väliin mystisiä miljonäärejä tuli useampia muutaman kuukauden välein ip-otsikoiden mukaan.
Mihin yhteen väliin?
Tämä keskustelu osoittaa että elämänkoululaisia paljon...
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että muuhanmaattajat ym. porukka pelaa näitä innolla. Vaan onko koskaan voittanut?
Yhdessä Quoran viestissä vihjataan, että koska pelata voi vain digitaalisesti rekisteröitynyt henkilö, satunnainen isomman summan "voittaja" valitaan ajoittain: joku vanhempi, kantaväestöön kuuluva. Suomi ja Saksa ovat jostain kumman syystä yliedustettui "voittajissa".
Ja jos palkintosumma on hurjan korkea, silloin aina se jakautuu useammalle. Tosin koko summaa ei edes jaeta voittoina! 900 miljoonaa euroa olisi aika hurja voitto! Eivät he luovu tämmöisistä rahoista. Niillä on muutakin käyttöä...
Ei eurojaskassa jaeta 900 miljoonaa. 120 M€ on maksimi voitto.
Trollit uskoo ja kirjottaa kaiken minkä näkevät ja lukevat ymmäryämättä mitään
Vierailija kirjoitti:
Saksa on paska maa, sanoi Mieto.
Eikä sanonut. Eikö se ollut Seppo?
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä aiemminkin Veikkaus-keskusteluun, mutta toistan taas. Kun tunnistautuminen tuli pakolliseksi, voittojen määrä laski lähes nollaan omalla kohdallani. Olen pitänyt pientä tilastoa asiasta.
Ennen tunnistautumista pelasin paljon vähemmän kuin tunnistautumisen jälkeen, mutta voitin paljon useammin. Sittemmin vähensin taas pelaamista, kun tajusin tilanteen.
Olen havainnut saman. Jotain outoa on tapahtunut. Ei kannata enää pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilyttää myös veikkauksen arvonnat.
Ainakin Milli on kusetusta. Viimeisen kolmen kuukauden aikana mennyt päävoitto kerran jakoon.
5+1 tuloksia parikymmentä kolmessa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä aiemminkin Veikkaus-keskusteluun, mutta toistan taas. Kun tunnistautuminen tuli pakolliseksi, voittojen määrä laski lähes nollaan omalla kohdallani. Olen pitänyt pientä tilastoa asiasta.
Ennen tunnistautumista pelasin paljon vähemmän kuin tunnistautumisen jälkeen, mutta voitin paljon useammin. Sittemmin vähensin taas pelaamista, kun tajusin tilanteen.
Oletko varma ettei siihen vaikuttanut toinen arvonta päivä viikkoon?
Olen pelannut muitakin pelejä kuin EJP. Lottoa, Kenoa, Kaikki tai ei mitään. Veikkaukselle pelaamani summa vs. ninulle palautunut summa on kirjautumispakon jälkeen ollut olematon. Ennen sitä palautus % oli huomattavasti suurempi. Sain sekä pieniä n. 8-15e voittoja satunnaisesti, sekä joitakin isompia 200-300e voittoja, ja yhden yli 10k voiton. Ja paljon pienemmällä pelimäärällä kuin rekisteröitymisen jälkeen.
Onko tilastoja siitä, kuinka monta riviä jätettiin eri maista tiettyyn arvontaan? On kai mahdollista, että hyvin toimeentulevat tekevät tosi monta riviä. Tuo kokonaisrivimäärä maittain olisi mielenkiintoinen tilastotieto.