Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme viikkoa työsuhdetta jäljellä huonossa työpaikassa, tsempatkaa mua!

Vierailija
09.11.2025 |

Työpaikassa on siis myrkyllinen työyhteisö. Mistä saada voimia jaksaa loppuaika?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palkinto vaikka joka päivästä jonka jaksat olla siellä. 

Vierailija
2/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pukukaapissa kalenteri josta aina vedän yli päivän kun se on "lusittu" että on 1 päivä vähemmän jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa työt vasurilla ja jos joku valittaa, niin hymyilee takaisin. 

Vierailija
4/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sairauslomaa. 

Vierailija
5/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ajattele. Menet, teet työt ja keskityt siihen mukavaan mitä ikinä teetkään työvuorojen ulkopuolella. Ei sitä kannata muutenkaan jäädä vatvomaan että oli myrkyllisessä yhteisössä. Päästää irti. (Olenko itse liian kova nykyisin kun irrotan vain tunteista kun huomaan ettei jokin toimi, oli huonoa tai menetin ihmissuhteen 🤔 )

Vierailija
6/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päiväkodissa töissä?

Vierailija
7/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MuIkkujen kehuminen päästä varpaisiin ja yltiöpositiivinen ote kaikkeen lopussa. Et voi kuin voittaa!

Vierailija
8/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko päiväkodissa töissä?

En, mutta opetusalalla koulussa 😅 ap

Vierailija
9/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on niin lyhyt aika että todellakin jaksaa. Mistä näitä kermaperseitä oikein sikiää? 

Vierailija
10/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme viikkoa on niin lyhyt aika että todellakin jaksaa. Mistä näitä kermaperseitä oikein sikiää? 

No tässä on koko syksy jo rämmitty. Henkisesti alan olemaan aika loppu tässä vaiheessa. Ap

Vierailija
11/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama mutta töitä vielä 75 pv. Menen päivä kerrallaan. 

Vierailija
12/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi työpaikka jo? Vai jääkö työttömäksi.Karensdi tiedossa jos olet itse irtisanoutunut. Vai onko kyse työsuhteen purkamisesta koeaikaa? 

Vierailija
13/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaiset on kermaperseitä 

Vierailija
14/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut pitää kaikki ansaitsemasi kesälomat? Jos aioit ottaa ne lomakorvauksena, kassa jaksottaa ne, eli korvausta saa vasta jaksotuksen jälkeen. Yleensä jaksotus tarkoittaa sitä, että kuukauden lomista tulee kahden kuukauden korvaukseton jaksotusaika.

Vierailija
15/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on vain 15 päivää töitä. Hymyile töissä ystävällisesti, mutta ajattele jotain muuta...

Kuvittele olevasi elokuvan salaperäinen sankari.

Vierailija
16/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele vain palkkaa ja naura matkalla pankkiin.

Itse olin niin toksisessa työpaikassa että siellä puhuttiin jopa pahaa kuolleesta työntekijästä ennen kuin ruumis oli kylmennyt. Viesti oli ettei työntekijästä kannattanut edes puhua, koska hän ei ollut muiden suremisen arvoinen. 

Vierailija
17/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sinunlaistesi pascaperseiden työkavereista.

Vierailija
18/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 lisää: Ja siis osaston naispuolinen esihenkilö kiersi kertomassa vakituisille työntekijöille ettei kuolleesta vakituisesta työntekijästä kannata puhua enempää. En tiedä edes sitä oliko kukaan työpaikalta hautajaisissa. 

Vierailija
19/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saattaisin tuossa tilanteessa myöhästyä aamuna jos toisenakin, venyttää lounastaukoja ja hieman haukata happea ruoan päälle ja ehkä jopa käydä samalla kaupoissa/kirjastossa/museoissa/puistossa/missä-vaan. Ja tietysti lipeäisin töistä aiemmin pois. Jos joku valittaisi, hymyilisin vaan ja sanoisin "oho  hupsista vaan, miten nyt noin" ja jatkaisin matkaani.

Vierailija
20/35 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä 👍🏿 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi