Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti täynnä amerikkalaisten miesten tekemiä videoita: ovat saaneet tarpeekseen moderneista naisista

Vierailija
09.11.2025 |

Sukupuolihämmennystä, etuoikeutettu asenne, kevytkenkäisyys, ei perhearvoja, suoranainen viha miehiä kohtaan jne. 

Onko ihme jos hyvät, fiksut ja sitoutumaan valmiit miehet häipyvät? Sitten naiset valittaa että missä kaikki kunnolliset miehet ovat. 

Kommentit (261)

Vierailija
221/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä palsta ja ylis ovat ainoita palstoja, jossa voi anonyymina postata. Joten jos jossain näitä inceleitä on, niin täällä ja yliksellä. "

Tämä. 

Itse en ole koskaan tehny tunnuksia yhtään minnekään eikä minusta ole minkäänlaista digijälkeä, eikä tule.  

Vierailija
222/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on myös täynnä videoita naisista, jotka eivät suostu paapomaan aikuisia miesvauvoja.

Tule pois sieltä niin ei tartu miesviha sinuunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ottavat elämäänsä naisia? Heistä ei ole mitään muuta kuin harmia.

Vierailija
224/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ulkoisesti konservatiivinen, ulkoisesti perinteisten sukupuoliroolin mukaan elävä ja niitä markkinoiva nainen, koska tällä tavoin saa enemmän miesten huomiota.

Oikeasti olen kuitenkin jotain muuta. Ymmärtäkää, että näillä asioilla voi myös pelata.

Vierailija
225/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä palsta ja ylis ovat ainoita palstoja, jossa voi anonyymina postata. Joten jos jossain näitä inceleitä on, niin täällä ja yliksellä. "

Tämä. 

Itse en ole koskaan tehny tunnuksia yhtään minnekään eikä minusta ole minkäänlaista digijälkeä, eikä tule.  

Niin no, kyllä sinusta silti jää aina digijälki, ei anonyymiys sitä poista. Jokainen klikkaus netissä pysyy nyt ja aina.

Vierailija
226/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ulkoisesti konservatiivinen, ulkoisesti perinteisten sukupuoliroolin mukaan elävä ja niitä markkinoiva nainen, koska tällä tavoin saa enemmän miesten huomiota.

Oikeasti olen kuitenkin jotain muuta. Ymmärtäkää, että näillä asioilla voi myös pelata.

Oikeasti naista esittävä inkkeli.

Vierailija
227/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti naista esittävä inkkeli.

Meinaatko, ettei kukaan nainen eläisi näin? En ole ikinä halunnut olla mies, eikä minussa ole mitään miesmäistä - ulkoisesti.

Vierailija
228/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinunkin mielestäsi on ymmärtämättömyyttä ettei tahdo elää teeskentelyelämää.

mieluummin pelaan vaikka kimbleä erän kuin elämäni ja ihmissuhteeni.

Vierailija
229/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä, että saat enemmän miesten huomiota? Miksi sinä kaipaat enemmän miesten huomiota? 

Vierailija
230/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolihämmennystä, etuoikeutettu asenne, kevytkenkäisyys, ei perhearvoja, suoranainen viha miehiä kohtaan jne. 

Taidan liikkua eri piireissä, koska omassa tuttavapiirissä töiden tai harrastusten kautta en tunnista noista ap:n piirteistä ainuttakaan yhdestäkään naisesta. 

Ja jos taas kerran on kyse armeijasta, epäilen että aika moni täällä kirjoittavista miehistä on saanut vapautuksen.

Miksi oletat monen miehen saaneet vapautuksen armeijasta? Selvästi suurinosa suomalaisista miehistä suorittaa armeijan ja osa siviilipalveluksen. Vapautuksen armeijasta saa varsin harva. Miksi nuo miehet korostuisivat tällä palstalla?

Koska n. 24 prosenttia miehistä

Nykyään tosiaan saa helposti vapautuksen armeijasta. Mm. monet nepsydiagnoosin saaneet saavat vapautuksen jopa kutsunnoista. Kaikki tiedämme, että niitä diagnooseja on nykyään monella. Kyse ei siis ole mistään harvinaisesta ilmiöstä.

Vierailija
231/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi mä muistan tuon. Pitkä lahkolaistukka ja heiluvat helmat, kaikenlaista ulkonäön perusteella yrittäjää oli. Vain toinen umpihippi kelpasi, mitä sitä sellaisella, joka haluaa ihan eri asioita elämältä.

Vierailija
232/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä ihmissuhde. Se ei kuitenkaan estä hankkimasta muita siihen kylkeen. Niitä saa, kun on naisellinen, herkkä, tunnollinen (näennäisesti). Miehiltä saa myötätuntoa, kun kertoo olevansa hyvin alistettu nykyisessä parisuhteessa (ei pidä paikkaansa, oikeasti minä olen se dominoivampi osapuoli).

Nautin vallasta, jota käytän.

Vierailija
233/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä, että saat enemmän miesten huomiota? Miksi sinä kaipaat enemmän miesten huomiota? 

Tää. Pitää uhkua ja tihkua seksiä 24/7, miesten huomiota pitää... ja samalla: inhoan miehiä ja seksiä!!!  

Vierailija
234/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet ovat inceleitä. Eivät fiksuja ja hyviä miehiä. Fiksut miehet saavat aina seuraa.

Fiksut miehet panee ja menee. Suhteeseen niitä on turha yrittää.

Vierailija
235/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä ihmissuhde. Se ei kuitenkaan estä hankkimasta muita siihen kylkeen. Niitä saa, kun on naisellinen, herkkä, tunnollinen (näennäisesti). Miehiltä saa myötätuntoa, kun kertoo olevansa hyvin alistettu nykyisessä parisuhteessa (ei pidä paikkaansa, oikeasti minä olen se dominoivampi osapuoli).

yäk. sääli kumppaneitasi.

Vierailija
236/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä ihmissuhde. Se ei kuitenkaan estä hankkimasta muita siihen kylkeen. Niitä saa, kun on naisellinen, herkkä, tunnollinen (näennäisesti). Miehiltä saa myötätuntoa, kun kertoo olevansa hyvin alistettu nykyisessä parisuhteessa (ei pidä paikkaansa, oikeasti minä olen se dominoivampi osapu

Minä säälin sinua. Sinulta jää yksi tärkeimmistä elämän osa-alueista kokematta.

Vierailija
237/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämässä voi valita 7 vuoden väkipanoajan ja elarit plus omaisuuden puolitus tai pelkät irtopanot eikä elareita niin moni valitsee jälkimmäisen.

Vierailija
238/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden tällaisen tavattuani vannoin etten enää koskaan ryhdy mihinkään naisten kanssa, onneksi vahvistat päätökseni lujuutta.

Vierailija
239/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset miehet haluavat paluun 1950-luvulle. Omapa on asiansa.

Ja sinne myös palataan. Silloin naiset olivat puhtaita ja perhekeskeisiä, miestään kunnioittavia. Nykyään nainen on miesmäisesti käyttäytyvä hoora:)

Voitte palailla sinne 50-luvulle ihan vapaasti onanoimaan. Onneksi kenenkään muun ei tarvitse teitä sinne seurata.

Oikeammin, älä edes ajattele meitä, pysy kaukana ja nysvää vaan siihen peitonkulmaan.

Oon eri, mutta en kyllä haluaisi takaisin 50-luvulle oikein missään asiassa. Tumputtelukin oli silloin tabu, eikä pokea ollut nimeksikään.

Minä en ymmärrä miksi kukaan suomalainen haluaisi takaisin 50-luvulle.

Suomi oli silloin todella köyhä maa. Kaiken muun pulan lisäksi kärsittiin asuntopulasta ja perheet asuivat todella ahtaasti. Monet alivuokralla jonkun toisen perheen kanssa. Koko perhe, vanhemmat ja kuusi lasta saattoivat asua yhdessä makuuhuoneessa ja jakaa keittiön toisen perheen kanssa. Vessassa kävivät ulkohuussissa.

Vain lapsia oli silloin runsaasti, kaikkea muuta niukasti. Elämä oli silloin hyvin raskasta kaikille, jopa lapsille. Jokaisen oli pakko tehdä paljon töitä, että sai ruokaa ja edes jonkinlaiset vaatteet.

Vaikea kuvitella, että kukaan ihannoisi sitä aikaa.

Amerikkalaisten elokuvien 50-luku tietysti näyttää kovin erilaiselta. Sitä moni 50-luvulle kaipaava taitaa todellisuudessa tavoitella. Mutta se on vain elokuvaa ja fantasiaa, ei todellisuutta.

Vierailija
240/261 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisinta tässä on, että meillä on ollut yhteiskoulut ja samanlaiset mahdollisuudet naisille työelämässä jo pitkään, mutta sillä ei näytä olevan mitään vaikutusta, vaan nääyttää siltä, että taannumme ja polarisoudumme vain yhä enemm'n mitä enemmän miehet ja naiset ovat yhdesä tekemisissä. Tässä voisi olla aikamoinen enigma tutkittavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän