Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämme v 2025 eikä vieläkään ole keksitty ratkaisua siihen että vessassa haisee kamalalta paskantamisen jälkeen!

Vierailija
09.11.2025 |

Vai onko japanilaisilla joku keksintö?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kissojen potat myös vessassa. Herranjumala, että se kissan p.ska haisee ihan kamalalle. Ne ei edes osaa raapasta tulitikkua. Ja miksi ne aina menee potalle just silloin kun on vieraita kylässä :-D

Vierailija
62/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kissojen potat myös vessassa. Herranjumala, että se kissan p.ska haisee ihan kamalalle. Ne ei edes osaa raapasta tulitikkua. Ja miksi ne aina menee potalle just silloin kun on vieraita kylässä :-D

Varmaan siksi, että jos taloon tulee vieraita kakkimaan, kissalla on tarve omalla vessankäytöllään osoittaa että kukas täällä oikeasti asuukaan, ja kenen reviirillä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tulitikun raapaiseminen toimii oikein hyvin. 

Vierailija
64/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta huuhdotun wc:n (kansi avoinna) yläpuolella tulitikkua ja puhalla se sammuksiin.

Vierailija
65/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska haisee sen takia että tyhmemmällekin selviää että tämä ei ole syötävää.

Vielä kun tämä tosiasia menisi koirillekin jakeluun. Syövät poronpeetä ja myös ihmisen jätöksiä ihan intona jos saavat juoksennella tuntureilla vapaana. Yöks!

Koirallasi on jokin ravintoainevajaus jos ulosteet maistuu. Keskustele eläinlääkärin kanssa tai vaihda koiran ruokanappuloita parempilaatuisiin.

Vierailija
66/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut asian niin että asun yksin. Ei haittaa jos vessa jää haisemaan käyntini jälkeen. 

Vierailija
67/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Geberit kyllä toimii aika hyvin, wc-istuimessa on toiminto, joka imee hajua pytyllä istuessa, huuhdellessa vesi menee alas pyörteellä ja alapesukin hoituu kahdella eri suihkupäällä, toinen isomman asian jälkeen, toinen naisille alapesuun tarkoitettu, kaikki voi säätää itselleen sopivaksi, 4 profiilia mahtuu kaukosäätimeen. Löytyy keraaminen filtteri, istuimen lämmitys, yövalo jne.

En nyt kyllä keksi yhtään syytä, miksi vessanpytyn toimintoja tarvitsisi voida säätää kaukosäätimellä, kun niiden toimintojen tarvitsija on juuri itse aina itse fyysisesti siinä pöntöllä. Hyvin saavutettavissa oleva käyttönäppäimistö pöntön sivussa kuten japanilaiset sen tekee on toimivampi kuin mikään kaukosäädin. Ennen pitkää joku kun kuitenkin pudottaisi sen kaukosäätimen vahingossa lavuaariin tai sinne vessanpönttöön. 

Aivan. Kaukosäätimet tai kännykkäsovellukset jokaiseen pienen nappulan painamiseen on vihoviimeistä.sille on sanakin: over engineering 

Vierailija
68/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kehityskohde jollekin, pilleri tai teollinen ruoka joka estää hajun pökäleestä. Nautojen röyhtäilyä jo estetään, ei kai tuo tuote voi olla yhtään hankalampi kehittää. 

Vierailija
69/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vedon taktikka toimii hyvin. Vedä pökäleet pöntöstä alas heti kun ne sinne tippuvat niin ei ehdi löyhkä levitä. Toinen veto sitten vielä papereiden päälle.

Vierailija
70/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska on pilallista jos se ei haise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän