Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämme v 2025 eikä vieläkään ole keksitty ratkaisua siihen että vessassa haisee kamalalta paskantamisen jälkeen!

Vierailija
09.11.2025 |

Vai onko japanilaisilla joku keksintö?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla mahdollista muuttaa ihmisen paskan haisemista.

Ai ei ole? Eikö ole joku vihervassukeksintö että eläimille syötetään Tanskassa jotain ainetta ettei paska haise ja maailma pelastuu?!

Vierailija
42/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän paskaa niin paskannat vähemmän paskaa. Hyvin yksinkertaista. Oikeanlaisella dieetillä jopa sukkahikesi tuoksuu hyvältä. Jos syöt rankkia niin haiset rankilta.

Edes Sanna Marinin paska ei haise ruusuilta. Vaikka hän itse takuulla niin väittisi.

Itse asiassa haisee ruusuilta ja jasmiinilta. 

T. Haistamaan päässyt 

Haisee ihan maailmanlopulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmanraikastin

Toimii mielestäsi vai?

Kyllä

Ei haise enää paska - haisee kukat ja paska. Todella hyvä ratkaisu.

Vierailija
44/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska pitääkin haista.

Vierailija
45/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kasviksia ja vähemmän lihaa ruokavalioon niin ei haise! 

Taitaa olla juuri toisinpäin, jouluna kun vedetään hulluna lihaa niin silloin haju on mieto.

Vierailija
46/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vessassa haisee joka aamu maailmanloppu!

Vierailija
47/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Geberit kyllä toimii aika hyvin, wc-istuimessa on toiminto, joka imee hajua pytyllä istuessa, huuhdellessa vesi menee alas pyörteellä ja alapesukin hoituu kahdella eri suihkupäällä, toinen isomman asian jälkeen, toinen naisille alapesuun tarkoitettu, kaikki voi säätää itselleen sopivaksi, 4 profiilia mahtuu kaukosäätimeen. Löytyy keraaminen filtteri, istuimen lämmitys, yövalo jne.

En nyt kyllä keksi yhtään syytä, miksi vessanpytyn toimintoja tarvitsisi voida säätää kaukosäätimellä, kun niiden toimintojen tarvitsija on juuri itse aina itse fyysisesti siinä pöntöllä. Hyvin saavutettavissa oleva käyttönäppäimistö pöntön sivussa kuten japanilaiset sen tekee on toimivampi kuin mikään kaukosäädin. Ennen pitkää joku kun kuitenkin pudottaisi sen kaukosäätimen vahingossa lavuaariin tai sinne vessanpönttöön. 

Vierailija
48/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Dolce & Gabbanan 500€ hajustevesipullo josta suihkutan pari kertaa, sen jälkeen kun olen vääntänyt massiiviset tortut pönttöön.

Vierailija
49/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keksitty. Tulitikku. Googleta jos et tiedä mikä se on ja miten käytetään. Tässäkin yhteydessä.

Vierailija
50/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla mahdollista muuttaa ihmisen paskan haisemista.

Ai ei ole? Eikö ole joku vihervassukeksintö että eläimille syötetään Tanskassa jotain ainetta ettei paska haise ja maailma pelastuu?!

Se tanskalaisten aihe vähentää lehmien röyhtäilyjä ja niistä seuraavia metaanipäästöjä. Maailman pelastumisesta sen avulla ei kyllä ole minkäänlaisia kokemuksia. Niin kuin ei maailma paremmaksi muuttunut freoneilla, ddt:llä, lyijyllä polttonesteiden lisäaineena, teflonilla, palonsuojakemikaaleilla, talidomidilla, penisilliinin holvaamisella joka pikku vaivaan ja mitä muita keksintöjä teollisuus on viimeisen sadan vuoden aikana tuottanutkaan.

Vierailija
51/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sitä kutsutaan 'älä istu ikuisuuksia pöntöllä' ja vedä se heti kun olet valmis. Jos se ei riitä, niin ilmanraikastimia on.

Vierailija
52/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vessa heti kun olet paskonut. Sitten vasta käytät paperia. Ei haise kun toimii vikkelästi.

Vierailija
53/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Geberit kyllä toimii aika hyvin, wc-istuimessa on toiminto, joka imee hajua pytyllä istuessa, huuhdellessa vesi menee alas pyörteellä ja alapesukin hoituu kahdella eri suihkupäällä, toinen isomman asian jälkeen, toinen naisille alapesuun tarkoitettu, kaikki voi säätää itselleen sopivaksi, 4 profiilia mahtuu kaukosäätimeen. Löytyy keraaminen filtteri, istuimen lämmitys, yövalo jne.

Geberitin seinäasenteiset vessanpöntöt ovat kyllä ok. Plussana se, että lattian siivoaminen on helpompaa. Miinuksena se, että kun otat kaikki herkut, monimutkaisemmassa järjestelmässä on enemmän huolto- ja vikaantumiskohtia. Ja maksaahan ne enemmän kuin normipönttö.

Maksaa kyllä, meillä on huippumalli ja maksoi muistaakseni 5000-6000€. Vikoja ei ole ollut, mutta kerran vuodessa tehtävä softan päivitys hiukan huvittaa 😃

Vierailija
54/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitikku. 

Vierailija
55/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kyllä keksi yhtään syytä, miksi vessanpytyn toimintoja tarvitsisi voida säätää kaukosäätimellä, kun niiden toimintojen tarvitsija on juuri itse aina itse fyysisesti siinä pöntöllä. Hyvin saavutettavissa oleva käyttönäppäimistö pöntön sivussa kuten japanilaiset sen tekee on toimivampi kuin mikään kaukosäädin. Ennen pitkää joku kun kuitenkin pudottaisi sen kaukosäätimen vahingossa lavuaariin tai sinne vessanpönttöön. 

No katsos, se kaukosäädin on seinässä kiinni wc-istuimen vieressä, ei se siitä mihinkään putoa. Ja kuten sanoin, siihen voi laittaa 4 eri profiilia sen mukaan, mitä kukin haluaa. Mies ei tarvitse eteen tulevaa suihkua, nainen tarvitsee. Yksi haluaa viileämpää suihkua kuin toinen ja voimakkuuttakin voi säätää. Kun ne on kerran määrittänyt, riittää napin painallus. 

Vierailija
56/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista olisi alapaine pöntössä eli siellä joku ilmastointikanava, joka imisi hajut suoraan.

Uusissa taloissa vetää pöntöstä kattoon, kaivosta asti niin, ettei vesilukot paljoa hidasta. Haistaa milloin naapuri leipoo ja huuhtelee leipimisastiat viemäriin. Vessassa tuoksuu kardemumma!

Vierailija
57/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun maailmasta loppuu paskanhaju, niin alkaa asiat olla jo muutenkin huonommin..

Ja koskas muuten se paska olisi ruusuita tuoksunut?

Ja jos pa ska haisee vessassa, se on ihan ok, siellä sen kuuluukin haista. Mutta jos vaikka olohuoneen nurkassa, jotain pielessä, ja tilanteen korjaamiseen olisi ryhdyttävä viivyttelemättä.

Vierailija
58/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just noinhan se fiksusti toimii. Itse kun olen tottunut käyttämään kiinteistä asennuksista nimeä ohjauspaneeli tai käyttönäppäimistö ja erillisistä käteen mahtuvista siirreltävistä nimitystä kaukosäädin, siitä tarpeeton sekaannus.

Vierailija
59/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sinne levittää paskaa niin että haisee paskalle jo ennen paskantamista. Problem solved. 

Vierailija
60/70 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista olisi alapaine pöntössä eli siellä joku ilmastointikanava, joka imisi hajut suoraan.

Uusissa taloissa vetää pöntöstä kattoon, kaivosta asti niin, ettei vesilukot paljoa hidasta. Haistaa milloin naapuri leipoo ja huuhtelee leipimisastiat viemäriin. Vessassa tuoksuu kardemumma!

Teillä on kyllä talon ilmanvaihdot täysin pieleen säädetty. Isännöitsijälle tiedoksi, niin säädättävät kuntoon nuo takuukorjauksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi