Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne kun olet tavannut ihmisen joka ei pelaa pelejä

Vierailija
08.11.2025 |

Se tunne kun tapailemasi ihminen ei pelaa ihmissuhdepelejä vaan antaa aikaa tutustuakseen juuri sinuun. Paras tunne <3 Mielipiteitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies on aarre.

Vierailija
2/6 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies on aarre.

Sellainen nainen taasen päätyy valitettavan usein kynnysmatoksi ja pelinappulaksi. Tuota reiluutta, rehtiyttä ja rehellisyyttä ei naisessa arvosteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies on aarre.

Sellainen nainen taasen päätyy valitettavan usein kynnysmatoksi ja pelinappulaksi. Tuota reiluutta, rehtiyttä ja rehellisyyttä ei naisessa arvosteta.

Totta kai arvostetaan. Kaltaisensa mies osaa arvostaa moista harvinaista aarretta.

Vierailija
4/6 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriksi tai ystäväksi ja naise  maksuttomKsi terapeutiksi olen huomannut näin joutuneeni myös kun nainen on sitten kuite kin hamunnut edetä parisuhteeseen jonkun muun kans. Ei siinö mitään hänellä / heillä on ollut täysi oikeus niin tehdä mutta itse inho ja gunne siitä, että joku käytti hyväksi vain ovat seuraavaksi yrittäneet vallata mieleni.

Vierailija
5/6 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reaalimaailmassa pelaa pelejä, työelämässä jouduin ainakin "diilaamaan" asioita. Mutta naiset ovat kautta aikain haukkuneet minua. Olisi aikanan pitänyt opetella kieroilemaan. M58

Vierailija
6/6 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään pelejä? Jotkut seurapelit on aivan loistavaa ajanvietettä! Ihan perinteinen kortinpeluu, carcassone, hitster ja niin moni muu! Jää paljosta paitsi, jos ei pelaa mitään pelejä. Pelkääkö hän että paljastuisi, ettei hän ole kovin välkky?