Muita, joita ahdistaa?
Piti ottaa Opamoxia. Se onneksi auttaa vähän. Yritän käyttää sitä niin harvoin kuin mahdollista, mutta välillä tuntuu, että miksi pitää antaa itsensä kärsiä? Jokainen päivä on tärkeä. En jaksa kuluttaa sitä ahdistuksen kourissa. Terapiasta ei kauheasti ollut apua, saattoi jopa pahentaa asiaa kun terapeutti keksi traumoja vähän kaikesta lapsuudessa kokemastani.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen auttaa liikunta, sellainen jossa syke nousee ja hengästyt.
On sitäkin kokeiltu, mutta ei se aina yksin auta. Ja aina ei ole mahdollista harrastaa liikuntaa. Ap
Onpas.
Eipäs. Mä sain itselleni liialla treenaamisella kylkeni tosi kivuliaaksi ja pari viikkoa buranaa. Heti kun alkoi paranemaan niin lähdin juoksulenkille. Seuraavana päivänä kamalat kivut, en pystynyt liikkumaan ja terveyskeskus käski päivystykseen. Kävin röntgenissä ja joudun ottamaan opioideja kipuun ja nyt odotellaan vielä pidempään.
Parin kerran ollut leikkauksessa ja se on ollut vaan tyhmää edes yrittää mitään heti seuraavana päivänä kun ohjeeksi on annettu puoli vuotta lenkkeilykieltoa. En olis saanut kantaa edes maitotölkkiä että luutuminen lähtis käyntiin.
Se vaarantaa toipumisen.
Älkää olko vihervasureita. Se tunnetusti aiheuttaa ahdistusta. Tutkitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen auttaa liikunta, sellainen jossa syke nousee ja hengästyt.
On sitäkin kokeiltu, mutta ei se aina yksin auta. Ja aina ei ole mahdollista harrastaa liikuntaa. Ap
Onpas.
No ei ole, jos on joku rasitusvamma tai on kipeä tai ei ole mahdollista mennä lenkille kun ulkona sataa kaatamalla tai on lunta, jäätä ja pakkasta. Ap
Silloin kun minulla oli pahin ahdistus päällä pystyin juuri ja juuri kiertämään korttelin (tein sen koska sisällä kökötys oli vielä pahempaa) ja sitten tulemaan takaisin. Samoin nukkuminen on mahdotonta.
Yksi mitä tein oli johonkin julkiseen hyppääminen. Tuli pk seutu nähtyä liikennevälineiden ikkunoista.
Sitten kun oli parempi päivä kävelinkin, välillä paljon. Kävely todellakin on hyvä tapa nostaa mielialaa ja tasapainottaa muutenkin. Juoksu ei ole oikein taas maistunut jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin otin puolitoista opamoxia.
15 mg tabletti? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri yritti tunkea minulle SSRI-lääkkeitä ovista ja ikkunoista, selitti silmät kiiluen miten niillä on saatu aivan USKOMATTOMIA tuloksia. Joo, olen kokeillut; paino nousi pysyvästi eikä ollut apua ahdistukseen. Ap
Eri lääkkeet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavoin. Mikäkin kokeilin unettomuuteen viittä eri lääkettä, kunnes apu löytyi, eikä toleranssi kasva.
Onko kyseessä joku masennuslääke vai mikä? Bentsot ainakin tuntuvat olevan pannassa lääkäreillä nykyään. Ap
Yleislääkärit eivät enää saa määrätä bentsoja, mutta psykiatrit saavat. Sain bentsoja, mutta eivät toimineet. Sitten sain Diapameja ja pää on alkanut selvitä. Toivottavasti tästä päästään jälleen takaisin töihin kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri yritti tunkea minulle SSRI-lääkkeitä ovista ja ikkunoista, selitti silmät kiiluen miten niillä on saatu aivan USKOMATTOMIA tuloksia. Joo, olen kokeillut; paino nousi pysyvästi eikä ollut apua ahdistukseen. Ap
Eri lääkkeet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavoin. Mikäkin kokeilin unettomuuteen viittä eri lääkettä, kunnes apu löytyi, eikä toleranssi kasva.
Onko kyseessä joku masennuslääke vai mikä? Bentsot ainakin tuntuvat olevan pannassa lääkäreillä nykyään. Ap
Yleislääkärit eivät enää saa määrätä bentsoja, mutta psykiatrit saavat. Sain bentsoja, mutta eivät toimineet. Sitten sain Diapameja ja pää on alkanut selvitä. Toivottavasti tästä päästään jälleen takaisin töihin kohta.
Eikö Diapam ole bentso..?
Diapam kuuluu bentsodiatsepiineihin. Hyvin pitkävaikutteinen. Etkö pelkää niihin koukuttumista eli jos yrität vähentää annosta niin ahdistus palaa entistä hurjempana ja ei pysty enää mitenkään lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ohjetta ole etteivät yleislääkärit saisi määrätä Bentsoja. Taitaa olla kuiteinkin melkein mahdotonta saada reseptin julkisen puolen lääkäriltä, esim terv keskuksissa. Yksityisen puolen yleislääkäreistä jotkut määräävät, mutta kannattaa välttää nuoria lääkäreitä.
Valitettavasti kaikkia epäillään nykyään väärinkäyttäjiksi, sen takia että väärinkäyttäjiä on paljon. Mutta on myöskin ihmisiä jotka tarvitsivat bentson muutamia kertoja vuodessa, eikä nämä välttämättä saa reseptiä.
Etkä tule.
Jätä välillä uutisten luku väliin, siellä kaikkia asioita suurennellaan halutaan vain klikkiotsikoilla saada lukijoita, vaikka itse asia olisikin lähes päinvastainen.