Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomattoman inhottava äiti tänään Prismassa.😠

Vierailija
08.11.2025 |

Äiti oli pienen lapsen kanssa liikenteessä. Tämä pieni sitten pyysi kauniisti, että voitaisiinko ostaa omenoita. No mitä sanoo tämä mamma. Ei kuulema voida ostaa! Vaatimaton ja terveellinen pyyntö oli lapsosella. Rahat menee varmaan sitten mamman sidukoihin ja sipseihin.😤

Huomasin, että pikkuista harmitti hirveästi, niin paljon jopa, että alahuuli väpätti ja yksinäinen kyynel vieri pitkin pehmeää nukkaposkea. Itkuntuhruisin silmin jäi pieni ihminen katsomaan kaipaavasti omenoita. Kyllä tuli paha mieli.🥺😢

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeää nukkaposkea 😂😂😂

Vierailija
22/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsella paha mieli?

Mielipaha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutus poistoon. Keksi joku uusi juttu, tämä on tylsäksi käynyt.

Vierailija
24/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankutus poistoon. Keksi joku uusi juttu, tämä on tylsäksi käynyt.

Tämä on yksi parhaista trolleista kautta aikojen.😅👌 

Vierailija
25/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku av mamma varmasti.

Vierailija
26/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ostanut omenaa lapselle. Itse annoin kodittomalle miehelle tänään 10 euroa.Ihmiset katsoivat monttu auki. 

Olin juuri ostanut kosmetiikkaa monella kympillä ,joten tuo kymppi meni itse asiassa parempaan tarkoitukseen kuin omat meikit. 

Vierailija
27/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ostanut omenaa lapselle. Itse annoin kodittomalle miehelle tänään 10 euroa.Ihmiset katsoivat monttu auki. 

Olin juuri ostanut kosmetiikkaa monella kympillä ,joten tuo kymppi meni itse asiassa parempaan tarkoitukseen kuin omat meikit. 

Teit hienon teon. 😍

Vierailija
28/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se mamma olisi varmaan suuttunut. Ei toisten lapsille voi noin vaan ruveta juttuja ostelemaan.

Vierailija
29/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vähän kuin Jeesus. 

Vierailija
30/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaaha tää itkuntuhru jankkaaja on taas päässyt suljetulta osastolta pois

Vierailija
31/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa ap ne iltalääkkeesi!

Vierailija
32/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin isoissa marketeissa on muuten sellainen laatikko, jossa on irtohedelmiä, joita saa antaa esimerkiksi nälkäiselle lapselle.

Vierailija
33/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että ihmisillä ei ole ehkä enää rahaa ostaa niitä omenoita.

Vierailija
34/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämetön Ap ei siis ostanut itkuiselle lapselle omenoita, vaikka huomasi tilanteen ja lapsen surun. Äitinsä oli varmaankin vähävarainen, jolla ei kertakaikkiaan ollut rahaa ostaa kallista terveellistä ruokaa. Ap sen sijaan osti varmaankin sitä sidukkaa ja sipsiä. Mutusti niitä omahyväisesti samalla kun kirjoitti aloituksen, vaikka siellä toisessa kodissa lapsi vieläkin varmasti itkee huulet väpättäen ja miettii elämän epäoikeudenmukaisuutta, kun vierestä katsova täti ei tehnyt mitään auttaakseen.

Vierailija
35/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pyytää joka kerta omenoita ja ei syö niitä. Ehkä on pyytänyt kaikkea muutakin. 

Vierailija
36/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämetön Ap ei siis ostanut itkuiselle lapselle omenoita, vaikka huomasi tilanteen ja lapsen surun. Äitinsä oli varmaankin vähävarainen, jolla ei kertakaikkiaan ollut rahaa ostaa kallista terveellistä ruokaa. Ap sen sijaan osti varmaankin sitä sidukkaa ja sipsiä. Mutusti niitä omahyväisesti samalla kun kirjoitti aloituksen, vaikka siellä toisessa kodissa lapsi vieläkin varmasti itkee huulet väpättäen ja miettii elämän epäoikeudenmukaisuutta, kun vierestä katsova täti ei tehnyt mitään auttaakseen.

Ei vieraalle lapselle voi mitään ostaa. Äm mä olisi varmasti saanut raivarin. Oli sen verran pelottavan näköinen täti nimittäin!😬

Vierailija
37/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pups 👴🏻

Vierailija
38/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lapsi oli allerginen omenalle, mutta ei ymmärtänyt sitä täysin.

Vierailija
39/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä joitakin vanhempia oikein vaivaa! Ymmärtäisin, jos olisi karkkia kinunut!

Jos on tosi tarina. Mulla ainakin aikuisella miehellä tuli paha mieli lapsosen puolesta, ei yksi omena paljoa maksa, oiskohan parikymmentä senttiä? Mutta jos rahat yksinkertaisesti on tiukilla niin eihän sille mitään voi, sitä tuppaa olemaan liikenteessä, hallituksen typerien leikkausten takia on monella elämä aika kireää, mutta silti, yksi omppo...

Vierailija
40/43 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus vuosia sitten eräässä vaatekaupassa jossa oli äiti kahden, arviolta n,7 ja 9 vuotias. isompi hipelöi jotain ale paitaa ja hiljaa ehdotti äidille että se on nätti. johon äiti tiuskaisi että nyt ostetaan hänelle, että justiinhan ovat saaneet joululahjoja. johon tyttö vastasi nieleskellen ettei saanut mitään mitä oli toivonut. kyllä siinä pahamieli tuli pienen puolesta. äidillä oli käsivarrella iso kasa hepeniä.