Pyöritän montaa naista yhtäaikaa.
En aio kertoa asiasta. Huijaan haluavani suhteen vaikka todellisuudessa pelkkä seksi mielessä.
Mies41
Kommentit (34)
Miksi niitä pitää kusettaa?
Kyllä meitä naisiakin on, ketkä haluaa vaan seksiä. Tiedän yhden joka on avoimesti avoimessa suhteessa ja kyllä sillä naisia riittää.
Ennenkuin hän alkoi suhteeseensa niin kyllä mäkin sen kanssa hengasin. Hän oli ylimielinen ja lopetin itse siinä vaiheessa kun se alkoi tehdä jotain pskatestejä oonko mustasukkainen. No en ollut mutta kiinnostus lopahti tommoseen testailuun. Ja joo, löysin mä itsekin sitä muualtakin. Itseasiassa se itse lajittelu viestiä että pyörin mielessä ja kaipailee ja haluais lisää.
Pyörität? Tulee mielikuva sirkusesityksestä, jossa tirehtööriukon ympärillä on monta hyrränä vimmatusti pyörivää naista kellohameineen ja aina välillä kääkkä antaa naikkosille lisää vauhtia...
Ei ne oo naisia, vaan lapsia vielä. Pidä kädet karusellin ohjaimissa ja ajatukset puhtoisissa asioissa, pervo.
Itsekin olen tehnyt näin. Vielä työkavereiden kanssa. Aikamoinen soppa syntyi, mutta hienoja aikoja oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kusetat vosuja. Jännis saa aina ja pane niitä tuhkaluukkuun...
Nyt on kyllä melkoset naistennielijät laskeutuneet mammojen keskuuteen vauvapalstalle. Huh huh. Rispekt!
Vai vielä parhaaseen lauantai-iltaan. No, turha sitä on naisia paneskellen viettää. Mukavampi viihdyttää meitä mammoja, kun me nukutetaan pilttejä. Ja viihdytäänhän me näiden megachädien seurassa. Ihana kun ootte 🥰.
Kaikenlaisia fantasioita teinipojilla. Ainut, mikä tässä ihmetyttää, on tarve jakaa näitä vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia fantasioita teinipojilla. Ainut, mikä tässä ihmetyttää, on tarve jakaa näitä vauvapalstalla.
Ollaan niille turvallisia luottoaikuisia. Se on tärkeää. Kertokaa lisää, muruset. Mammat kuuntelee.
Vierailija kirjoitti:
2 menee vielä ok, sitä useampi vie liikaa aikaa ja energiaa
t. kokemuksen syvä rintaääni
Kiva kun sinä ja monen moni muu mies paskotte naisia meille muille, teidän takianne ei useimmiten tule naisia enää otettua edes vakavasti - ei viitsi, ei uskalla, ei halua. Saadaan Suomi nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää pyöritellä, nykyään rauhoituttu ja vakiinnuttu
Joo joo kyllähän me palstamammat uskotaan. Ja välitetään.