Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin varmaan 7 kauppapussillista vaatteita kierrätykseen!

Vierailija
08.11.2025 |

Ihanaa! 

Milloin te olette viimeksi raivanneet vaatteita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan, etkö osaa laskea?

Vierailija
22/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä olisi vaatekaapin läpikäynti myös edessä. Olen pudottanut painoa, niin odottelen vielä hetken ennen kuin alan kaapin siivoiluun.

Mulla oli päin vastoin paino noussut ja en laskenut sen varaan että ne vaateet joku vuosi vielä mahtuvat päälle eli kierrätykseen menivät.No hyvää pitää kierrättää, miksi roikottaa niitä vaatteita hengarissa ja viikattuina vaatekaapissa kun käyttö on itsellä tulevaisuudessa epävarmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. 

Vierailija
24/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä kauaa ole aikaa. Taisi olla kesällä kun viimeksi laitoin pieneksi menneet vaatteet kiertoon. Ihan vinkkinä sanon että kannattaa laittaa ne vaatteet isoon jätesäkkiin. Mahtuu paljon kerralla samaan pussiin eikä tarvitse älytöntä määrää pusseja kuten Ap on turhaan tuhlannut muovipusseja.

Ok, eli ensin pitää tuhlata siihen, että ostaa rullan jätesäkkejä. 

Vierailija
25/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. 

Mitä et juo viinaa,  käy paskalla, lue raamattua?

Vierailija
26/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25: Sinä et ainakaan lukenut aloitusta, et nyt etkä varmaan koskaan. 

Vierailija
27/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä olisi vaatekaapin läpikäynti myös edessä. Olen pudottanut painoa, niin odottelen vielä hetken ennen kuin alan kaapin siivoiluun.

Samoin, parikymmentä kiloa lähti. Minä laitoin äkkiä isoiksi tulleet kierrrätykseen, ei ole tarkoitus lihoa takaisin. Vuosi nyt onnistumisen tunnetta.

28/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä rahan tuhlausta ostaa noin helvetisti vaatteita ja heittä sitten säkkikaupalla niitä pois.

Vierailija
29/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, parikymmentä kiloa lähti. Minä laitoin äkkiä isoiksi tulleet kierrrätykseen, ei ole tarkoitus lihoa takaisin. Vuosi nyt onnistumisen tunnetta.

Ja sitten ne morkkaa että suomen kansa lihoo, hyvä teille että paino putoaa, mulla on kanssa tarkoitus alkaa pudottamaan painoa ja muuttaa sitä asennetta ruuan ja elämisensuhteen kanssa, muuten se on kuin hissi joka menee ylös ja alas.

Vierailija
30/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Hirveetä rahan tuhlausta ostaa noin helvetisti vaatteita ja heittä sitten säkkikaupalla niitä pois.

No ei ole. Ostan kaikki vaatteet kirpparilta, käytän loppuun ja vien lumppukeräykseen. Pitäähän vaatteita kuitenkin olla, vai saako nyt olla jo alasti yleisillä paikoilla?

Vierailija
31/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v. sitten meni melkein kaikki kierrätykseen tai miehin verstaalle räteiksi. En laskenut kuinka monta säkillistä. Kiitos ozempic!

Vierailija
32/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinä oletkin nyt hyveellinen. 

Vierailija
33/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sinä oletkin nyt hyveellinen. 

Ääliö se on.

34/34 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

No ei ole. Ostan kaikki vaatteet kirpparilta, käytän loppuun ja vien lumppukeräykseen. Pitäähän vaatteita kuitenkin olla, vai saako nyt olla jo alasti yleisillä paikoilla?

Kuinka monta säkillistä niitä pitää sitten olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän