Tupakoinnista seuraa ennenaikaiset riippurinnat
Ilta-sanomat:
https://www.is.fi/terveys/art-2000000424083.html
"Ihon roikkuminen ei muuta vain kasvoja ja ihon ulkonäköä. Se vaikuttaa koko vartalon muotoon. Tupakka nopeuttaa ennen kiinteiden ruumiinosien rappiota: rinnat ja käsivarren iho alkaa roikkua. Tupakka on suurin yksittäinen riippurintojen aiheuttaja."
Kommentit (48)
Olen kerran pannut yhtä kuusikymppistä juoppoa röökimuijaa, jolla oli rinnat kiinteät kuin teinitytöllä, kaunis kuultava iho ja kauniit hyvin hoidetut hampaat (aidot, ei mitkään kuorikot tai tekarit) myös, sporttinen vartalo ja tiukka pimpero.
Geenit ovat ihmeellinen juttu.
Sitten ne ylimäärä hormonidoping aineet . Mausteet. Liika suola sokeri. ( Vaihdevuosi sotkut ja huumetraumat ).
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on sinulle suurempi ongelma, ap, tupakointi vai rinnat?
Kaikki sama paha.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa PELASTUMISEN vaikuttaa vain yksi oikea ristiin naulittu et sinä sitä voi tehdä mitenkään itse millään.
Voinpas. Voin siis olla uudelleensyntynyt.
Voin pelastaa vaikka teidät kaikki jotka minuun uskovat. Sillä sitä se vaatii.
Voit siis pelastaa itsesi mikäli aidosti uskot itse pelastavasi itsesi. Sitä itse alkuperäinen Jeesuskin yritti sanoa.
Jos et aidosti usko olevasi kykenevä mihinkään, et todennäköisesti sitä olekaan ja tämä toimii myös päinvastoin Ja toiminee kohdallasi alkuperäisen Jeesuksen kanssa, ei siinä mitään.
Ja vapesta seuraa evali ja popcorn keuhkot.
Vierailija kirjoitti:
haistvittuap
Mielellän sitä moni haistaa ja jotkut kielellä maistaakin
Majoneesia lämpimässä säilyttäville ; hepatiitti. Siinä on raakaa munaa .