En tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia
Olen ihan kivan näkönen ja yli 190 cm mies ja en vain tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia, en ole itse edes lihava.
Kommentit (209)
Ainahana miehissä on vika ja miehet haukutaan et on vikoja vaan. Tää on niin nähty enkä välitä. Mulla on töitä ja oma nainen. Hyvin menee.
Hirveitä haukkujia täälä koko paikka. Nauran teille todellaki enkä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastit syyn jo kysymyksessäsi. Et ymmärrä, olet siis tyhmä ja yksinkertainen. Ei tuollainen mies ketään naista kiinnosta.
Sori mutta mulla on nainen jo.
Minkä helvetin takia sitten vingut täällä?
Ihmettelen vain miksei ne normaalipainot kiinnostu koskaan koska en ole itse lihava.
En tajunnutkaan että naiset on noin nirsoja.
Mutta en nyt jaksa jauhaa mitään, teen muita juttuja, tässä ei ole mitään järkeä. Pahenee vain.
Vierailija kirjoitti:
En tajunnutkaan että naiset on noin nirsoja.
Eikö sinulla ollut jo nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ainahana miehissä on vika ja miehet haukutaan et on vikoja vaan. Tää on niin nähty enkä välitä. Mulla on töitä ja oma nainen. Hyvin menee.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä vaa luuserit sinne leipäjonoon tai sossuluukulle.
Mene keskenäs, kouluttamaton luuserijuoppi.
Onko naisilla joku fetissi alistaa Allua näissä ketjuissa kun aina hänelle vaan vastaillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa välittää mitä ihmiset ajattelee musta. Jos haluan juoda niin juon alkoholia.
Olet juoppo luuseri. Et kelpaa edes nuolemaan työttömän kengänpohjia.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisilla joku fetissi alistaa Allua näissä ketjuissa kun aina hänelle vaan vastaillaan?
Wt:t "keskustelee".
Eli ap:lla on lihava nainen mutta mieli halajaisi normaalipainoista?
Vierailija kirjoitti:
Sama jankutus päivästä toiseen.🙄
Vierailija kirjoitti:
Tältä kuulostaa. Ap ei taida olla mihinkään tyytyväinen. Hänelle ei myöskään kelpaa mikään vastaus tai neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä kuulostaa. Ap ei taida olla mihinkään tyytyväinen. Hänelle ei myöskään kelpaa mikään vastaus tai neuvo.
Ihmettelen vain nykyajan nirsoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama jankutus päivästä toiseen.🙄
joo samaa haukkumista aina, ei tää koskaa muutu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa välittää mitä ihmiset ajattelee musta. Jos haluan juoda niin juon alkoholia.
Olet juoppo luuseri. Et kelpaa edes nuolemaan työttömän kengänpohjia.
Tämä.
Taidat olla itse megajuoppo kun haukut minua tuntematta minua, sori mutta käyn ihan töissä en ole missää nimessä juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on mahaa ja huono kunto. Lisäksi oot alkoholisti.
Aika huonot setit. Onkohan myös hygienia huono?
Se lihavakin nainen voi laihtua. Itse treffasin naisen taannoin ja pääosin hänen erittäin runsaasta ylipainosta johtuen ei osaltani vaan tullut kipinää. Kavereiksi kuitenkin jäätiin ja tässä nyt seurannut miten alkoikin laihtumaan vauhdilla ja kyllähän se jollain tasolla harmittaa että olin niin pinnallinen. No, siitä saa joku mies nyt hyvän ja hoikan naisen sitten.