En tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia
Olen ihan kivan näkönen ja yli 190 cm mies ja en vain tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia, en ole itse edes lihava.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on mahaa ja huono kunto. Lisäksi oot alkoholisti.
Aika huonot setit. Onkohan myös hygienia huono?
Mitä sitte jos on? jos ihminen on muuttunut vanhentunut ja masentunut kai sen taso laskee, joopa joo kaikki vikahan on minussa, mä sentää käyn töissä ja lenkkeilen ja kaikkee, ihan sama millanen oon, vaikka joisin joka päivä ja olisi kauhea iso kaljamaha
kuule mitä sitte jos on kauhean iso maha joopa joo, ja olen alkoholisti ei ole kavereita ja käyn vaan töissä ja olen yksin, joopa joo oliko muuta?
Naisethan on kaikki hoikkia missejä. hyi hitto vie ei todellakaa, kävellää crokseissa pieruverkkareissa lihavia ollaan ei kiinnosta.
Sitten mies ei saisi juoda alkoholia ja olla iso kaljamaha en ymmärrä :DDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
No en ymmärrä en jaksa jauhaa ja jankata ja mistää puhua, keskityn muihin juttuihin ja alan kehittämään itseäni, meen salille ja laihduttamaan mahaa pois, alkoholille myös ois hyvä tehdä jotain.
Juuri näin! Tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on mahaa ja huono kunto. Lisäksi oot alkoholisti.
Aika huonot setit. Onkohan myös hygienia huono?
Mitä sitte jos on? jos ihminen on muuttunut vanhentunut ja masentunut kai sen taso laskee, joopa joo kaikki vikahan on minussa, mä sentää käyn töissä ja lenkkeilen ja kaikkee, ihan sama millanen oon, vaikka joisin joka päivä ja olisi kauhea iso kaljamaha
Hyh hyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä vaa luuserit sinne leipäjonoon tai sossuluukulle.
Mene keskenäs, kouluttamaton luuserijuoppi.
Mulla sentää kouluttamattomalla on vakityö, sulla luuseri ei ole mitää, istu työttömänä loppuelämäs luuseri
Voi raukkaparka, kun ei se kuntouttava työtoiminta missä käyt askartelemassa ole mikään vakityö 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain miksei ne normaalipainot kiinnostu koskaan koska en ole itse lihava.
Mitkä vtun normaalipainot?
Otatko ahnaasti perceeseen?
T. Raimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:lla on lihava nainen mutta mieli halajaisi normaalipainoista?
Tältä kuulostaa. Ap ei taida olla mihinkään tyytyväinen. Hänelle ei myöskään kelpaa mikään vastaus tai neuvo.
Ihmettelen vain nykyajan nirsoja naisia.
Ime munaa sit. Tuossahan oli jo yksi tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sentää kouluttamattomalla on vakityö, sulla luuseri ei ole mitää, istu työttömänä loppuelämäs luuseri
Potkulaki tulee voimaan ensi vuoden alusta, niin loppuu tuo lesoilu ja olet kusessa. Kukaan ei palkkaa kouluttamatonta ihmispe rsettä.
Niin että kauanko olitkaan kärsinyt peräsuolen laskeumasta, ap? 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:lla on lihava nainen mutta mieli halajaisi normaalipainoista?
Tältä kuulostaa. Ap ei taida olla mihinkään tyytyväinen. Hänelle ei myöskään kelpaa mikään vastaus tai neuvo.
Ihmettelen vain nykyajan nirsoja naisia.
Kuinka paljon sulla on kokemusta niistä entisajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaparka, kun ei se kuntouttava työtoiminta missä käyt askartelemassa ole mikään vakityö 🤣
Sori mutta mä en käy kuntouttavassa, mistä ihmeestä oletat tommosta paskaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkulaki tulee voimaan ensi vuoden alusta, niin loppuu tuo lesoilu ja olet kusessa. Kukaan ei palkkaa kouluttamatonta ihmispe rsettä.
Ole sinä perse hiljaa, on jo palkattu ja mulla on vakityö luuseri ole hiljaa mene leipäjonoon.
Vakityöstä voi saada potkut. Tuollaiset toistaitoiset turhakkeet viskataan pihalle ihan ensimmäisinä. Tervemenoa leipäjonoon ja köysiostokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mä en käy kuntouttavassa, mistä ihmeestä oletat tommosta paskaa :D
Etpä 🤣
"En tajua -- en ymmärrä" on se syy, miksi et kiinnosta naisia. Miksi kukaan nainen vaivautuisi tutustumaan mieheen, joka ei ymmärrä naisia yhtään? Kuinka kauan suomalainen jaksaa keskustella esimerkiksi romanialaisen kanssa, jos ei ole yhteistä kieltä? Vähän aikaa voidaan elehtiä, mutta siihen se jää. Ymmärryspuoli pitää ensin saada kuntoon ja tunnepuoli varsinkin.
Olen silti ja silti saanut lukuisia naisia.
Ehkä olen vain vanhentunu rupsahtanut ja lihonut.