En tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia
Olen ihan kivan näkönen ja yli 190 cm mies ja en vain tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia, en ole itse edes lihava.
Kommentit (209)
Mutta alluhan halusi naisen, jolla on kaljamaha!!! Miksi nyt mietit kaihoten normaalipainoisia?
Vierailija kirjoitti:
Mutta alluhan halusi naisen, jolla on kaljamaha!!! Miksi nyt mietit kaihoten normaalipainoisia?
Ihmettelen tätä elämää vaan, mutta eikait sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että menkää te työttömät elämäntapaluuserit hakemaan töitä.
Taitaa argumentit sulta loppua kesken. Mitäs jos maksaisit ensin velkas pois, velkainen elämäntapaluuseri!!!
Oman elämän oot sössiny. Työssäkäynti ei tee susta yhtään parempaa ihmistä.
No ei ainaskaa sustakaan kun olet täys haukkuja minua kohtaan.
Joo no en mä jaksa tänne enää kirjottaa ei tässä ole järkeä, ikuisesti miehet haukutaan maan rakoon täälä ja myös naisetkin, ainahan on vika ihmisissä.
Tekis mieli lyödä tommosia haukkujia kunnolla turpaan päähän.
Niin. Ongelma varmaan onkin juuri siinä että sinä nimenomaan et tajua - yhtään mitään mistään mustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ongelma varmaan onkin juuri siinä että sinä nimenomaan et tajua - yhtään mitään mistään mustakaan.
Sori mutta tajuan aika paljonkin, ehkä mä vaa pelleilen ja mua ärsyttää tommoset pellet jotka haukkuu minua, ottaa todella päähän, ja sori mä seurustelen nätin naisenkaa joka on fiksu ja koulutettu ja jolla on rahaa.
Ja mitä sitte jos mulla on kaljamaha ja juon alkoholia mitä sitte, saan juoda jos haluan, se on mun juttu, tajuatteko et monet nuoretkin juo alkoholia ja yli 40 v ihmiset tajuatteko, ette vissii tajua mistään mitään, velkaa on tullut ja sitä maksetaan sekin on hoidossa kun on työpaikka, ihmet juttuja ja olettamuksia, hitto mitä porukkaa.
Mun mies on pullea mutta harteikas. ei kaikkia hoikkia naisia kiinnostaa automaattisesti hoikka mies, hei haloo!
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitte jos mulla on kaljamaha ja juon alkoholia mitä sitte, saan juoda jos haluan, se on mun juttu, tajuatteko et monet nuoretkin juo alkoholia ja yli 40 v ihmiset tajuatteko, ette vissii tajua mistään mitään, velkaa on tullut ja sitä maksetaan sekin on hoidossa kun on työpaikka, ihmet juttuja ja olettamuksia, hitto mitä porukkaa.
Ota pubiruusu. On paljon naisia jotka tykkää juoda.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on pullea mutta harteikas. ei kaikkia hoikkia naisia kiinnostaa automaattisesti hoikka mies, hei haloo!
Hei haloo no en tajua ihmisiä, pitäskö olla joku chad joka käy joka päivä salilla`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn enempi yökerhoissa ei sielä ole sellasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn enempi yökerhoissa ei sielä ole sellasia.
Vaihda pubeihin. Ei ne yökerhon naiset sinua huoli.
Vierailija kirjoitti:
Allu me tiedämme sadoista viestiketjuistasi että sinä keskityt naisissa vain ulkonäköön. Sitten mietit vain naisten suhtautumista sinun ulkonäköösi.
Nyt kerron sinulle salaisuuden. Tosi monet naiset eivät kiinnitä huomiota miehen pituuteen tai komeuteen. Heitä kiinnostaa miehen luonne erityisesti.
Naiset arvostavat miestä joka on
- älykäs
- empaattinen
- huomioiva ja ystävällinen jne.
valitettavsti sinulla ei ole noita ominaisuuksia
Ketä toi Allu on? En tiedä kuin sen röllipeikon.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli lyödä tommosia haukkujia kunnolla turpaan päähän.
Syö paskaa, väkivaltainen luuserirunkku
Vierailija kirjoitti:
Joo no en mä jaksa tänne enää kirjottaa ei tässä ole järkeä, ikuisesti miehet haukutaan maan rakoon täälä ja myös naisetkin, ainahan on vika ihmisissä.
Sinut haukutaan, koska olet vttupää luuseri ja ansaitset sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta tajuan aika paljonkin, ehkä mä vaa pelleilen ja mua ärsyttää tommoset pellet jotka haukkuu minua, ottaa todella päähän, ja sori mä seurustelen nätin naisenkaa joka on fiksu ja koulutettu ja jolla on rahaa.
Miks sit valitat jatkuvasti että naisten pitäs susta olla kiinnostuneita kun sulla kerran on nainen. Hän varmaan tykkäis näistä sun kirjotuksista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää te luuserit pellet vaa hakemaan töitä tai leipäjonoon.
Mene keskenäs, kusipäärunkku. Kannattaakin kehua jollain alemman tason suojatyöpaikalla serkun firmassa 🤣
Tämä juurikin. Ja kehtas vielä väittää että on parempi olla velkainen kun työtön. No ei ole todellakaan parempi kun allun velat tullu ryyppäämisestä ja pelaamisesta. Velkainen luuseri juoppo on tämä allu itse eli siinä kun käskee muita menemään töihin niin maksais eka ensin itse velkansa pois.
Mut Allu ei tajua, samaa jankkaa vaan. Kohta tulee uusi ulina aloitus samoista mitä ennenkin..