En tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia
Olen ihan kivan näkönen ja yli 190 cm mies ja en vain tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia, en ole itse edes lihava.
Kommentit (209)
On kaljamaha ja hiukset lähteny mitä sitte?
Montako vuotta ajattelit vielä jatkaa tätä täysin turhaa jankuttamista?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyllä mitään järkeä. Ärsyttää vain ku ei saa hottis naista jolla on muotoja ja nahkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyllä mitään järkeä. Ärsyttää vain ku ei saa hottis naista jolla on muotoja ja nahkahousut.
Ei sun kannata elää. Et pysty elämään ilman naista etkä tuollaista naista saa. Voisit kysyä tietysti lääkäriltä esim jarrua ettei seksihaluja olisi.
Itse olen hoikka nainen ja annan heti pakit, jos mies kertoo ennen kunnolla tutustumista, että nimenomaan siro/hoikka nainen kiinnostaa.
Keskity läskinaraisiin. Niitä hyllyy metriahtereineen joka puolella niin, että lattiapalkit nitisee ja silli löyhkää.
Vierailija kirjoitti:
Keskity läskinaraisiin. Niitä hyllyy metriahtereineen joka puolella niin, että lattiapalkit nitisee ja silli löyhkää.
Luuletko, että edes sellaiset naiset Allua jaksaisivat minuuttia kauempaa kuunnella? Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Ei me huolita Allua.
Olen ihan eri maailmasta kun tasokkaat naiset koulutetut varakkaat ja uus auto.