Naapurin koirat ovat hyökänneet useasti kimppuun
Naapuritalon asukkaiden koirat ovat hyökänneet kahdesti minun ja yhdesti mieheni kimppuun. Ovat myös lähes hyökänneet oman koirammekin kimppuun. Ovat pienikokoisia mutta aggressiivisia. Nyt tapahtui niin, että hyökkäsivät toisenkin naapurin, vanhemman rouvan kimppuun, jonka johdosta hän kaatui maahan. Näiden koirien omistajat eivät juuri välittäneet ja nainen makasi maassa 5 minuuttia. Sitten toinen näiden koirien omistaja tuli pahoittelemaan vasta silloin kun nainen oli jo noussut ylös. Vanhemman naisen koira haukkui ja puolusti omistajaansa kun hän makasi maassa. Itse en nähnyt tapahtumaa, mutta mieheni oli katsonut ikkunasta ja todella järkyttynyt. Hän meni sitten kysymään naiselta onko kaikki kunnossa ja auttoi hänet takaisin kotiin. Olemme jutelleet naisen kanssa tapahtuneesta ja hän sanoi ettei tee valitusta, koska häntä ei purtu. Miten tässä nyt pitäisi toimia? Nämä aggressiiviset koirat todella aiheuttavat häiriötä ja vaarallisia tilanteita muuten rauhallisella alueella. Lisäksi heidän omistajansa eivät välitä. Tämä ahdistaa äärimmäisen paljon. Minä ja mieheni olemme kolmesti tehneet rikosilmoituksen ja se eteni poliisille mutta eivät tehneet mitään :(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tässä koirat onnelsi pieniä ja lähes vaarattomia, kerran tarjoo monoa, niin oppivat olemaan?
Ei ole kauaa aika kun tiibetisspanieli sai ison kaaeilenniåon kun tarttui lasta lahkeesta.
Osta teräskärkiset kengät ja potkase koiraa kunnolla. Itse tein niin kerran kun lapseni kimppuun hyökkäsi koira.
Ei ole hyppijää sen jälkeen näkynyt kun sumutin sen silmille myrkky spreitä. 🤣🤣🤣🤣🤣