Naisviha, mistä se johtuu?
Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.
Kommentit (822)
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen aivot ole vain hieman suuremmat kuin oravalla?
Tiesitkö, missä useimpien miesten aivot sijaitsevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ihan naisvihaa lähtisi, mut täytyy sanoa että on jonkun verran naisia nykyään kellä on ehkä liian vahva "minä" "minä" "minä" asenne.
Itse kun koitan ajatella että on se mies tai nainen niin kunnioitus aina tavalla tai toisella toista kohtaa täytyy olla, muuten alkaa oleen aika hiljaista tällä pallolla.
:M51Naiset eivät siis saisi vaatia itselleen mitään? Vain mihet voisivat ja se on sallittua, vai? Korkea aika naistenkin vaatia kaikkea, seksissä ja palkassa ja arvostuksessa.
Juuri tällaisten uhriutuvien ja tahallaan väärin ymmärtävien kommentien takia kukaan ei pidä teistä feministeistä.
Saahan sitä aina vaatia. Mutta onkin ihan eri asia saako vaatimalla lisää palkaa, parempaa seksiä tai arvostusta. Homma voi mennä vähän silleen reisille.
Pääasia kuitenkin on, että saa olla äänessä ja syyttää kaikesta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tutkimusten mukaan, kun perheeseen syntyy lapso, miehen ura nousee, ja naisen laskee.
Tottakai. Kun eukolla on pipari kipeä ja tissit ruokapaikkoina, niin uramies käyttää ylimääräisen tarmon töihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kullissa. Ja siksi ne molemmat toimivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla tai ratin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas miehet, siis te jotka täällä haukutte olan takaa naisia.
Miltä tuntuu, kun aamulla tai milloin vain avaat palstan, ja aina on sut naisena haukuttu ties miksi, Päivästä toiseen.
Mieti edes hetki, mies.
Ja lisää psykoosifeministin uhriutumista. Naisen, jolla on terve itsetunto ei tarvitse identifioitua feministiksi. Vain uhriutuvat miesvihaajat ovat tänä päivänä feministejä länsimaisessa yhteiskunnassa.
Mä en ymmärrä, miksi tällä seksipalstallakin pitää jauhaa näitä asioita. Tämäkin edellä oleva teksti aiheuttaa aivomätää, kun erehtyy lukemaan näitä. Ei näitä juttuja jauha kuin jotkut, kenen elämä on täällä netissä ja jotka ovat myrkyttäneet omat aivonsa näillä. Et säkään kenellekään irl selitä tuollaista.
Seksi on iloinen asia, jossa annetaan ja saadaan hyvää oloa ja mieltä. Ei ole mieltä pilata sitä näillä täysin turhilla vastakkainasetteluilla ja raivoamisilla ihan vieraille ihmisille, joita et edes tunne saatikka kehtaisi naamatusten kohdistaa.
Tällä palstalla puretaan pahaa oloa sekä epäpätevyyttään. Siitä koko aloituskin sai alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
"femisististä." - opettele incell itse kirjoittamaan!
>Kaikki, jotka eivät pidä feminismistä ovat inceleitä
Huutista kiukkuisen hiivavitun copeitkulle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä naisviha asiassa aina puhutaan miesten paremmista palkoista. Mutta mikä estää naista kouluttautumasta alalle, jossa on hyvät palkat. Ei mikään muu kuin laiskuus tai kapasiteetin puute. Motivaatio kyllä löytyy, jos oikeasti haluaa saada sitä "miesten parempaa palkkaa".
Miksi ette siis hakeudu alalle, jossa saa sitä parempaa palkkaa vaan valitatte asiasta?
Koska koko feminismi perustuu uhriutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vain 1% miehistä aidosti vaarallisia 😂😂😂
Ehkä jos aidoksi vaaraksi lasketaan vaan joku mies joka hyökkää pensaista kimppuun tai mättää puolisonsa sairaalakuntoon taikka hautaan tai pitää häntä väkisin suhteessa ja pahoinpitelee koko uhrin elämän ajan.
Mutta eihän tuo nyt vain pidä paikkaansa kun miettii sitä seksuaalirikosten ml. ahdistelu määrää.
Ja jos vaikka ajatellaankin että vain 1% miehistä on vaarallisia niin se on silti yksi sadasta, aika huikea riski ottaa. Jos vertauksessa nainen on henkisesti väkivaltainen niin tää on mies käy käsiksi ja pakottaa versus epätasapainoinen nainen tiuskii ja haukkuu jossain kadulla. Hui.
Tosiasiassa naisissakin on tosi vaarallisia ja pers.häiriöisiä yli prosentti, mutta he tosiaan eivät kohdista väkivaltaa samoin kuin miehet. Ei tee siitä yhtään vähemmän väkivaltaa mutta vaikuttaa siihen mitä ja miten miesten pitää varoa versus naisten.
Ja lisää feministifemcelin uhriutumispsykooseihin perustuvaa ruikutusta. Hyvä, jatka vain niin kaikki näkevät kuinka sekaisin te varoitusväritukat olette.
Ruotsalainen globalismiagendaa kannattava feministi Barbro Ehnbom toimitti alaikäisiä pikkutyttöjä seksiorjiksi Epsteinin pedofiilisaarelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas miehet, siis te jotka täällä haukutte olan takaa naisia.
Miltä tuntuu, kun aamulla tai milloin vain avaat palstan, ja aina on sut naisena haukuttu ties miksi, Päivästä toiseen.
Mieti edes hetki, mies.
Ja lisää psykoosifeministin uhriutumista. Naisen, jolla on terve itsetunto ei tarvitse identifioitua feministiksi. Vain uhriutuvat miesvihaajat ovat tänä päivänä feministejä länsimaisessa yhteiskunnassa.
Mä en ymmärrä, miksi tällä seksipalstallakin pitää jauhaa näitä asioita. Tämäkin edellä oleva teksti aiheuttaa aivomätää, kun erehtyy lukemaan näitä. Ei näitä juttuja jauha kuin jotkut, kenen elämä on täällä netissä ja jotka ovat myrkyttäneet omat aivonsa näillä. Et säkään kenellekään irl selitä tuollaista.
Sek
Seksi ei ole iloinen asia. Se mädättää sielun ja mielen, etityisesti silloin kun sitä ei ole, eli ainakin omalla kohdallani aina. Suksi siis v.ttuun noiden kommenttiesi kanssa, se on helppoa huudella sieltä omasta pilvilinnasta.
1. Naisten on helppoa saada seksiä, itseni kaltaisten miesten käytännössä lähes mahdotonta.
2. Naisille on annettu oikeus esitellä itseään ja herättää turhia toiveita, kiusata miehiä. Liian monet käyttävät tätä ns oikeuttaan.
3. Miehenä ei ole mitään oikeutta, eikä mahdollisuutta, saada sellaista seksiä, mitä haluaisi, ellei prostituoituja lasketa.
4. Kaikki naiset ovat vain käyttäneet minua hyväkseen. Loppujen lopuksi en kelpaa kenellekään, koska en kykene lukemaan ajatuksia, enkä kykene esimerkiksi monisuhteisuuteen.
Noiden seikkojen takia olen alkanut vihata naisia ja itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Onko se 1 prossakin niinkuin liikaa vai kuin?
Se on hyvä alku, mutta työtä on vielä tehtävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paljon.
Yksi asia kerrallaan. Otetaan ensimmäiseksi tavoitteeksi vaikka 5 prosenttia.