Naisviha, mistä se johtuu?
Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.
Kommentit (866)
Vierailija kirjoitti:
Toi haukkumasanojen käyttö on ikävää, mutta ihan nunnastakaan tuskin oli kyse?Toi haukkumasanojen käyttö on ikävää, mutta ihan nunnastakaan tuskin oli kyse?
Jaa jos ei siis ole nunna, on miehillä oikeus sanoa heistä mitä vain. Taidan itse olla melkoinen horat su, kun rakastan seksiä.
Ei ole oikeutta sanoa mitä vaan. Rumaa käytöstä toi nimittely on. Ei sinun pitäisi nimitellä itseäsikään.
v
Sinulle ehdotettua 1 pv
Kuluneen vuoden aikana ainakin 14 naisen epäillään kuolleen tapon tai murhan uhrina.
Naisjärjestöjen mukaan naisiin kohdistuva väkivalta tulisi ottaa Suomessa vakavammin.
Kuva: AOP
Lue juttu: https://www.mtvuutiset.fi/…/traaginen-ennatys-jo-14…/9360844
Vierailija kirjoitti:
Sekasin sä ainakin olet.
Onneksi sinä olet täysin ok. Ja myös teet just sitä mistä puhutaan nyt: haukut naisia miten sattuu!
Haukun sinua enkä naisia. Siinä on muuten huomattavan suuri ero.
Sinä taas haukut miehiä, etkä vain niitä hyväksikäyttäjiä.
VHaukun sinua enkä naisia. Siinä on muuten huomattavan suuri ero.
Joopa joo. Sulla on mielestäsi oikeus haukkua yhtä naista, joka vain puolustaa muita naisia yleensä. Mutta minun turpaani et kiinnni saa millään!
Tämä ilmiö onkin nuorten miesten ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Sulla on mielestäsi oikeus haukkua yhtä naista, joka vain puolustaa muita naisia yleensä. Mutta minun turpaani et kiinnni saa millään!
Ja sulla on mielestäsi oikeus haukkua kaikki miehet r.iskaajien ja hyväksikäyttäjien takia. Sulla on mitä ilmeisemmin ollut aika paskoja miessuhteita elämäsi aikana ja nyt projisoit ongelmasi kaikkiin miehiin. Kyseessähän on muuten miesviha.
Vierailija kirjoitti:
Sun turpaasi joo ei saa kukaan kiinni. Mutta saisitko sinä korkin kiinni?
Oletko noin täynnä naisvihaa, että osaat jo antaa diagnoosit tosta vaan! Mä voin sulle sanoa että mieti vihanhallintaa, se olis monillekin miehille täällä todella tarpeen. YHÄ VAAN 14 NAISTA TAPETTU tähän mennessä, ja sinä kullikone solvaat naisia kuten aina. oletkos ylpeäkin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin täynnä naisvihaa, että osaat jo antaa diagnoosit tosta vaan! Mä voin sulle sanoa että mieti vihanhallintaa, se olis monillekin miehille täällä todella tarpeen. YHÄ VAAN 14 NAISTA TAPETTU tähän mennessä, ja sinä kullikone solvaat naisia kuten aina. oletkos ylpeäkin?
Solvaan sinua, en naisia. Vähä-älyinen tunnut olevan, kun tämä pitää jo toistamiseen sulle kertoa.
"Solvaan sinua, en naisia. Vähä-älyinen tunnut olevan, kun tämä pitää jo toistamiseen sulle kertoa."
Jatka solvaamistas samaan malliin, niin todistat itse kaikille mikä perimmältäsi olet.
Sinä mieskuningas..
Vierailija kirjoitti:
"Solvaan sinua, en naisia. Vähä-älyinen tunnut olevan, kun tämä pitää jo toistamiseen sulle kertoa."
Jatka solvaamistas samaan malliin, niin todistat itse kaikille mikä perimmältäsi olet.
Sinä mieskuningas..
Sun kohdallasi jatkankin. Mutta minun turpaani et kiinnni saa millään!
Nyt tuli vakava ulostulo poliisilta: ”Lähes aina mies”
Lounais-Suomen poliisi tutkii kahdeksaa henkirikosta ja viittä epäselvää kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli vakava ulostulo poliisilta: ”Lähes aina mies”
Lounais-Suomen poliisi tutkii kahdeksaa henkirikosta ja viittä epäselvää kuolemaa.
Sama tilanne pienten lasten tappojen yhteydessä. Lähes aina nainen.
Pitäisikö sen perusteella nyt alkaa vihaamaan kaikkia naisia? Hae jooko apua ongelmiisi.
Kuule, saan päivittäin erinomaisia hoitoja, nimittäin mieheltäni! Todella hyviä.
Viisi vuotta sitten suomalaisten suhtautuminen venäläisiin oli hyvin neutraali. Mikä muuttui? Suomalaisetko? Ehkä naisten käytös on ollut samansuuntaista kuin venäläisten.
Viisi vuotta sitten suomalaisten suhtautuminen venäläisiin oli hyvin neutraali. Mikä muuttui? Suomalaisetko? Ehkä naisten käytös on ollut samansuuntaista kuin venäläisten.
Naisten käytös??
Vierailija kirjoitti:
Naisten käytös??
Samaa itkee venäläisetkin, miksi meitä vihataan. Voi kumpa tietäisin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten käytös??
Kyllä se vika vaan on miehissä. Aina ja iankaikkisesti. Amen.
"Kyllä se vika vaan on miehissä. Aina ja iankaikkisesti. Amen."
Oliko tuo nyt sarkasmia, vai tarkoitatko, että naiset itse ovat ansainneet kuolemansa, eli saivat mitä pitikin? Naisten oma syy...huhuh.
Sekasin sä ainakin olet.
Onneksi sinä olet täysin ok. Ja myös teet just sitä mistä puhutaan nyt: haukut naisia miten sattuu!