Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisviha, mistä se johtuu?

Vierailija
08.11.2025 |

Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.

Kommentit (866)

Vierailija
841/866 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasin sä ainakin olet.

Onneksi sinä olet täysin ok. Ja myös teet just sitä mistä puhutaan nyt: haukut naisia miten sattuu!

Vierailija
842/866 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi haukkumasanojen käyttö on ikävää, mutta ihan nunnastakaan tuskin oli kyse?Toi haukkumasanojen käyttö on ikävää, mutta ihan nunnastakaan tuskin oli kyse?

Jaa jos ei siis ole nunna, on miehillä oikeus sanoa heistä mitä vain. Taidan itse olla melkoinen horat su, kun rakastan seksiä.

Ei ole oikeutta sanoa mitä vaan. Rumaa käytöstä toi nimittely on. Ei sinun pitäisi nimitellä itseäsikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/866 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

v

MTV Uutiset 

Sinulle ehdotettua   1 pv  

Kuluneen vuoden aikana ainakin 14 naisen epäillään kuolleen tapon tai murhan uhrina.

Naisjärjestöjen mukaan naisiin kohdistuva väkivalta tulisi ottaa Suomessa vakavammin.

Kuva: AOP

Lue juttu: https://www.mtvuutiset.fi/…/traaginen-ennatys-jo-14…/9360844

Vierailija
844/866 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasin sä ainakin olet.

Onneksi sinä olet täysin ok. Ja myös teet just sitä mistä puhutaan nyt: haukut naisia miten sattuu!

Haukun sinua enkä naisia. Siinä on muuten huomattavan suuri ero.

Sinä taas haukut miehiä, etkä vain niitä hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
845/866 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHaukun sinua enkä naisia. Siinä on muuten huomattavan suuri ero.

Joopa joo. Sulla on mielestäsi oikeus haukkua yhtä naista, joka vain puolustaa muita naisia yleensä. Mutta minun turpaani et kiinnni saa millään!

Tämä ilmiö onkin nuorten miesten ongelma.

Vierailija
846/866 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Sulla on mielestäsi oikeus haukkua yhtä naista, joka vain puolustaa muita naisia yleensä. Mutta minun turpaani et kiinnni saa millään!

Ja sulla on mielestäsi oikeus haukkua kaikki miehet r.iskaajien ja hyväksikäyttäjien takia. Sulla on mitä ilmeisemmin ollut aika paskoja miessuhteita elämäsi aikana ja nyt projisoit ongelmasi kaikkiin miehiin. Kyseessähän on muuten miesviha.

Vierailija
847/866 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun turpaasi joo ei saa kukaan kiinni. Mutta saisitko sinä korkin kiinni?

Vierailija
848/866 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko noin täynnä naisvihaa, että osaat jo antaa diagnoosit tosta vaan! Mä voin sulle sanoa että mieti vihanhallintaa, se olis monillekin miehille täällä todella tarpeen. YHÄ VAAN 14 NAISTA TAPETTU tähän mennessä, ja sinä kullikone  solvaat naisia kuten aina. oletkos ylpeäkin?

Vierailija
849/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko noin täynnä naisvihaa, että osaat jo antaa diagnoosit tosta vaan! Mä voin sulle sanoa että mieti vihanhallintaa, se olis monillekin miehille täällä todella tarpeen. YHÄ VAAN 14 NAISTA TAPETTU tähän mennessä, ja sinä kullikone  solvaat naisia kuten aina. oletkos ylpeäkin?

Solvaan sinua, en naisia. Vähä-älyinen tunnut olevan, kun tämä pitää jo toistamiseen sulle kertoa.

Vierailija
850/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Solvaan sinua, en naisia. Vähä-älyinen tunnut olevan, kun tämä pitää jo toistamiseen sulle kertoa."

Jatka solvaamistas samaan malliin, niin todistat itse kaikille mikä perimmältäsi olet.

Sinä mieskuningas..

Vierailija
851/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Solvaan sinua, en naisia. Vähä-älyinen tunnut olevan, kun tämä pitää jo toistamiseen sulle kertoa."

Jatka solvaamistas samaan malliin, niin todistat itse kaikille mikä perimmältäsi olet.

Sinä mieskuningas..

Sun kohdallasi jatkankin. Mutta minun turpaani et kiinnni saa millään!

Vierailija
852/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaa

Nyt tuli vakava ulostulo poliisilta: ”Lähes aina mies”

Lounais-Suomen poliisi tutkii kahdeksaa henkirikosta ja viittä epäselvää kuolemaa.

Vierailija
853/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaa

Nyt tuli vakava ulostulo poliisilta: ”Lähes aina mies”

Lounais-Suomen poliisi tutkii kahdeksaa henkirikosta ja viittä epäselvää kuolemaa.

Sama tilanne pienten lasten tappojen yhteydessä. Lähes aina nainen.

Pitäisikö sen perusteella nyt alkaa vihaamaan kaikkia naisia? Hae jooko apua ongelmiisi.

Vierailija
854/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, saan päivittäin erinomaisia hoitoja, nimittäin mieheltäni! Todella hyviä.

Vierailija
855/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten suomalaisten suhtautuminen venäläisiin oli hyvin neutraali. Mikä muuttui? Suomalaisetko? Ehkä naisten käytös on ollut samansuuntaista kuin venäläisten.

Vierailija
856/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten suomalaisten suhtautuminen venäläisiin oli hyvin neutraali. Mikä muuttui? Suomalaisetko? Ehkä naisten käytös on ollut samansuuntaista kuin venäläisten.

Naisten käytös??

Vierailija
857/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten käytös??

Samaa itkee venäläisetkin, miksi meitä vihataan. Voi kumpa tietäisin.

Vierailija
858/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten käytös??

Kyllä se vika vaan on miehissä. Aina ja iankaikkisesti. Amen.

Vierailija
859/866 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se vika vaan on miehissä. Aina ja iankaikkisesti. Amen."

Oliko tuo nyt sarkasmia, vai tarkoitatko, että naiset itse ovat ansainneet kuolemansa, eli saivat mitä pitikin? Naisten oma syy...huhuh.

Vierailija
860/866 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut tulla vastausta.