Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha, mistä se johtuu?

Vierailija
08.11.2025 |

Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.

Kommentit (822)

Vierailija
581/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naisviha johtuu, nykyään sanoisin isommassa mitta kaavassa viha kuin viha johtuu paljonkin siitä että, kaikki yksittäiset tapaukset voidaan kirjoittaa sosiaaliseen mediaan. Esim tamperelainen Tero sanoo facebookissa naiset huonoja ryhmässä. Minua petettiin sitten Lauri posiolta liittyy mukaan ja sanoo että häntä myös, loppujen lopuksi tähän ryhmään liittyy useita miehiä ympäri suomea jotka ei ole ikinä edes toisia nähnyt. No niin sitten sama tapahtuu naisten puolella Miehet on huonoja ryhmässä. Noh sitten nämä kaksi ryhmää lukee toistensa tekstit ja saavat lisää syytä vihata toisiaan. sitten lisätään vielä se että omaa sukupuolta pitää puolustaa ja ihmiset jotka ei ole kokenut huonoa liittyy vielä mukaan. Unohdetaan sitten tosiasiat että suuremmassa mittaluokassa näin ei käy niin useasti ja sitten ollaan pahana toiselle sukupuolelle. 

Vierailija
582/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naisviha johtuu. Annat apinalle kepin opetat sitä lyömään puuta. Jonkin ajan päästä siellä on 20 apinaa lyömässä sitä puuta kun oppivat sen siltä ensimmäiseltä apinalta. Vaikka se puu ei olisi kellekkään ikinä mitään tehnytkään.

heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silti muuta faktaa että miehet istuu enempu linnassa ja ovat yleensä väkivaltaisempia. Vaikka naiset lapsia pahoinpiteleekin ja en ihmettele montako yksinhuoltaja miestä tunnet?

Ihanaa puolustat lasten hakkausta sillä et yh raskasta.

Miksi miehet jättävät naiset yksin lasten kanssa?

Minä olen jätetty yh ja lapsen isä ei halua edes tavata 12 v lastaan. Ero oli exän mielestä minun syyni kun vammauduin synnytyksessä eikä uusia raskauksia suositeltu. Ex ei suostunut käyttämään kondomia ja minulle eivät hormoniniaaniset ehköisyt sopineet. 

Joten mies jätti kun " ei saanut pillua". Jätti vaan myös lapsensa. 

Vierailija
584/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silti muuta faktaa että miehet istuu enempu linnassa ja ovat yleensä väkivaltaisempia. Vaikka naiset lapsia pahoinpiteleekin ja en ihmettele montako yksinhuoltaja miestä tunnet?

Minä olen jätetty yh ja lapsen isä ei halua edes tavata 12 v lastaan. Ero oli exän mielestä minun syyni kun vammauduin synnytyksessä eikä uusia raskauksia suositeltu. Ex ei suostunut käyttämään kondomia ja minulle eivät hormoniniaaniset ehköisyt sopineet. 

Jaa. Vaikea sanoa yksilöistä. Mutta ei se yyhoo status oikeuta vahingoittamaan lastaan 

Vierailija
585/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Vaikea sanoa yksilöistä. Mutta ei se yyhoo status oikeuta vahingoittamaan l

Ei sitä ole kukkaan väittänytkään että yh status sen oikeuttas. Ei ainakaan oman lukeman ymmärtämiselä. Mitään ei kyseisessä postauksessa mainita että se olisi sallittua.

Vierailija
586/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei silti muuta faktaa että miehet istuu   enempu linnassa ja ovat yleensä   väkivaltaisempia. Vaikka naiset lapsia   pahoinpiteleekin ja en ihmettele montako   yksinhuoltaja miestä tunnet?

Selvästi kirjoitus virheitä tekstissä. Itse ymmärrän tekstin näin. "Miehiä istuu enempi linnassa, naiset pahoinpitelee lapsia, ei ihmettele, kysyy montako yksinhuoltaja miestä kukanenkin tuntee."

Mistään puolustamisesta ei käsittääkseni ole kyse. Viestin alkuperäinen kirjoittaja voisi täsmentää asiaa.

Vierailija
587/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/6605859

Näkkyymmä mies vankeja on enempi. Ainakin tämän uutisen perusteella.

Vierailija
588/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20154672

Tämän perusteella miehet ovat myös väkivaltaisempia.

Vierailija
589/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio jopa kouluttaa miehet tappamaan miehiä armeijassa noin 650k-900k joka vuosi.

Vierailija
590/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://paihdelinkki.fi/tietopankki/tietoiskut/huumeet-ja-muut-paihdytt…

Tämän perusteella miehet käyttää huumeita enempi noin 10%

Vierailija
591/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://thl.fi/tilastot-ja-data/tilastot-aiheittain/paihteet-ja-riippuv…

Tämän perusteella miehet käyttää alkoholia enempi.

Vierailija
592/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kokevat että heitä vihataan kun heille asetetaan feministien toivomat tasa-arvoiset vaatimukset.

Tasa-arvoa haluatte ja kun saatte sen niin se ei kelpaa...

Vierailija
593/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte vielä kertoa kaikki naisten aiheuttamat pahoinpitelyt 2.5x että saatte hyvän mielen siitä että miehiä pahoinpidellään. niin silti lukemat ei nouse naisilla samalle tasolle mitä miehillä on väkivallan puolesta toista sukupuolta kohtaan.

Vierailija
594/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20123927

Löytyy vielä tällaisia kyselyitä.

Vierailija
595/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kokevat että heitä vihataan kun heille asetetaan feministien toivomat tasa-arvoiset vaatimukset.

Tasa-arvoa haluatte ja kun saatte sen niin se ei kelpaa...

Kuvittelet omasa pääsäs kaikkee et varmaan vaan osaa käyttäytyä naisia kohtaan joten et kelpaa niille ja siksi raivoilet. Hahahaha

Vierailija
596/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihan heijaste se on.

Vierailija
597/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihime vössyköitä nykyää netti täynä xD varmaa ovat kaikki juutuubia kyttäilehe liikaa ja suanee mahtavvaa aivo pessuu hehehehehe.

Oven ulukoopuolela o palio naisia joita riiata ja joile juhtela oikee nättejä ja hyvi käyttäytyviähi viäl. Ainaha set o poikasset ottannee emakoitte kansa yhtee ole mittähä uutta.

Vierailija
598/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin täysin toiseen keskusteluun tapailemastani naisesta. 25v yksinhuoltaja nainen. Äitiydessä ei mitään vikaa mutta se asenne.  

Hän oli ihan vilpittömästi katkera minun onnistumiselle elämässä. Olin käynyt koulut, valmistunut, ostanut asunnon, sijoittanut rahaa ym.   Hänen mielestään minä olin saanut kaiken kuin tarjottimella vaan koska minulla on munat.  Hänen oma elämänsä oli mennyt pieleen vain ja ainoastaan sen takia että hän on nainen..

Minkäänlaista syytä hän ei nähnyt siihen että oli teininä tehnyt lapsen. Jättänyt koulut kesken ja aikuisenakaan ei jaksa tikkua ristiin laittaa.  Lyhyitä työkeikkoja historiassa josta aina sai kenkää koska oli nainen.  Ei sen takia että myöhästeli, oli saikulla ja riitautui esimiesten kanssa.

Tälläistä naisia on ja just nämä naiset ovat niitä kovimpia äänitorvia siitä naisvihasta. Missään asiassa ei ole omaa vaikutusta. Miehet vaan pilaavat heidän elämänsä.

Vierailija
599/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten jotkut eivät ymmärrä lukemaansa. Kukaan ei ole tässä keskustelussa väittänyt etteikö miehillä olisi enemmän elämänhallinta ongelmia. Etteikö miehet joisi, narkkaisi ja jopa pahoinpitelisi naisia. Tässä keskustelussa on hyvin kohteliaasti tuotu julki ettei ihan pelkät tilastot kerro kaikkea. On myös opetettu ihmisiä tulkitsemaan tilastoja muutenkin kuin pelkkien numeroiden valossa.

Vierailija
600/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin täysin toiseen keskusteluun tapailemastani naisesta. 25v yksinhuoltaja nainen. Äitiydessä ei mitään vikaa mutta se asenne.  

Hän oli ihan vilpittömästi katkera minun onnistumiselle elämässä. Olin käynyt koulut, valmistunut, ostanut asunnon, sijoittanut rahaa ym.   Hänen mielestään minä olin saanut kaiken kuin tarjottimella vaan koska minulla on munat.  Hänen oma elämänsä oli mennyt pieleen vain ja ainoastaan sen takia että hän on nainen..

Minkäänlaista syytä hän ei nähnyt siihen että oli teininä tehnyt lapsen. Jättänyt koulut kesken ja aikuisenakaan ei jaksa tikkua ristiin laittaa.  Lyhyitä työkeikkoja historiassa josta aina sai kenkää koska oli nainen.  Ei sen takia että myöhästeli, oli saikulla ja riitautui esimiesten kanssa.

Tälläistä naisia on ja just nämä naiset ovat niitä kovimpia äänitorvia siitä naisvihasta. Missään asiassa ei ole omaa

Mitä sie höpäjät piettää housut jalasa ja ottaa naikkosesta selevähä kunnola nii ongelmia ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan