Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha, mistä se johtuu?

Vierailija
08.11.2025 |

Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.

Kommentit (822)

Vierailija
601/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin täysin toiseen keskusteluun tapailemastani naisesta. 25v yksinhuoltaja nainen. Äitiydessä ei mitään vikaa mutta se asenne.  

Hän oli ihan vilpittömästi katkera minun onnistumiselle elämässä. Olin käynyt koulut, valmistunut, ostanut asunnon, sijoittanut rahaa ym.   Hänen mielestään minä olin saanut kaiken kuin tarjottimella vaan koska minulla on munat.  Hänen oma elämänsä oli mennyt pieleen vain ja ainoastaan sen takia että hän on nainen..

Minkäänlaista syytä hän ei nähnyt siihen että oli teininä tehnyt lapsen. Jättänyt koulut kesken ja aikuisenakaan ei jaksa tikkua ristiin laittaa.  Lyhyitä työkeikkoja historiassa josta aina sai kenkää koska oli nainen.  Ei sen takia että myöhästeli, oli saikulla ja riitautui esimiesten kanssa.

Tälläistä naisia on ja just nämä naiset ovat niitä kovimpia äänitorvi

Kaveri itte menny tikkunsa risukassaan tunkemmaa ja nyt itkee asiasta. xD

Vierailija
602/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihahan johtuu huonoista miehistä, ei niistä hyvistä. Kaikki nämä naurettavat voimajutut-kuka raahaa kenet-palavasta talosta...posketonta. Eiköhän anisille ja miehille ole omat parhautensa molemmille, ja suurin osa yhteisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin täysin toiseen keskusteluun tapailemastani naisesta. 25v yksinhuoltaja nainen. Äitiydessä ei mitään vikaa mutta se asenne.  

Hän oli ihan vilpittömästi katkera minun onnistumiselle elämässä. Olin käynyt koulut, valmistunut, ostanut asunnon, sijoittanut rahaa ym.   Hänen mielestään minä olin saanut kaiken kuin tarjottimella vaan koska minulla on munat.  Hänen oma elämänsä oli mennyt pieleen vain ja ainoastaan sen takia että hän on nainen..

Minkäänlaista syytä hän ei nähnyt siihen että oli teininä tehnyt lapsen. Jättänyt koulut kesken ja aikuisenakaan ei jaksa tikkua ristiin laittaa.  Lyhyitä työkeikkoja historiassa josta aina sai kenkää koska oli nainen.  Ei sen takia että myöhästeli, oli saikulla ja riitautui esimiesten kanssa.

Tälläistä naisia on ja just nämä naiset ovat niitä kovimpia äänitorvi

1 lopeta murteella kirjoittaminen kun se ei onnistu. Vaikutat vaan vammaiselta. 

2. Jep jätin tän naisen kun nämä jutut alkoivat tulla näkyviin.

Vierailija
604/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeh haloo helsinki sannooha tuo järkiki et teinimutsi saattaa sakset levittää ez jos ei ole oppinu. xD

Vierailija
605/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä pellet viel oppii ettei naiste motkotuksista kannata välittää. Net sannoo kuitenkinoma mielipitteensä ja tekevät joka tappauksesa mitä haluaa. Muuttavat vielä mieltäänki ku tuuliviiri.

Vierailija
606/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja nämä miesten elämän hallinta ongelmat tekee miehistä hankalampia käsitellä naisena joka tekee miehistä huonompia. sen jälkeen nainen katkeroituu miehille suuttuu, jonka jälkeen miehet alkaa vihaamaan naisia kun heille on suututtu.

Vierailija
607/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tapana näyttää vihana omat ongelmansa muita kohtaan ihan sama onko naisesta vai miehestä kyse.

Vierailija
608/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja nämä miesten elämän hallinta ongelmat tekee miehistä hankalampia käsitellä naisena joka tekee miehistä huonompia. sen jälkeen nainen katkeroituu miehille suuttuu, jonka jälkeen miehet alkaa vihaamaan naisia kun heille on suututtu.

Miksi oi miksi et ole voinut olla läsnä edes koulun äidinkielen tunneilla.

Vierailija
609/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte vielä kertoa kaikki naisten aiheuttamat pahoinpitelyt 2.5x että saatte hyvän mielen siitä että miehiä pahoinpidellään. niin silti lukemat ei nouse naisilla samalle tasolle mitä miehillä on väkivallan puolesta toista sukupuolta kohtaan.

Ei voida. Toi 2.5 on pelkästään miehiin kohdistuva väkivalta. Pitäisi tietää lapsiin kohdistuvan väkivallan määrä myös. Nää kun lasketaan kaikki yhteen niin voidaan aika varmuudella todeta miesten ja naisten väkivaltaisuuden olevan hyvin samalla tasolla.

Vierailija
610/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newtonin 3 laki. Jokaisella voimalla on vastavoima.

Jos miehiä aletaan syyllistämään ja alentamaan tarkoitushakuisesti saavuttaakseen omaa etua tai pahimmillaan alistamaan, niin ei pidä yllättyä että siitä seuraa vastareaktio. Feminismi on tänä päivänä saanut ympärilleen ääri-ilmiöitä, jotka painottavat win-lose asetelmaa win-win sijaan, jossa tavoitteena on nimenomaan miesten alistaminen eikä sukupuolten tasavertaistaminen. Ja usein nämä äärimmäisyyttä kannattavat ovat juuri eniten naisvihaa huutavia, koska se on vain ase vaientamiseen keskustelun sijaan.

Vierailija
611/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissa oli väkivallasta kyse yleensäkkin. Ja jos lapsiin kohdistuva väkivalta lisätään niin se pitää lisätä myös miestenkin puolelta. Ja ei todellakaan riitä numerot siihen mitä kuvittelet silti.

Vierailija
612/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt saatana, mikä on seasia joka feminismissä hiertää?? Aina samaa jodlausta, mutta ei kunnollista vastausta koskaan....Tasa-arvoko? Samapalkkausko? vai mikä  helvetti? Minä olen mutta en vihaa miehiä, paitsi näitä täällä jotka halveksivat naisia ihan huvikseen ja  räkyttävät mitä halveksivimmin sen parempi. Eihän terve nainen  sellaista hyväksy pulisematta.

Uskon, että moni louskuttaja on ihan pelkkä provoilija.

Tosielossa ei minua kukaan vihaa, paitsi mieheni veli, joka ei minua saanut vaikka halusikin, meni siinä sitten veljesten välit tosi kylmiksi. Mutta en minä siihen ollut syyllinen!

Feminismissä hiertää epätasa-arvo. Miksi meillä edes on feminismi? Tasa-arvo käsitteenä on jo tasa-arvoisempi. 

Vierailija
613/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta 

Vierailija
614/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten räksytys aiheuttaa naisvihaa. Kaikki se epäloogisuus ja kaksilla rattailla ajaminen. 

Jatkakaa vain samaan malliin, niin viha kasvaa. 

Miksette osaa koskaan olla ns suoraselkäisiä?

Vierailija
615/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten räksytys aiheuttaa naisvihaa. Kaikki se epäloogisuus ja kaksilla rattailla ajaminen. 

Jatkakaa vain samaan malliin, niin viha kasvaa. 

Miksette osaa koskaan olla ns suoraselkäisiä?

heh hiertääkö? xD

Vierailija
616/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksissa oli väkivallasta kyse yleensäkkin. Ja jos lapsiin kohdistuva väkivalta lisätään niin se pitää lisätä myös miestenkin puolelta. Ja ei todellakaan riitä numerot siihen mitä kuvittelet silti.

Naiset saavat lukujen valossa lapsiin kohdistuvasta väkivallasta tuomioita enemmän. Naiset tappavat lapsiaan selvästi miehiä enemmän.  Se ongelma on että tämä naisten harrastama väkivalta on sitä parempaa. Osin hyväksyttyä ja osin tabu.

Mitä enemmän näistä asioista puhutaan sitä selvemmäksi tämä on käynyt tilastojen ja tuomioiden valossakin. 

Vierailija
617/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa 3 kertaa tähän keskusteluun linkittää samoja juttuja lähteineen 

15.6/16.9% oli kyselytutkimuksen tulos. Oletko kokenut väkivaltaa puolisosi taholta...

Tuomio tilastojen mukaan tuo pitäisi olla 2%/ vs naisten 16.9%.   

Se syykin on tänne kirjoitettu moneen kertaan. Naisten väkivallan uhriksi joutuminen on edelleen tabu. Toinen syy on se että se naisen lyönti ei aiheuta vammoja joita pitäisi hoitaa lääkärillä. 

3. Vammat jota pitäisi hoitaa lääkärillä. Miehet eivät paljasta kuka vamman aiheutti

Vierailija
618/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat lukujen valossa lapsiin kohdistuvasta väkivallasta tuomioita enemmän. Naiset tappavat lapsiaan selvästi miehiä enemmän.  Se ongelma on että tämä naisten harrastama väkivalta on sitä parempaa. Osin hyväksyttyä ja osin tabu.

Mitä enemmän näistä asioista puhutaan sitä selvemmäksi tämä on käynyt tilastojen ja tuomioiden valossakin. 

Aivan ja missäs nämä naiset istuu jo valmiiksi? linnassa muitten rikollisten kanssa ja saaneet tuomionsa. Silti miehiä istuu linnassa enempi väkivaltaisuuksista ja muista rikoksista.

Vierailija
619/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ja missäs nämä naiset istuu jo valmiiksi? linnassa muitten rikollisten kanssa ja saaneet tuomionsa. Silti miehiä istuu linnassa enempi väkivaltaisuuksista ja muista rikoksista.

Ei täällä kukaan ole edelleenkään väittänyt että nämä faktat eivät pitäisi paikkaansa..

Täällä puhutaan lähisuhde väkivallasta. Siitä mitä tapahtuu kodin seinien sisällä. Tämän tilastoinnin ja tutkimusten tuloksissa on valtava ristiriita. Joka on tässäkin keskustelussa selitetty kymmeniä kertoja.

Vierailija
620/822 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kymmene vuotta ja näet mite nuot numerot ei muutu nii palion kuin siellä omassa pienessä päässäsi kuvittelet. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän