Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ihmeen takia kerrostalossa asuva käyttää puukenkiä???

Vierailija
08.11.2025 |

Kiva herätä siihen, kun naapuri lähtee koiransa kanssa ulos

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuskin olisi koskaan kiva herätä kerrostalossa.  Mutta on se kiva että edes sulla on siellä kivaa.

Vierailija
22/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parveketupakointi on kielletty niin ihan piruuttaan. Niin määki tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parveketupakointi on kielletty niin ihan piruuttaan. Niin määki tekisin.

Voin kuvitella. Toivottavasti jäät yöpaidassa lukkojen taakse

Vierailija
24/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumismuoto ei vaikuta pukeutumiseen 

Vaikuttaa. Sain lapsena selkäsaunan, kun juoksin rapussa puukengät jalassa. Omakotitaloissa ja rivareissa asuvat kaverit käytti puukkareita kotona sisälläkin.

Voisiko tämän käytännön tuoda takaisin aikuisten osalta?

Vierailija
25/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkys ja oma keskeisyys

Vai itsekkyys... minulle se on terveyskysymys. Olen 70v  ja olen joutunut käyttämään "puukenkiä" nykyään ne ovat Sievin terveyskenkiä  noin64vuotta. Ovat  paremmat kuin HalpaHallin lenkkarit tai helvettiin tuomitut grozit. Viisi vuotta olen voinut siirtää jalkaleikkauksia vain siksi kun käytän kuvailemaasi puukenkää. Ja siinä sivussa olen myös säästänyt sinunkin maksamia vetoeoroja mutta huomaan, että hermosi eivät kestä sairasta naapuriasi.

Vierailija
26/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit ainakin käyttävät.

Kiva kuunnella mutta pahinta on se heidän huutaminen.

Vierailija
27/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hollannikkaita? Saako niitä vielä jostain?

Täältähän  Hollannista näitä saa... täällä se on kansalliskenkä🙈

Vierailija
28/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai itsekkyys... minulle se on terveyskysymys. Olen 70v  ja olen joutunut käyttämään "puukenkiä" nykyään ne ovat Sievin terveyskenkiä  noin64vuotta. Ovat  paremmat kuin HalpaHallin lenkkarit tai helvettiin tuomitut grozit. Viisi vuotta olen voinut siirtää jalkaleikkauksia vain siksi kun käytän kuvailemaasi puukenkää. Ja siinä sivussa olen myös säästänyt sinunkin maksamia vetoeoroja mutta huomaan, että hermosi eivät kestä sairasta naapuriasi.

En kyllä nyt puhu mistää sievin terveyskengistä vaan ihan puukengistä, jossa pohja ihan täyttä puuta

Vierailija
29/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kysyisin, minkä ihmeen takia asutaan noissa neukkulokeroissa.

Vierailija
30/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukengät on parhaat! Niistä lähtee niin kiva ääni kun kävelee!

Mutta onko mukavat jalassa? En ikinä käyttäisi puukenkiä, kun ovat niin epämukavat. 

Vierailija
31/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko mukavat jalassa? En ikinä käyttäisi puukenkiä, kun ovat niin epämukavat. 

Oletko edes kokeillut kun kysyt onko mukavat?  Silti tiedät että on epämukavat....joku ei nyt täsmää.

Vierailija
32/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä tullut niin herkkiä. Aikanaan 80-luvulla muita käytettykkään, kuin puukenkiä.

Vierailija
33/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä nyt puhu mistää sievin terveyskengistä vaan ihan puukengistä, jossa pohja ihan täyttä puuta

Jossain edell. kom. kertoi, että Hollannissa on kansalliskenkänä puukenkä sieltä niitä saa, oikea puupohja ja paukkuu mut ei natise.

Vierailija
34/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mukavaa, kun lähtee jalasta rappusia alaspäin kävellessä

Vierailija
35/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopisevat kengät eivät välttämättä ole puukenkiä vaan huonolaatuisia halpiskenkiä. Niissä on kovat muovikannat ja -pohjat.

Vierailija
36/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samasta syystä kuin muutkin, jotka elävät omien sanojensa mukaan "normaalia elämää". Muiden huomioiminen ei kuulu heidän normaaliinsa, vaan nimenomaan omat oikeudet.

Vierailija
37/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinasi ottaisin muitamia steppiaskeleita vielä.

Kengät kuin kengät, valita eu:lle ja taloyhtiöön.

Vierailija
38/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samasta syystä kuin muutkin, jotka elävät omien sanojensa mukaan "normaalia elämää". Muiden huomioiminen ei kuulu heidän normaaliinsa, vaan nimenomaan omat oikeudet.

Tästä syystä en muuta kerrostaloon. Naapurit tulisivat hulluiksi. Kiitos suomen 5cm betonia seinäksi ja se on sitten hyvä eikä äänieristeitä tarvita ikinä mihinkään, ne ovat herkkisten kotkotuksia.

Vierailija
39/39 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nähnyt ironiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän