Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yhden kaverin kanssa vaikea saada tavattua
08.11.2025 |
Siis melkein mahdotonta. Ei pysty sanomaan päivää, sitten tulee kaikenlaisia esteitä jne. Kun tavataan, on hauskaa. Outo juttu. Muiden kanssa kestää 5 min sopia tapaaminen.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa on siinä, että kaverillasi on työpaikka ja elämä? Aika moni suomalainen käy töissä eikä pysty sopimaan mitään aamupäivätapaamisia.
??
Alue: Aihe vapaa
Mitä outoa on siinä, että kaverillasi on työpaikka ja elämä? Aika moni suomalainen käy töissä eikä pysty sopimaan mitään aamupäivätapaamisia.