Amazing Race Suomi 2025 - TV:n tahtinen versio - Official
Amazing Race Suomen uusi kausi starttaa Nelosella lauantaina 15.11.
Tämä ketju television tahtiin ohjelmaa seuraaville. EI SPOILATA, annetaan mahdollisuus keskusteluun ilman ennakkojaksojen käänteitä. Pysytään asiallisina ja viihdytään sarjan parissa.
Tällä kaudella Amazing Race Suomi vie ikimuistoiseen seikkailuun nämä 11 kahden hengen tiimiä:
Podcast-juontaja Tomas Grekov ja appiukkonsa Esko Rotola-Pukkila,
näyttelijä Armi Toivanen ja ystävänsä Sari Majamaa,
laulaja Arttu Lindeman ja tubettaja Jaakko Parkkali,
sosiaalisen median vaikuttaja Sara Sieppi ja pikkuveljensä Artturi Sieppi,
räppäri Karri "Paleface" Miettinen sekä ystävänsä, räppäri Tuukka "Leijonamieli" Rihkola,
kirjailija Paula Noronen ja ystävänsä, radiotoimittaja Kati Launiainen,
podcast-juontaja Tuomas Peltomäki ja kaksoissiskonsa Sini Peltomäki,
laulaja Nina Tapio ja tyttärensä Elsa Forsberg,
näyttelijä Mari Hynynen ja poikansa Joel Volanen,
Loopin aamuista tutut radiojuontajat Mia "Millu" Haataja ja Karoliina Tuominen,
europarlamentaarikko Maria Guzenina sekä ystävänsä Vilma Vähämaa.
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (517)
Sanoisin kyllä,että oli ylimielinen,tämä Kallion tyttö.
Maria on jakso jaksolta ärsyttävämpi. Ja niin kuin joku kirjoitti niin on kyllä vittumainen ja teennäinen. Ja toi ihmeellinen holhoava tyyli pariaan kohtaan. Politiikka tehnyt tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Karon olisi pitänyt itse siivota oksennuksensa sieltä ravintolan lattialta.
Siellä oli todennäköisesti oksennus ämpäri
Noille mummoille voisi järjestää oman amazing racen
Joistakin julkkiksista nämä reality ohjelmat tuovat esiin ihan uusia puolia. Maria G:n leuhka käytös yllätti. Jossain aiemmassa amazingissa Jukka Rasilan raivoaminen yllätti. Jutta Gustarberg vollotti kuin pikkutyttö siinä jossain race acroos suomi.
Vierailija kirjoitti:
Maria on jakso jaksolta ärsyttävämpi. Ja niin kuin joku kirjoitti niin on kyllä vittumainen ja teennäinen. Ja toi ihmeellinen holhoava tyyli pariaan kohtaan. Politiikka tehnyt tehtävänsä.
Älä jaksa. Onko se sun miehes ykkösihastus vai mikä mättää? Kateus haisee kilometrien päähän.
Itse pidän Marian tyylistä toimia ja heittää hieman levotonta herjaa! Nautin.
Ja ihan yleisesti kaikille haukkujille: koittakaapa itse matkustaa hektisessä vieraassa maassa kaukana kotoa ja suorittaa tehtäviä kiireellä, välillä mahdollisesti paskat housussa, päiväkausia peseytymättä, nälässä, janossa, 40 asteen helteessä.
Ootteko oikeesti sitä mieltä että teillä ei itsellä koskaan palaisi pinna, jos nyt vaikka joku taksikuski esittää tietävänsä minne menee, mutta ei oikeasti tiedä???
Mä voin ihan myöntää että kyllä, itselläkin pinna saattais välillä palaa, ja saattaisin sanoa silloin harkitsemattomasti. Mutta se pelkästään ei tee kenestäkään ilkeää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan yleisesti kaikille haukkujille: koittakaapa itse matkustaa hektisessä vieraassa maassa kaukana kotoa ja suorittaa tehtäviä kiireellä, välillä mahdollisesti paskat housussa, päiväkausia peseytymättä, nälässä, janossa, 40 asteen helteessä.
Ootteko oikeesti sitä mieltä että teillä ei itsellä koskaan palaisi pinna, jos nyt vaikka joku taksikuski esittää tietävänsä minne menee, mutta ei oikeasti tiedä???
Mä voin ihan myöntää että kyllä, itselläkin pinna saattais välillä palaa, ja saattaisin sanoa silloin harkitsemattomasti. Mutta se pelkästään ei tee kenestäkään ilkeää ihmistä.
Eikö kilpailijat yövy paikoissa, joissa on peseytymismahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli Armi kyllä tosi ärsyttävä!
Jaksoa katsoessamme tuumailtiin, että voisko toi muija tukkia turpansa.
Suu kävi tauotta taksin kyydissä. Ihme että kuski ei heittänyt ulos muijan/muijat.
Vähän ohis , mutta työkaverini mies oli nuorena fanittanut maria guzeninaa, silloin MTV aikoihin, ja oli joskus heittänyt kai läpällä että maria on varmasti aivan järkyttävän hyvä sängyssäkin..noo nyt työkaverini on koko kauden haukkunut Mariaa. En tiedä onko yhteyttä...
Mutta vähän asiaakin , minusta Suomen Amazing Racessa saisi olla enemmän ruudussa tietoa että kuinka kauan tehtävä on kestänyt, esim. jousiammunta tehtävässä olisi voinut olla että tehtävä kestänyt tunnin ja sitten näytetty se onnistunut osuma jne..
Noita naisia on paljonkin enempi ohjelmassa kuin miehiä, miksiköhän, olisi molempia tasa puolisesti.
Naiset kiukuttelee ja kitisee vähän joka ohjelmassa, lisäksi etuilevat, koska luulevat, että heillä olisi joku oikeus sellaiseen käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suu kävi tauotta taksin kyydissä. Ihme että kuski ei heittänyt ulos muijan/muijat.
Ymmärrän hyvin, että suu kävi. Pitkään näytti siltä, että taksikuski ei osaa perille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taidat sekoittaa ohjelman osittain selvityjiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että suu kävi. Pitkään näytti siltä, että taksikuski ei osaa perille.
No mutta Armi pyysi anteeksi kuskilta lopuksi, koska epäili kuskia siitä, ettei hän löydä perille. Papattiko sittenkin tarpeettomasti?
Armi tais siinä selventää että on yksin matkustellessaan oppinut olemaan tiukka. Herttainen se kaveri Sari.