Röökaaminen on edelleen coolia
Kommentit (20)
Niin on. Toivotaan että tulisi järkeä päihin sillä tämä eriarvoistaminen ei ole suvaitsevaisuutta nähnytkään.
Tämä oli niin typerä aloitus, että annoin sille alapeukun.
Sana röökaaminen on jo niin 1980-lukua, että miten ihmeessä se on coolia?
LOL. WT:t niin luulevat. Me muut emme pidä haisijoita cooleina.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä että annan sinulle samanmoisen, pyllistäpäs hieman niin pistetään tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Cooleinta ikinä on keuhkosyöpä!👍
Tai psykoosi 🤪
Setäni kuoli keuhkosyöpään. Oli se cool.
Röökaminen on coolia vain heikko-osaisten ympyröissä. Ei muualla.
Oli mitä oli, mutta ihana hermojenlepuutus- ja ajatustenkokoamishetki se on, kun saa olla rauhassa röökinsä kanssa.
En kyllä ihmettelisi vaikka tulisikin äkkiä muotiin, koska ysäri on muutenkin in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tyhmä että annan sinulle samanmoisen, pyllistäpäs hieman niin pistetään tulemaan.
Sinä et täällä ala kukkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli mitä oli, mutta ihana hermojenlepuutus- ja ajatustenkokoamishetki se on, kun saa olla rauhassa röökinsä kanssa.
Ja se kanssaihmisten ihailu, se on mulle tupakoinnissa parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tupakoin 95 % yksin omassa pihassani etäällä naapureista ja loput 5 % baarin pihassa. Kukaan ei ihaile ketään, kärsi tms. röökieni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄😄😄
Poltin nuorena kun oli niin hektinen työ ja rööki toi muutaman minuutin tauon. Sitten tulin raskaaksi ja lopetin. Ei ole ollut ikävä tupakkia.
Kkköhhh kkröhhhh ggggrrrööögggghhhh ghöhghh
krrrräääiiihh pytyhyitt
🤮
Vierailija kirjoitti:
Röökaminen on coolia vain heikko-osaisten ympyröissä. Ei muualla.
Pelkuruutta esiintyy hyvätuloisten luokassa. Pelätään että leveä ja helppo elämä loppuu liian lyhyeen mitä on suunniteltu. Se ei ole coolia.
On ollut tosi coolia jo pitkään.