Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing Race Suomi 2025 - Ruutu+ S P O I L E R versio - Official

Vierailija
07.11.2025 |

Amazing Race Suomen uusi kausi starttaa Ruudussa lauantaina 15.11.

RUUTU+   tässä ketjussa saa puhua ennakkojaksoista niin paljon kuin sielu sietää.  Tänne kaikki ennakkotiedot ja käänteet. Kerro niin paljon kuin kehtaat eikä kukaan moiti spoilauksista <3

Tällä kaudella Amazing Race Suomi vie ikimuistoiseen seikkailuun nämä 11 kahden hengen tiimiä:

Podcast-juontaja Tomas Grekov ja appiukkonsa Esko Rotola-Pukkila,

näyttelijä Armi Toivanen ja ystävänsä Sari Majamaa,

laulaja Arttu Lindeman ja tubettaja Jaakko Parkkali,

sosiaalisen median vaikuttaja Sara Sieppi ja pikkuveljensä Artturi Sieppi,

räppäri Karri "Paleface" Miettinen sekä ystävänsä, räppäri Tuukka "Leijonamieli" Rihkola,

kirjailija Paula Noronen ja ystävänsä, radiotoimittaja Kati Launiainen,

podcast-juontaja Tuomas Peltomäki ja kaksoissiskonsa Sini Peltomäki,

laulaja Nina Tapio ja tyttärensä Elsa Forsberg,

näyttelijä Mari Hynynen ja poikansa Joel Volanen,

Loopin aamuista tutut radiojuontajat Mia "Millu" Haataja ja Karoliina Tuominen,

europarlamentaarikko Maria Guzenina sekä ystävänsä Vilma Vähämaa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (798)

Vierailija
661/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksossa 10 ketkä pääsivät ekana "maaliin"?

Vierailija
662/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg luojalle kiitos siitä että Armi ja kumppani tippui! Teki fyysisesti pahaa kartella sitä akkaa, maailman epäkohteliaan töksäyttelijä mukahauska, oksettava🤮🤢

Sinä olet onneksi viehättävä ja kohtelias. Osaat myös kommentoida hyvin aikuismaisesti.

Armi oli erittäin epäkohtelias, sanoi Sri Lankassa kuskille: Älä MULLE heiluttele päätäs. Helvetin ärsyttävä matami. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta toi repunkanto toisen puolesta pitäisi kieltää. siellä on pienemmät ja heikommatkin naiset kantaneet itse omat tavaransa mutta Sieppi jatkuvasti kannattaa omiaan veljellään.

Auttaahan myös Tomas appeaan. Älä moiti yksin Saraa. Minusta pääasia, että reput kannetaan, sama se kumpi kantaa.

En ole sama, mutta komppaan tässä asiassa edellistä. Munkin mielestä repun kanto toisen puolesta pitäisi kieltää. Kun kerran pelin henkeen kuuluu, että reppua pitää kantaa kokoajan mukanaan, niin jokaisen pitäisi kantaa itse oma reppunsa. Aiemmin joku kommentoi, että toisten parien auttaminen pitäisi kieltää ja siitäkin olen samaa mieltä. Suorituspaikalle pitäisi löytää omin neuvoin, eikä kysyä / kuulla tehtävän jo suorittaneelta vastaantulevalta parilta, missä paikka on. Samoin itse pitäisi oivaltaa, mi

Ei liikaa sääntöjä! Ei minusta ainakaa olisi hauska katsoa, jos joku ontosi väsynyt eikä kaveri saa auttaa repun kantamisessa. 

Vierailija
664/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaaminen ei nyt enää onnistu, mutta tässä ksverin repun kanto keskustelussa paistaa nyt läpi se, että kyseessä oli kaikkien suosikkipari. Jos sama olisi tapahtunut inhokkiparin välillä, niin varmaan täällä isolla joukolla paheksuttaisiin. Sanon nyt vielä, että minustakin Siepit on sympaattisia. Ihan vain yleisellä tasolla olen sitä mieltä, että kilpailussa voisi olla kilpailun säännöt, joista pidettäisiin kiinni.

Vierailija
665/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on hyvän mielen ohjelma, jossa tärkeintä on viihde, hyvä fiilis ja välillä kevyt draama. Säännöt voivat joustaa noiden edessä. Ei kai kenellekään nyt oikeasti ole tärkeää täällä koti-Suomessa, voittaako kilpailun Paleface vai Karoliina?

Vierailija
666/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi  on kyllä typerä, määräilee ja tuittuilee taxikuskeille, typerä ihminen. Marialla taas hermot kireellä, tekonaurua täynnä koko ihminen. Maassa pitää käyttäytyä kulttuurin tavoin. Suomessa eletään kuin elo pellossa, ei kuria eikä sivistystä.

Vierailija
667/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepit ekana superetapilla 👍

Mun mielestä mielenkiintoinen konsepti just näin - etuja on erilaisia: joku voi auttaa pariaan kantamalla rinkkaa, joku on hyvä pulmatehtävissä, joku fyysisissä, joku onnistuu tsemppaamaan itsensä tai parinsa ylittämään itsensä tms. Ja toisten parien auttaminen tai auttamatta jättäminen on hyvää taktikointia.

Sinä joka halusit nähdä karttojen kanssa puljaamista ja bussimatkailua, katso Race across the world  tämä AR ei oo sun ohjelma!

Mua ei ärsyttänyt Armi yhtään, vaikka olikin aika päsmäri. Oon aina tykännyt hänen tyylistään. Maria kyllä pännii jostain syystä. Kun katsoi ensi jakson tiiserin, toivon että M ja V putoavat. Ihan vain siksi, että heitä ei juuri näytetty, vaan yritettiin näyttää Tomas ja Eke putoamisvaarassa, mutta ehkä se hämäys!

Vierailija
668/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara kiukuttelee veljelleen, mutta velipoika ei siitä ole suuttunut, vaan auttaa sisartaan parhaansa mukaan. Kanta reppua ja pyyhkii kyyneleitä.

Vierailija
669/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi  on kyllä typerä, määräilee ja tuittuilee taxikuskeille, typerä ihminen. Marialla taas hermot kireellä, tekonaurua täynnä koko ihminen. Maassa pitää käyttäytyä kulttuurin tavoin. Suomessa eletään kuin elo pellossa, ei kuria eikä sivistystä.

Armilla on aika kireän näköinen naamataulu koko ajan.

Vierailija
670/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseniina olisi saanut tippua jo, olisihan se  tippunutkin, koska oli parinsa kanssa viimeinen.

Vierailija
671/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta erojen tasoittamisesta. Ei ole tosiaan katsojaystävällistä eikä reilua kisaajille, mutta pakon sanelemaa kun nykyään kaikki lennätetään samalla koneella. Silloin kun vielä itse hankkivat lennot eroja pystyi kuromaan umpeen ja toisaalta syntyi uusia kunnon eroja sen mukaan saiko hyvät lennot.

Ilmatilat on täysiä ja joka lennolle on annettu aikaikkuna josta poikkeaminen saattaa aiheuttaa tuntikausien odottelun uutta vapaata slottia. Ei voida antaa siis syntyä tuntien eroja koska viimeisenkin parin on oltava lentokoneessa tiettyyn aikaan. Tylsää! Mä tykkäsin paljon enemmän siitä oikeasta tavasta jossa parien piti itse hankkiutua paikasta A paikkaan B ja takseilla ei ajeltu koko ajan.

Vierailija
672/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kirjoitat oikein, Millu ja Karo ovat koko ajan kukkineet, kysyneet ohjeita muilta. Itse peittelevät tehtäviään, kun lähtevät. Muutenkin he ovat tunteettomia, eivät tee mokia tai eivät näytä tunteita jis tekevät. Esittävät kameran edessä, julkisuus pilannut kummankin. Ei enää näitä jotka juoksevat ohjelmasta toiseen. 

Vierailija
673/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, jos tunteita tulee lainata laitaan tehtävien aikana, se on hienoa. Millu ja Karo ulos, ei mitään tunteita. Eivät anna mitään karsojalle. Pudäytyäytyvät koko ajan kameroiden edessä. Millu yrittää vääntää savoa, ei osaa sitäkään. Ei enää näitä jotka juoksee ohjelmasta toiseen, ulos. 

Vierailija
674/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu ja Karo seuraavaksi, päässeet muiden avuilla ja kyttäämällä toisten tekemisiä. Julkisuus  vienyt tunteet, esittävät kameran edessä, tylsä pari! Ulos! 

Vierailija
675/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa jotain hyvää, ei. Samat naamat, eivät anna mitään uutta ohjelmaan, luontaisuus  hävinnyt julkisuuden myötä. Ei enää näitä tunteettomia pölkkyjä. 

Vierailija
676/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu ja Karo ulos, he eivät eläydy ollenkaan, varovat vaan mokaamasta. Eivät anna katsojalle enää mitään. Millu yrittää puhua savoa, ei osaa. Ulos, juoksevat ohjelmasta toiseen. Pitävät katsojia hölmöinä, luulevat ettei näytteleminen näy, kamera ei valehtele. 

Vierailija
677/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moneen kertaan sä meinaat tota samaa tekstiä Millusta ja Karosta laittaa? Nyt on jo 5 peräkkäin. Voisitko lopettaa? Toi on ihan naurettavaa. Kaikki tietää jo että sulla on joku ongelma tän parin kanssa mut yksi kommentti samalla tekstillä riittää. Kiitos.

Vierailija
678/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moneen kertaan sä meinaat tota samaa tekstiä Millusta ja Karosta laittaa? Nyt on jo 5 peräkkäin. Voisitko lopettaa? Toi on ihan naurettavaa. Kaikki tietää jo että sulla on joku ongelma tän parin kanssa mut yksi kommentti samalla tekstillä riittää. Kiitos.

Mutta kun he ovat kukkineet....

Vierailija
679/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksossa 10 ketkä pääsivät ekana "maaliin"?

Miksi, voi miksi ei lukea paria edellistä sivua. Ihmettelen.

Vierailija
680/798 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun he ovat kukkineet....

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä