Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut mies

Vierailija
07.11.2025 |

Myös testot oli alhaalla niitä nyt lääkitään pistoksin. Silti ei ole muutosta tapahtunut. Mitä tässä enää voi muuta tehdä kuin erota. Minulle riittäisi pelkkä hyväily käsinkin jos ei erektiota/halua ole vielä tarpeeksi. Onko teillä masentuneilla pitkien haluttomuuskausien jälkeen halut enää palanneet jos ikää on jo 50+? 

puhuttu on ja olen ollut kärsivällinen ja tukenut. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään sinun mielestä pitää olla tukena ja ymmärtää. On vaimollakin omat huolensa. Ei masentunut voi viedä läheisiään mukanaan syövereihinsä

Vierailija
22/37 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sait halusi takaisin? Kuinka puoliso toimi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluni palasi noin 3kk lääkkeiden lopetuksen/kuntoilun aloitukseen jälkeen.Laihtumiseni ja kunnon kohotuksen jälkeen seksielämämme on parempaa kuin koskaan(yli 30v yhteiseloa).Se että vaimoni tuki ja kannusti minua vaikeat vuodet oli ratkaisevan tärkeää.

Vierailija
24/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluni palasi noin 3kk lääkkeiden lopetuksen/kuntoilun aloitukseen jälkeen.Laihtumiseni ja kunnon kohotuksen jälkeen seksielämämme on parempaa kuin koskaan(yli 30v yhteiseloa).Se että vaimoni tuki ja kannusti minua vaikeat vuodet oli ratkaisevan tärkeää.

No niin ap, tässä sulle keinot ja konstit!

Vierailija
25/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huomioit vaimon kun tuki sua ja sua ei haluttanut? Pitikö vaimon vain kärvistellä?

Vierailija
26/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli ilkeä kommentti. Ei kaikilla ole liikkumattomuus ongelma vaikka olisi masentunut

Vierailija
27/37 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti yleensä torjuin vaimoni joskin satunnaisesti suoritin aktin kuin velvollisuudesta.Lääkityksen lopettamisen jälkeen tajusin miten viehättävä ja seksikäs nainen hän on.Asiaan toki vaikutti oman kunnon raju kohoaminen sekä muittenkin ihmisten huomiointi muutoksestani.Itsetuntoni sekä fyysinen kykyni on paremmalla tasolla kuin koskaan ennen.Tajusin että pystyn tyydyttämään ja tuottamaan naiselleni nautintoa aivan uudella tasolla.

Vierailija
28/37 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puhutaan miesten puutteessa elämisestä mutta kyllä meitä naisiakin on. Ap nosti yhden aika yleisen syyn esiin. Miesten masennus. Kuinka halut palaa vai palaako? 

Vierailija
29/37 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se nainen on täysin haluton kylmä mitä ei ole ennen ollut ja alle 50. on kaikkea mitä ikä tuo..

en jaksa enään ilman seksiä kun olen yrittänyt tässä jo nyt useamman vuoden olla ja tukea sekä ymmärtää.on seisottu päällänsä jne jne..lääkärit käytynä.

ei saa käydä muuallakaan eikä avata suhdetta.

huomaan vaan että itse olen jo niin pahasti masentunut tästä tilanteesta ja asiasta että on elämän halu poissa eikä ole mitään ihmis kontaktia kehenkään tuttaviin enään enkä käy yhtään missään enään muutakun töissä ja kotona ruokakaupan lisäksi.

pitäisi vaan olla ja ymmärtää ja odottaa häntä että millä päällä tänään saattaa olla + seksiä tai läheisyyttä ei saa yhtään enään/turha odottaa tai ehdottaa.loukkaavat/ilkeät sanat häneltä jää kaiveleen mieleen

ei kosketusta 

pitää vaan luovuttaa ja katsella uusia tuulia..vie hautaan minutkin ennenaikaisesti

M

Vierailija
30/37 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilulta tuntuu sekin. Vallankäytöltä tuntuu kun toinen määrää tahdin. Eli me puolisot joudutaan olemaan tahtomattamme selibaatissa. 

Vierailija
31/37 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas oli ilkeä kommentti. Ei kaikilla ole liikkumattomuus ongelma vaikka olisi masentunut

Vaikeasti masentuneilla kyllä on yleensä liikumattomuusongelmaa eikä siinä lohduta jos paino ei nouse, koska pimeässä peseytymättä mölliminen ei tee hyvää kunnolle. 

Tietysti on suorittajia jotka vakavasti masentuneenakin panostavat viimeiset paukkunsa töihin ja käyvät kotona lähinnä suorittamassa askareet ja tuijottamassa seinää ennen nukkumaanmenoa. 

Mutta kyllä tyypillisin oirekuva vaikeassa masennuksessa on, ettei jakseta edes peseytyä saati urheilla ja syödä terveellisesti. 

Vierailija
32/37 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiva kun yksi mies kertoi omasta kokemuksestaan ja toinen kuinka vaimo masentunut. Luulin että tulisi enemmän kokemuksia. Ahdistaa itseäni tämä seksinpuute. Parisuhdeterapeutin vinkit ei auttaneet. Mies uhriutui siitäkin. Olen yrittänyt olla empaattinen ja odottaa mutta kun ei valoa näy että tämä selibaatti joskus loppuu. 

Vierailija
33/37 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa mielenterveyspotilaat avautuvat taas täälä monella lailla. Hankkikaa apua ja tehkää asioiden eteen jotain.

Vierailija
34/37 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyspotilaat? Ap ainakin on hankkinut apua. Mutta seksitön elämä jatkuu. Sitä en aio ostaa. 

Vierailija
35/37 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!Miehesi siis mielestäsi uhriutuu kun kokee voimakasta ahdistusta?Oletko tarkastellut omaa käytöstä ja voisiko se olla syynä?

Vierailija
36/37 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap!Miehesi siis mielestäsi uhriutuu kun kokee voimakasta ahdistusta?Oletko tarkastellut omaa käytöstä ja voisiko se olla syynä?

Ei vaan siitä miten parisuhdeterapeutti yritti auttaa. Mutta masentunut toki ottaa itseensä ja syyttää itseään vaikka kyse oli vain arkisista neuvoista ettei tilanne mene ihan jumiin kuten on mennyt. 

Vierailija
37/37 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on pirullinen sairaus. Olen sairastanut kahdesti elämässäni keskivaikean masennuksen. Olin nuorempi kuin miehesi, toisella kerralla vähän yli 40-vuotias. Hakeuduin hoitoon, sain lääkkeitä ja aloitin terapian. Ne auttoivat ajan kanssa, mutta pikaratkaisua ei ole.

Vaikeimpanakin aikana annoin vaimolleni orgasmeja käsillä ja suulla, vaikka itsellä ei halua eikä sen seurauksena kunnolla kykyä ollut. Kun vointini koheni, haluni ja kykyni palasivat ja meillä oli jälleen hyvää seksiä. Eli on se mahdollista. Tsemppiä teille hankalaan tilanteeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän