Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2026)
Vierailija kirjoitti:
Nuoret Sarah ja Jacob alkavat lähentyä, ehkä kohta kuullaan hääuutisia.
Ovat kokemuksistaan aivan eri viivalla. Jake on jo vuosia harrastanut seksiä aikuisten naisten kanssa. Ensin opettaja vietteli hänet ja myöhemmin Jake oli suhteessa Victorian kanssa. Sarah on vielä pikkulikka Jacobin rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Joutavaa jorinaa lähinnä tuolle yhdelle transfoobikolle.
Luusto ei valehtele ei, muttei "Rubylla" ole sitä näkyvintäkään miesmerkkiä... eli aataminomenaa ja miesmäinen apinapengerkin puuttuu. Nämä on kaksi asiaa, johon ei plastiikkakirurgiakaan pysty kuin aavistuksen hiomaan pienemmäksi ja monesti arpi on suurempi kuin itse hyöty hionnasta.
Kulmaluiden hiontaan harva ryhtyy. Se on vaarallista peliä, kun lähdetään pääkalloa hiomaan entistä ohuemmaksi.
Mitä sitten jos fiktiiviseen hahmoon ihastuisinkin, sehän on mun päänsisäinen juttu, eikä kuulu kelleen.
Irl ihastun helposti ihmiseen, en kuoreen. Siksipä olen miettinyt olevani panseksuaali.
Liittyy emmerdaleen siten, että Ruby mainittu.
Olet ymmärtänyt väärin. Että se on kultti. Ja ongelma.
Tekoälykö poistaa viestin koska saatanasta sekin..
Vierailija kirjoitti:
Luusto ei valehtele ei, muttei "Rubylla" ole sitä näkyvintäkään miesmerkkiä... eli aataminomenaa ja miesmäinen apinapengerkin puuttuu. Nämä on kaksi asiaa, johon ei plastiikkakirurgiakaan pysty kuin aavistuksen hiomaan pienemmäksi ja monesti arpi on suurempi kuin itse hyöty hionnasta.
Kulmaluiden hiontaan harva ryhtyy. Se on vaarallista peliä, kun lähdetään pääkalloa hiomaan entistä ohuemmaksi.
Mitä sitten jos fiktiiviseen hahmoon ihastuisinkin, sehän on mun päänsisäinen juttu, eikä kuulu kelleen.
Irl ihastun helposti ihmiseen, en kuoreen. Siksipä olen miettinyt olevani panseksuaali.
Tyttö sikiölle ei kehity omenaa se on vasta myöhemmin muokatessa. Rubyn vahvat solisluut näkyy olkapäillä,katso kuvia. Reisissä on täytettä,lantio kapea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kokemuksistaan aivan eri viivalla. Jake on jo vuosia harrastanut seksiä aikuisten naisten kanssa. Ensin opettaja vietteli hänet ja myöhemmin Jake oli suhteessa Victorian kanssa. Sarah on vielä pikkulikka Jacobin rinnalla.
Poika on nyt oppinut ja on viemässä taidot eteenpäin!
Kyllä niillä kaikilla on mauttomat ja överit joulukoristeet, melkein kuin ameriikassa.
Kaksi viikkoa sitten silmiin osui Seiskan spoileripalsta. Uteliaisuutta luin sen ja innoissani poppasin popkornit viime keskiviikoksi, kun odotin lehden paljastuksen jaksoa. He lupasit keskiviikolle. Järjetön pettymys, kun ei niin tapahtunutkaan. Tänään on sen aika (Katsoin yöllä jakson ilman poppareita).
Mihihin ihmeeseen perustuu koko juonipaljastusosio lehdessä? Ketä se palvelee? Onko sille muka kysyntää?
Mulle oli eka kerta, kun moiseen törmäsin. Tuskin sitä ylläpidetään näin randomeja varten. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa sitten silmiin osui Seiskan spoileripalsta. Uteliaisuutta luin sen ja innoissani poppasin popkornit viime keskiviikoksi, kun odotin lehden paljastuksen jaksoa. He lupasit keskiviikolle. Järjetön pettymys, kun ei niin tapahtunutkaan. Tänään on sen aika (Katsoin yöllä jakson ilman poppareita).
Mihihin ihmeeseen perustuu koko juonipaljastusosio lehdessä? Ketä se palvelee? Onko sille muka kysyntää?
Mulle oli eka kerta, kun moiseen törmäsin. Tuskin sitä ylläpidetään näin randomeja varten. 🤭
Hauska tarina. Popparit ja kaikki :)
Joskus huomaan nuo spoiliotsikot, yritän vältellä. Jotenkin vaan tahdon 'vanhanaikaisesti' katsoa jakso/ilta 18.30, vaikka on pelit ja vehkeet. Siinä on oma tunnelmansa. Tykkään.
" Joutavaa jorinaa lähinnä tuolle yhdelle transfoobikolle. "
Mitä raamattu sanoo niistä. Matteuksen kirjan luku kylväjä vertaus.
Entä anatomian kirja. Ken elää näkee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niillä kaikilla on mauttomat ja överit joulukoristeet, melkein kuin ameriikassa.
Olen ollut jopa vähän yllättynyt, että brititkin koristelee noin överisti, ettei kuustakaan näy ollenkaan. Yhtä mautonta, kuin jenkeissä. Ainakin näin suomalaisittain mätetään ihan liikaa koristeita kaikki paikat täyteen.
Seiskan spoileri palsta? Sain seiska em haulla huomisen joulupäivän jutun Kartanossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarah saakin sitten onnekseen kokeneen ja ehkä taitavan nuoren rakastajan ja Jacob saa nuoren morsiamen jonka kanssa saa olla ilman pelkoa ja omantunnontuskia. Tasavertainen suhde olisi Jacobille varmaan ihan tervetullut juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarah saakin sitten onnekseen kokeneen ja ehkä taitavan nuoren rakastajan ja Jacob saa nuoren morsiamen jonka kanssa saa olla ilman pelkoa ja omantunnontuskia. Tasavertainen suhde olisi Jacobille varmaan ihan tervetullut juttu.
Olisihan se kiva, että Jacob saisi kerrankin suhteen missä ei ole mitään outoa ja salattavaa. Sarah ei ole ainakaan Davidin exä eikä nyxä. Sekin on jo jotain.
Isä-Anthony: Vietetään "perinteinen" joulu perheen kesken, eikös vain tytöt?.
Jamiessa ja Rossissa on jonkinveran samaa nälöä.
Wiki fandom on sivusto josta löytää hahmot ja mitä on tapahtunut aikaisemmin sarjassa.
Kuka asui missä talossa ja kenen kanssa ollut sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Wiki fandom on sivusto josta löytää hahmot ja mitä on tapahtunut aikaisemmin sarjassa.
Kuka asui missä talossa ja kenen kanssa ollut sutinaa.
Ei kyllä yhtään kiinnosta. Mennyt on mennyttä. Oikeassakin elämässä.
Mukavaa että Piperin kävi hyvin. Tompan tuomiosta voisi vähentää puolet kun ei satuttanut karvaturria.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa että Piperin kävi hyvin. Tompan tuomiosta voisi vähentää puolet kun ei satuttanut karvaturria.
Piper onneksi on kunnossa mutta Tomia en kaipaa pätkääkään.