Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1642)

Vierailija
1601/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyyköhän tämä Rubyn ex Rob nyt sitten seuraavaksi kylään?

Vierailija
1602/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rubyn isä on kyllä oikea ällötys. Ja niin rajaton! Ei kukaan vanhempi aikuiselta lapseltaan kysele/kommentoi tuohon tyyliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatais yksi homo lisää.

Vierailija
1604/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rubyn isä pitää sitä Robia kultapoikana.. epäilen että on raiskannut Rubyn tms

Vierailija
1605/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin me tulkitaan erilailla. Itse ymmärsin että oli kateellinen kun hänen Rubyllään oli poikaystävä. Mua karmii koko isä jotain hämärää ja kietoa tässä on.

Vierailija
1606/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin me tulkitaan erilailla. Itse ymmärsin että oli kateellinen kun hänen Rubyllään oli poikaystävä. Mua karmii koko isä jotain hämärää ja kietoa tässä on.

äh, en malttanut odottaa iltaa, kun vapaapäivää vietän. Olin väärässä.

Vierailija
1607/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei, aikuinen Rob näkyy vain 1 jakson ajan eikä saa sen enempää krediittejä (eli omaa sivua Emmen wikiin), teini-Rob jää vain muistoihin.

Vierailija
1608/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja selviää uuden vuoden jälkeen.

Vierailija
1609/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja selviää uuden vuoden jälkeen.

Tarkoitatko kenties 2027 kun 2026 on mennyt jo tovin eikä ole vielä selvinnyt

Vierailija
1610/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko kenties 2027 kun 2026 on mennyt jo tovin eikä ole vielä selvinnyt

Sarjan uutta vuotta, mitäs muutakaan? Sarjassa täällä eletään vielä pari viikkoa vuotta 2024.

Vierailija
1611/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Ruby: Tunnen oloni huonovointiseksi.

Isä: Kuvittelet vain.

Steph taidettiin siittää tuolloin.

Vierailija
1612/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori Ruby: Tunnen oloni huonovointiseksi.

Isä: Kuvittelet vain.

Steph taidettiin siittää tuolloin.

Todella oksettava juonikuvio. Mutta siltä tämä vahvasti alkaa vaikuttamaan.

Vierailija
1613/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeä tuo Rubyn isä. Miksi Ruby ei ole kuin tätä ei olisi olemassakaan jos nyt on pakko sietää kylässä. Kohtelisi kuin ilmaa. Ei jäisi juttelemaan, väistelisi eri paikkaan jne. Ei olisi missään tilanteessa kahden kesken. Eikä istuisi koskaan vastapäätä, kuten Cainin juhlissa. 

Vierailija
1614/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rubyn isä on oksettanut mua siitä asti kun tuli sarjaan ja oli selvästi kietonut Stephin pikkusormensa ympärille. Itsekin epäilen että Steph on hyväksikäytön tulos. Niin mustasukkaisena Anthony tuntuu olevan Calebista ja nyt Cainiastakin.

Vierailija
1615/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä 90-luvulla tapahtui, se 90-luvulle jäi. Turha muistella vanhoja, tulee vain paha mieli. Eteenpäin, kohti tulevaisuutta.

Vierailija
1616/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nicola parantunut kokonaan vammautumisestaan vai onko mulla silmä vaan tottunut sen liikkeisiin? Vammautui siinä yhdessä tulipalossa kun oli Jimmyn kanssa puuhailemassa jossain talossa. Muistan että käytti kävelykeppiä sen jälkeen. Ja ihan paras oli se joku kohtaus, kun sille tuli kiire jonnekin ja lainasi Sandyn sähköskuuttia :D "Sori Sandy, nyt on hätätilanne" 

Vierailija
1617/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röyhkeä tuo Rubyn isä. Miksi Ruby ei ole kuin tätä ei olisi olemassakaan jos nyt on pakko sietää kylässä. Kohtelisi kuin ilmaa. Ei jäisi juttelemaan, väistelisi eri paikkaan jne. Ei olisi missään tilanteessa kahden kesken. Eikä istuisi koskaan vastapäätä, kuten Cainin juhlissa. 

Siksi kun "tytär" pitää "isoisästään" paljon ja haluaa perheen olevan yhdessä ja "äiti" taas ei halua pahoittaa "tyttären" mieltä ja myös aviomies on kaveria appiukon kanssa. Solmussa koko perhe.

Vierailija
1618/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella oksettava juonikuvio. Mutta siltä tämä vahvasti alkaa vaikuttamaan.

Ninpä mutta eipä siitä hirvittävää huutoa tullut. Ennen Rubyn 16-vuotis synttäreitä katsoajia hieman alle 3,9 milijoonaa, synttärijaksojen aikana hieman alle 4 miljoonaa ja jälkeen yli 4 miljoonaa.

Vierailija
1619/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Nicola parantunut kokonaan vammautumisestaan vai onko mulla silmä vaan tottunut sen liikkeisiin? Vammautui siinä yhdessä tulipalossa kun oli Jimmyn kanssa puuhailemassa jossain talossa. Muistan että käytti kävelykeppiä sen jälkeen. Ja ihan paras oli se joku kohtaus, kun sille tuli kiire jonnekin ja lainasi Sandyn sähköskuuttia :D "Sori Sandy, nyt on hätätilanne" 

Luulen että koko vammautuminen on ns unohdettu. Näyttelijän on ikävä vuosia näytellä fyysistä vammaa jota hänellä ei ole. Esim teho osaston Kerry Weaver kirjoitettiin leikkaukseen jonka jälkeen hän ei tarvinnut keppiä koska näyttelijä sai pysyviä vammoja kepin käytöstä.

Vierailija
1620/1642 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kävi jollain fyssarilla, joka oli kallimpi jonkin aikaa. Oli saanut ylimääräistä rahaa. Oli tullut kehitystä sen verran, että tää kalliimpi fyssari sitten sai autettua Nicolan liikeradat kuntoon. Jumppaa ja hierontaa.

Se selitettiin silloin muutamalla keskustelulla. Nicolahan tietenkin vielä esitti jonkin aikaa vammaista, kun sillä oli joku juttu menossa ja sitä en muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän