Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6599)

Vierailija
6401/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tänään Stephin vatsaa, mutta ei se niin muhkulta näyttänyt, toki ko. otos on voitu filmata aikaisemmin kuin ne joissa tarkkasilmäisemmät on pullukan mahan nähneet. Tai sitten olen puusilmä.. tai likinäköisempi kuin luulenkaan. Veli Kaaleppi oli kyllä vakuuttava. 

Paidasta näkee selvästi että vatsa on  pyöristynyt.

Nämä jaksot on alkuvuodesta 2025 kuvattu.

Vierailija
6402/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tracyhan heitti peiton sohvan päälle, kun se oli täynnä uusia vaatteita tytölleen kun Cain astui sisään. Iskenyt shoppailumania miestään kaivatessa? Sitte mietitään, kuka luottokortin laskut maksaa? Cain tietysti uhrautuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6403/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tracyhan heitti peiton sohvan päälle, kun se oli täynnä uusia vaatteita tytölleen kun Cain astui sisään. Iskenyt shoppailumania miestään kaivatessa? Sitte mietitään, kuka luottokortin laskut maksaa? Cain tietysti uhrautuu!

Naten luottokorttihan se oli... 

Vierailija
6404/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaletku on kyllä ällöttävä sana. Semmoinen suolenpätkän oloinen roikkuva lotjake.

Ei semmosella voi muuta tehdä.

;)

Vierailija
6405/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv:n tahtiin katsovat voivat perustaa oman ketjun.

Voitte myös perustaa jollekin toiselle alustalle suljetun ryhmän. Esim WA tai Face. Siellä Voitte säätää ja kontrolloida ja vaikka heittää jonkun ulos ryhmästä, jos on eri mieltä. Eikös kuulostakin ihanalta?

Tää ja tätä ennen ollu ketjuhan meil on ollu aina, siis ketkä kattoo Suomen television tahtiin. Miks meijän pitäis lähtee pois omasta ketjusta? En tiiä mikä on WA, Facen tiiän mutta en voi enkä osaa sinne kirjottaa. Onneks teil on ny oma ketju ihan niinku Englannin mukaan meinjöil. Nyt kaikki on taas tyytyväisii ennen ku taas jostain rähistään ja väännetään. 

WhatsApp

Kiitos. Eipä ole miula sitäkää. Ei Facea, ei älytoosaa- tai kännykkää, ei tietokonetta. Oha meitä joille ATK ei avaudu. Kohta kysytte millä kirjotan. Tabletilla. Tätäkää en osaa isommalti käyttää. Jos tää mänöö solmuun niin apuja tartten. 

Vierailija
6406/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomon Emmessä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa, vaikka täällä vinguttiin että heti aamulla täytyy päästä kunkin päivän tapahtumista keskustelemaan. Ehkä kaikki on vielä töissä.. 🤭

Vierailija
6407/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsomon Emmessä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa, vaikka täällä vinguttiin että heti aamulla täytyy päästä kunkin päivän tapahtumista keskustelemaan. Ehkä kaikki on vielä töissä.. 🤭

Ainakin se yksi "äänekkäin" on töissä Trollitehtaalla. 

Vierailija
6408/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen linkin muka olis ehtinyt näkemään tuolta kaiken roskan joukosta?

Toisekseen. Mä en ole menossa minnekään, vaan pölisen mitä pulisen tässä ketjussa. :)

Vierailija
6409/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen linkin muka olis ehtinyt näkemään tuolta kaiken roskan joukosta?

Toisekseen. Mä en ole menossa minnekään, vaan pölisen mitä pulisen tässä ketjussa. :)

Oleppa hyvä

https://www.vauva.fi/keskustelu/6591904/emmerdale-katsomosta-katsoville

Tuolla ei tarvitse sietää roskaa, eikä meitä "tv:n orjia". 

Tietenkään sinun tarvitse täältäkään lähteä, mutta täällä ei spoilata, keskustellaan kyseisen pv:n jaksosta vasta kun se on tullut MTV3:sta eli tekeviisionista ja välillä täällä juttu rönsyilee kun joukossa on tosikoiden lisäksi myös veitikoita. Määräilystä, komentelusta ja ilkeilystäkään täällä ei tykätä. 

Mukavia Emmerdalen hetkiä ja kivaa palstailua. 

Vierailija
6410/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrataan: Vinnyn käsiä koskevassa viestissä sanottiin, että hänen kätensä ovat epätavallisen lyhyet kun kyseessä pitäisi olla mieshenkilö. Tämä poikkeavuus on nähty jo hänen tultuaan 7 vuotta sitten sarjaan eikä se ole mikään tavallinen vammaisuus, kehitysvamma mitä on vaan  suvussa olevien geenivirheiden seuraus jotka ovat saman alkuperän omaavilla tavallisia. Se oli vain nähty toteamus.

Mutta Sitten jotkut palstalla alkoivat puhua ja revitellä tarpeettomadti aihetta jonka he  kiusaaja trollit itse aloittivat ja alkoivat haukkua aloitusta ja valehtelivat lisää! Kieroa touhua kuten on jo nähty ennenkin  kiusaaja jengiltä. Ne löytää aina syyn aina aloittaa mekkala ja se häiritsee.

Vierailija
6411/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Antakaa Vinnyn käsien, Mandyn painoindeksin Paddyn pään, Joen kropan etc. olla mitä on. Antaa olla. On munkin riippurinnat eri paria ja niskassa on emännänkyhmy mutta haittaakse? Ei pitäisi ellei itseä haittaa. Ei muuten haittaa. Kukaan meistä ei ole täydellinen. 

Vierailija
6412/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää! Antakaa Vinnyn käsien, Mandyn painoindeksin Paddyn pään, Joen kropan etc. olla mitä on. Antaa olla. On munkin riippurinnat eri paria ja niskassa on emännänkyhmy mutta haittaakse? Ei pitäisi ellei itseä haittaa. Ei muuten haittaa. Kukaan meistä ei ole täydellinen. 

Ei haittaa, mutta överit silikonit, botoxit, huulitäytteet sun muut ei-tarpeelliset muokkailut haittaa, ja ainakin Victorian kultakalahuulista tuli mainittua

Vierailija
6413/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon mikä oon mä en muutu tästä ja siis iloitsen elämästä. Mä oon mikä oon en voi muuksi tulla ei muu parempaa oisi mulla.." 🎶 Asenne 🥳

Vierailija
6414/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo maksaa sen kun nousee lammesta ylös.

Vierailija
6415/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän mä niin tahdon nähdä. Emmerdale zombie goes up. 

Vierailija
6416/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän mä niin tahdon nähdä. Emmerdale zombie goes up. 

Loistavaa 😁 Emmerdalen uusi spin-off jossa kalmot lähtevät liikekannalle tyyliin zombiena pistellään menemään. Hitto kun saisi hyviä juonenkäänteitä ja kylään säpinää kun Faith, Lisa, Ashley, Val, Carl, Frank, Viv, Will, Anthony, Butch et co. saapuisivat kylään kuka mikäkin mielessä. Onko kellään tuotannon puh.nro. tai sp-osoite kalenterissaan niin soitellaan että tämmönen olisi tilauksessa? 

Vierailija
6417/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä haluaa myös "Ihanat miehet rannalla" ja "Naisten maraton" spin offit. Lihaa liikkeelle tavalla jos toisella you know.  

Vierailija
6418/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinny kipuilee seksuaali-identiteettinsä kanssa. Olisikohan toi uusi homo sopiva Vinnylle?

Ei näytä kipuilevan vaan on Gabbyn lumoissa. Kosinta oli jo. Kipuilee isänsä aiheuttamaa traumaa.

Kyllä se voi kaapissa olla, vaikka on Gabbyn kanssa. Näitä on irl. 

Tunnen kahden lapsen isän, joka päätti pitkän avioliiton ja muutti yhteen miehen kanssa. Vaikuttavat onnellisilta. Sori ohis.

Vinnylla ei ole ollut sellaisia merkkejä. Mistä tällainen epäilys kumpuaa. 

Ehkä siitä että hänelle oli ok olla aviossa aseksuaalin Livin kanssa?

Vierailija
6419/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään Calebilla ja Rubyllä oli huippuhyvää näyttelijäntyötä. Heidän tuskansa huokui kotikatsomoon asti. Onneksi Steph löytyi, eikä ehtinyt vahingoittaa kasvojaan. Minulle jäi epäselväksi, miksi Joe halusi hengailla Rossin kanssa siellä metsässä. Ajatteliko Joe mennä Anthonyn hautapaikalle. Joe tietää enemmän kuin kertoo.

Hyvä, että Cain vihdoinkin heräsi Naten suhteen. Harmi vaan kun Tracy taas jo lörpötteli Johnille, että Cain on lähdössä etsimään Natea. Ehtiikö John tehdä jotain estääkseen lähdön? Se selviää ehkä huomenna.

Minusta on jotenkin kiva katsella, kuinka Caleb ja Ruby huolehtivat Stephistä. Tuntuivat ihan pimeältä sakilta kun tulivat sarjaan, mutta nyt on lämpimämpi ja väittävämpi vaikutelma perheestä kuin monista muista. 

Joo. Samaa mieltä.

Varsinkin Ruby on nyt pehmeämpi. Varmaan helpotti kun sai salaisuuden kerrottua.

Caleb peuhasi Tracyn kanssa ja suhtautui kylmästi Rubyyn, kun hän tuli kylään. Caleb hoki, että kohta ex-vaimo.

Sitten yllättäen ovat vankkumaton pariskunta. Tykkään heistä.

Ruby avautui henkilönä aivan uudelle tasolle, kun karmea menneisyys selvisi. Selittää hänen aiempaa kamalaa  käytöstään. Inhosin häntä aluksi, nyt suosikkeja. 

Vierailija
6420/6599 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sen Stephin lapsen isä? Multa mennt ohi.