Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv:n tahtiin katsovat voivat perustaa oman ketjun.
Voitte myös perustaa jollekin toiselle alustalle suljetun ryhmän. Esim WA tai Face. Siellä Voitte säätää ja kontrolloida ja vaikka heittää jonkun ulos ryhmästä, jos on eri mieltä. Eikös kuulostakin ihanalta?
Tää ja tätä ennen ollu ketjuhan meil on ollu aina, siis ketkä kattoo Suomen television tahtiin. Miks meijän pitäis lähtee pois omasta ketjusta? En tiiä mikä on WA, Facen tiiän mutta en voi enkä osaa sinne kirjottaa. Onneks teil on ny oma ketju ihan niinku Englannin mukaan meinjöil. Nyt kaikki on taas tyytyväisii ennen ku taas jostain rähistään ja väännetään.
Minäkin katson tv:n tahtiin samana päivänä Katsomon kautta. Siinä vaan kellonaika vähän heittää.
Vierailija kirjoitti:
Onko siihen joku syy, miksi Charity on niin vttumainen miniälleen?
Se on veemäinen aika usein, muillekkin. Ei osaa puhua nätisti, sylki lentää kun kiihtyy ja suoltaa syytöksiään ja puhuu alentuvasti muille.. Ei ole herttainen ihminen vaan aika itsekäs.
Katsoin tänään Stephin vatsaa, mutta ei se niin muhkulta näyttänyt, toki ko. otos on voitu filmata aikaisemmin kuin ne joissa tarkkasilmäisemmät on pullukan mahan nähneet. Tai sitten olen puusilmä.. tai likinäköisempi kuin luulenkaan. Veli Kaaleppi oli kyllä vakuuttava.
"No mitä helvettiä tulette keskusteluun"
wt
Caleb, Caleb.. tuu mun uniin..!
Olen uusi Emmerdale katsoja, niin minulle nämä ketjut olivat hämmentäviä. Lähes kaikki muut ketjut Vauvalla tv-ohjelmien suhteen ovat suoraan sen mukaan, miten jaksot suoratoistosta pyörii. Jopa Salkkareiden ketjussa puhutaan ennakoista ja tv-tahtiin samaan aikaan, eikä siinä ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Itse en ole löytänyt omaa paikkaani. Haluaisin keskustella aktiivisessa ketjussa eli tässä, mutta en ehdi illalla mukaan keskusteluun. Toivottavasti löydän oman tonttini jostakin. Mielusti kommentoin heti aamusta päivän jaksoa, mutta ymmärrän teitä. Ilmeisesti vanhempaa väkeä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv:n tahtiin katsovat voivat perustaa oman ketjun.
Voitte myös perustaa jollekin toiselle alustalle suljetun ryhmän. Esim WA tai Face. Siellä Voitte säätää ja kontrolloida ja vaikka heittää jonkun ulos ryhmästä, jos on eri mieltä. Eikös kuulostakin ihanalta?
Tää ja tätä ennen ollu ketjuhan meil on ollu aina, siis ketkä kattoo Suomen television tahtiin. Miks meijän pitäis lähtee pois omasta ketjusta? En tiiä mikä on WA, Facen tiiän mutta en voi enkä osaa sinne kirjottaa. Onneks teil on ny oma ketju ihan niinku Englannin mukaan meinjöil. Nyt kaikki on taas tyytyväisii ennen ku taas jostain rähistään ja väännetään.
Ehdotuksessa oli ihan hyvä ajatus. Suljettuun ryhmään ei tulisi huutelijoita ja saisitte pitää ihan omaa kivaa.
Tähän ketjuun saa kuka vaan kommentoida mitä haluaa, ettekä voi sitä estää. Taistelette ikäänkuin tuulimyllyjä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset riitelee täälläkin päivät pitkät. Täällä ja junassa.
Kännissä vielä.😄
Ymmärrän, että te iäkkäät tissuttelette jos elämäinilo kadoksissa, ei ystäviä ja nenä kiinni vain netissä. Ymmärrän, mutta vähentäkää sitä dokaamista edes vähän, sillä kännissä helposti kaatuu, ja vanhukselle kaatuminen lonkan murtumineen voi olla se viimeinen kaatuminen 🥺😢 vähemmän viinaa ja riitelykin voi vähentyä.
Selvin päin pysytään asiassa ja mölinä ketjuun loppuu. Jos ei ole asiaa niin pitääkö täyttää ketjua soopalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Calebilla ja Rubyllä oli huippuhyvää näyttelijäntyötä. Heidän tuskansa huokui kotikatsomoon asti. Onneksi Steph löytyi, eikä ehtinyt vahingoittaa kasvojaan. Minulle jäi epäselväksi, miksi Joe halusi hengailla Rossin kanssa siellä metsässä. Ajatteliko Joe mennä Anthonyn hautapaikalle. Joe tietää enemmän kuin kertoo.
Hyvä, että Cain vihdoinkin heräsi Naten suhteen. Harmi vaan kun Tracy taas jo lörpötteli Johnille, että Cain on lähdössä etsimään Natea. Ehtiikö John tehdä jotain estääkseen lähdön? Se selviää ehkä huomenna.
Minusta on jotenkin kiva katsella, kuinka Caleb ja Ruby huolehtivat Stephistä. Tuntuivat ihan pimeältä sakilta kun tulivat sarjaan, mutta nyt on lämpimämpi ja väittävämpi vaikutelma perheestä kuin monista muista.
Juu mutta oliko pakko kertoa juoni ennen illan lähetystä? 🤦
En edes tiedä, monelta se tulee telkasta. Katson kun mulle sopii ja kommentoin jos tulee ajatuksia.
Miksi mun pitäisi seurata lähetysaikoja ja kytätä kelloa?
On se kumma kun osaat kirjoittaa mutta et lukea ohjelmaopasta.. Miksi sitten muiden pitäisi toimia sinun ehdoillasi kun suuri osa haluaa mennä TV-aikataulun mukaan. Ps. Ei tänne kirjoitaminen ole pakollista.
Tervetuloa Katsomosta katsovat ja pelkkään Emmerdaleen keskittyvät ilman spoileja. Myös ns. hupsutteluun kyllästyneet ovat tervetulleita. Osoitteemme on:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6591904/emmerdale-katsomosta-katsoville…
Nyt kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä kun on 3 Emmen ketjua eli Juonipaljastuksille, Katsomolle ja tiukasti jaksoihin keskittyville, sekä tämä ns. vapaamman keskustelun ketju.
John oli lääkärin huoneessa kuin omassaan ja Liam alkoi tästä kuittailemaan. Liam murhamysteeri harrastajan vaisto taitaa kuitenkin olla kallellaan siihen suuntaan että Johnissa on jotain häiritsevää. Ilme oli eilen epäileväinen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että jee, monta sivua uutta keskustelua sarjasta.
Mutta ei, täällä lapselliset ihmiset leikkii jotain mielikuvitusleikkejä. Ei, se ei ole hauskaa eikä edes niin huonoa huumoria, että olisi hauskaa, vaan ainoastaan lapsellista ja typerää.
Olen samaa mieltä kanssasi. Nämä pissaletkujutut on kuin jostain yläasteelta. Olen varmaan tylsä ihminen, kun ne eivät naurata. Täytyy kai itse yrittää laittaa tähän ketjuun viestejä ihan Emmerdalen juonenkäänteisiin liittyen, että saadaan keskustelu taas raiteilleen.
Trolli, spoilaaja ja kiusaaja on heti aamusta tikkana paikalla. Katso Katsomoa vaikka 24/7, mutta me muut käymme töissä, koulussa ja/tai meillä on muutakin elämää kuin netti! Hyvää huomenta, mä lähden pesemään mummoni mattoja.
Vierailija kirjoitti:
John oli lääkärin huoneessa kuin omassaan ja Liam alkoi tästä kuittailemaan. Liam murhamysteeri harrastajan vaisto taitaa kuitenkin olla kallellaan siihen suuntaan että Johnissa on jotain häiritsevää. Ilme oli eilen epäileväinen.
Tutki kyläläisten terveystietoja niin tietää jokaisen heikon kohdan ja pääsee "pelastamaan'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että jee, monta sivua uutta keskustelua sarjasta.
Mutta ei, täällä lapselliset ihmiset leikkii jotain mielikuvitusleikkejä. Ei, se ei ole hauskaa eikä edes niin huonoa huumoria, että olisi hauskaa, vaan ainoastaan lapsellista ja typerää.
Olen samaa mieltä kanssasi. Nämä pissaletkujutut on kuin jostain yläasteelta. Olen varmaan tylsä ihminen, kun ne eivät naurata. Täytyy kai itse yrittää laittaa tähän ketjuun viestejä ihan Emmerdalen juonenkäänteisiin liittyen, että saadaan keskustelu taas raiteilleen.
Niinpä, mitään asiaa ei ole mutta kunhan paasaan. Pissakakkahihhih.
Vihdoinkin Natesta aletaan olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Calebilla ja Rubyllä oli huippuhyvää näyttelijäntyötä. Heidän tuskansa huokui kotikatsomoon asti. Onneksi Steph löytyi, eikä ehtinyt vahingoittaa kasvojaan. Minulle jäi epäselväksi, miksi Joe halusi hengailla Rossin kanssa siellä metsässä. Ajatteliko Joe mennä Anthonyn hautapaikalle. Joe tietää enemmän kuin kertoo.
Hyvä, että Cain vihdoinkin heräsi Naten suhteen. Harmi vaan kun Tracy taas jo lörpötteli Johnille, että Cain on lähdössä etsimään Natea. Ehtiikö John tehdä jotain estääkseen lähdön? Se selviää ehkä huomenna.
Minusta on jotenkin kiva katsella, kuinka Caleb ja Ruby huolehtivat Stephistä. Tuntuivat ihan pimeältä sakilta kun tulivat sarjaan, mutta nyt on lämpimämpi ja väittävämpi vaikutelma perheestä kuin monista muista.
Juu mutta oliko pakko kertoa juoni ennen illan lähetystä? 🤦
En edes tiedä, monelta se tulee telkasta. Katson kun mulle sopii ja kommentoin jos tulee ajatuksia.
Miksi mun pitäisi seurata lähetysaikoja ja kytätä kelloa?
On se kumma kun osaat kirjoittaa mutta et lukea ohjelmaopasta.. Miksi sitten muiden pitäisi toimia sinun ehdoillasi kun suuri osa haluaa mennä TV-aikataulun mukaan. Ps. Ei tänne kirjoitaminen ole pakollista.
Osaan toki. Mutta katson ohjelmat suoratoistona, joten minun ei tarvitse seurata tv-opasta. Katson kun huvittaa ja kommentoin kun huvittaa.
Vaikuttaa aika hankalalta, kun joidenkin täytyy tietää nyt jo 31.7. muuttunut lähetysajankohta. Useinhan täällä mökistään, että Emmerdale jäi katsomatta muuttuneen lähetysajan vuoksi. Vaikuttaa kankealta ja vanhanaikaiselta.
Ei kenenkään tarvitse mennä minun aikataulujen mukaan. Tietenkään. Mutta älkää kuitenkaa möliskö, jos kommentoin jotain liian aikaisin.
Ps. Vaikuttaa, että suurin osa katsoo suoratoistona.
Tuossa sinulle ketjun osoite jonne olet enemmän kuin tervetullut 😀
https://www.vauva.fi/keskustelu/6591904/emmerdale-katsomosta-katsoville
Ei tarvitse elää tv:n mukaan, lukea spoileja tai pissajuttuja. Keskitytään vain Emmerdaleen. Ei tarvitse täällä riidellä ja kinata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutki kyläläisten terveystietoja niin tietää jokaisen heikon kohdan ja pääsee "pelastamaan'?
Oliko näin? Apua, mikä rotta.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, spoilaaja ja kiusaaja on heti aamusta tikkana paikalla. Katso Katsomoa vaikka 24/7, mutta me muut käymme töissä, koulussa ja/tai meillä on muutakin elämää kuin netti! Hyvää huomenta, mä lähden pesemään mummoni mattoja.
Oletko koskaan kuullut kesälomasta?