Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6599)
John on kyllä psykologisesti taitava, toki psykopaatithan ja narsissit ovat. Vei Claudettiakin kui pässiä narussa ja toinen hytkyi onnesta. Omassa lähipiirissä on narsissi, ei sentään psyko, joka oikeasti kamala itsekäs ihminen, mutta saa kaikki syömään kädestään ja luulemaan että on ihana hyvä ihminen. Me lähipiiri totuus tiedetään. Voisipa kertoa julkisesti niin tyyppi romahtaisi jalustaltaan 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Calebilla ja Rubyllä oli huippuhyvää näyttelijäntyötä. Heidän tuskansa huokui kotikatsomoon asti. Onneksi Steph löytyi, eikä ehtinyt vahingoittaa kasvojaan. Minulle jäi epäselväksi, miksi Joe halusi hengailla Rossin kanssa siellä metsässä. Ajatteliko Joe mennä Anthonyn hautapaikalle. Joe tietää enemmän kuin kertoo.
Hyvä, että Cain vihdoinkin heräsi Naten suhteen. Harmi vaan kun Tracy taas jo lörpötteli Johnille, että Cain on lähdössä etsimään Natea. Ehtiikö John tehdä jotain estääkseen lähdön? Se selviää ehkä huomenna.
Minusta on jotenkin kiva katsella, kuinka Caleb ja Ruby huolehtivat Stephistä. Tuntuivat ihan pimeältä sakilta kun tulivat sarjaan, mutta nyt on lämpimämpi ja väittävämpi vaikutelma perheestä kuin monista muista.
Juu mutta oliko pakko kertoa juoni ennen illan lähetystä? 🤦
En edes tiedä, monelta se tulee telkasta. Katson kun mulle sopii ja kommentoin jos tulee ajatuksia.
Miksi mun pitäisi seurata lähetysaikoja ja kytätä kelloa?
On se kumma kun osaat kirjoittaa mutta et lukea ohjelmaopasta.. Miksi sitten muiden pitäisi toimia sinun ehdoillasi kun suuri osa haluaa mennä TV-aikataulun mukaan. Ps. Ei tänne kirjoitaminen ole pakollista.
Osaan toki. Mutta katson ohjelmat suoratoistona, joten minun ei tarvitse seurata tv-opasta. Katson kun huvittaa ja kommentoin kun huvittaa.
Vaikuttaa aika hankalalta, kun joidenkin täytyy tietää nyt jo 31.7. muuttunut lähetysajankohta. Useinhan täällä mökistään, että Emmerdale jäi katsomatta muuttuneen lähetysajan vuoksi. Vaikuttaa kankealta ja vanhanaikaiselta.
Ei kenenkään tarvitse mennä minun aikataulujen mukaan. Tietenkään. Mutta älkää kuitenkaa möliskö, jos kommentoin jotain liian aikaisin.
Ps. Vaikuttaa, että suurin osa katsoo suoratoistona.
Ihan taatusti mölistään.
Mölise vaan. Kyllä Vauvalle ääntä mahtuu.
Se ei kuitenkaan estä spoilauksia.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, spoilaaja ja kiusaaja on heti aamusta tikkana paikalla. Katso Katsomoa vaikka 24/7, mutta me muut käymme töissä, koulussa ja/tai meillä on muutakin elämää kuin netti! Hyvää huomenta, mä lähden pesemään mummoni mattoja.
Mut hei, olethan sinäkin täällä aamutuimaan.
Luuletko, että kukaan muu ei lähde minnekään koko päivänä, jos aamukaffetta juodessa kirjoittaa tänne jotain?
Pese sinä mummon mattoja, minä jatkan töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vinny kipuilee seksuaali-identiteettinsä kanssa. Olisikohan toi uusi homo sopiva Vinnylle?
Ei näytä kipuilevan vaan on Gabbyn lumoissa. Kosinta oli jo. Kipuilee isänsä aiheuttamaa traumaa.
Claudette on hauska. Enemmän häntä ruutuun.
Mä oon vuorotyöläinen ja usein katon Emmen vasta aamun uusinnassa. Se on helppoo kuin heinänteko jättää edellisen illan viestit 18.30 alkaen lukematta ettei sais liikaa tietoo ko. jaksosta. Sitte taas aamulla voi tänne kurkata, lukea ja ehkä kirjoittaakin. Ollan toisillemme ystävällisii ja huomaavaisii, ei minä-minä-minä kakaramaisii tyyppei.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, spoilaaja ja kiusaaja on heti aamusta tikkana paikalla. Katso Katsomoa vaikka 24/7, mutta me muut käymme töissä, koulussa ja/tai meillä on muutakin elämää kuin netti! Hyvää huomenta, mä lähden pesemään mummoni mattoja.
Heinäkuu. Kaikki koulut taitavat olla lomilla.
Puhelimella täällä voi piipahtaa vaikka kaupan kassajonossa
Onhan se tapa viettää kesälomaa että roikkuu vauvapalstalla vttuilemassa 7-22 😂
Minä olen eläkkeellä, mutta päivääni kuuluu muutakin vaikka liikun vain rollaattoriavusteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinny kipuilee seksuaali-identiteettinsä kanssa. Olisikohan toi uusi homo sopiva Vinnylle?
Ei näytä kipuilevan vaan on Gabbyn lumoissa. Kosinta oli jo. Kipuilee isänsä aiheuttamaa traumaa.
Kyllä se voi kaapissa olla, vaikka on Gabbyn kanssa. Näitä on irl.
Tunnen kahden lapsen isän, joka päätti pitkän avioliiton ja muutti yhteen miehen kanssa. Vaikuttavat onnellisilta. Sori ohis.
Vinnylla ei ole ollut sellaisia merkkejä. Mistä tällainen epäilys kumpuaa.
Trollin uusi taktiikka nro2: Suorat spoilit muutettu arveluiksi ja vihjailuiksi. Ketkä seuraa myös Englantia niin poistattakaa nämä verhotut spoilitkin. On se kumma kun tää mitä luultavimmin vain yksi päästään vialla oleva kakara vaan jaksaa ja jaksaa.
John juoni on hyvä. Dawn ja Billy äärettömän tylsä, samoin tämä Stephin kipuilu ja kaaos voisi jo loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se voi kaapissa olla, vaikka on Gabbyn kanssa. Näitä on irl.
Tunnen kahden lapsen isän, joka päätti pitkän avioliiton ja muutti yhteen miehen kanssa. Vaikuttavat onnellisilta. Sori ohis.
Vinnylla ei ole ollut sellaisia merkkejä. Mistä tällainen epäilys kumpuaa.
Sairaasta mielikuvituksesta.
Tracy pistää visan vinkumaan. Kuinkahan käy kun tulee maksujen aika? Kuolleethan ei itse kovin shoppaile vai lie taivaassa isotkin tavaratalot? Helvetissä tuskin on kun ne kuitenkin palaisi. Joutuukohan Tracy liriin? En tiedä tuota lainsäädäntöä kun en luottokorttia omista.
Vierailija kirjoitti:
Claudette on hauska. Enemmän häntä ruutuun.
Taitaa näkyä nyt aina kun lekuriasemalla sattuu jotain,
Vierailija kirjoitti:
Tracy pistää visan vinkumaan. Kuinkahan käy kun tulee maksujen aika? Kuolleethan ei itse kovin shoppaile vai lie taivaassa isotkin tavaratalot? Helvetissä tuskin on kun ne kuitenkin palaisi. Joutuukohan Tracy liriin? En tiedä tuota lainsäädäntöä kun en luottokorttia omista.
Voi joutua mutta se on sitten sen ajan murhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv:n tahtiin katsovat voivat perustaa oman ketjun.
Voitte myös perustaa jollekin toiselle alustalle suljetun ryhmän. Esim WA tai Face. Siellä Voitte säätää ja kontrolloida ja vaikka heittää jonkun ulos ryhmästä, jos on eri mieltä. Eikös kuulostakin ihanalta?
Tää ja tätä ennen ollu ketjuhan meil on ollu aina, siis ketkä kattoo Suomen television tahtiin. Miks meijän pitäis lähtee pois omasta ketjusta? En tiiä mikä on WA, Facen tiiän mutta en voi enkä osaa sinne kirjottaa. Onneks teil on ny oma ketju ihan niinku Englannin mukaan meinjöil. Nyt kaikki on taas tyytyväisii ennen ku taas jostain rähistään ja väännetään.
Vierailija kirjoitti:
John oli lääkärin huoneessa kuin omassaan ja Liam alkoi tästä kuittailemaan. Liam murhamysteeri harrastajan vaisto taitaa kuitenkin olla kallellaan siihen suuntaan että Johnissa on jotain häiritsevää. Ilme oli eilen epäileväinen.
Taitaa se vaisto olla tylsistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin Natesta aletaan olla huolissaan.
Miten niin vihdoinkin? On hänestä oltu huolissaan siitä lähtien kun katosi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin puhun minästä, vaikka poika asuu avoliitossa. Avominiä on niin kolkko ilmaisu.
Týtöystävä?
Ihan taatusti mölistään.