Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6033)
Mä voin maksaa tänään. Mulla on varaa mielikuvitus-shampanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa hullutella ja kirjoitella mielikuvitushöpöjä, sit ei saa käyttää murretta tai hoonoo soomee, sit ei myöskään saa eksyy aiheesta edes minuutiksi, sit pitää keskustella vain ja ainoastaan kulloisenkin päivän jaksosta, sit ei saa fanittaa hahmoo tai näyttelijää, eikä herrajumala missään nimessä saa mennä Villapakkaan lasilliselle tai tuopille. Sääntö some!!!
Monelta Villapakkaan? Minä tarjoan ekan kierroksen kunhan ette tilaa aitoa samppanjaa, sillä se on turhan tyyristä. Mikähän siellä on päivän pihvinä? 🤔
Villapakka on pubi, ei pihviravintola. Munuaispiirakkaa ja skottimunia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että porukassa on joku rikaskin :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että porukassa on joku rikaskin :))
Kannattaa unelmoida isosti. Me tullaan tänään Ridge Forresterin (sen laatikkoleuan) kanssa piipahtamaan.
Ei järkeä köyhäillä mielikuvitusleieissäänkin.
Mä en pääse, kun exä ei oo maksanut elareita.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa hullutella ja kirjoitella mielikuvitushöpöjä, sit ei saa käyttää murretta tai hoonoo soomee, sit ei myöskään saa eksyy aiheesta edes minuutiksi, sit pitää keskustella vain ja ainoastaan kulloisenkin päivän jaksosta, sit ei saa fanittaa hahmoo tai näyttelijää, eikä herrajumala missään nimessä saa mennä Villapakkaan lasilliselle tai tuopille. Sääntö some!!!
Monelta Villapakkaan? Minä tarjoan ekan kierroksen kunhan ette tilaa aitoa samppanjaa, sillä se on turhan tyyristä. Mikähän siellä on päivän pihvinä? 🤔
Menkää siihen teidän omaan hullun hauskaan emmerdale-ketjuun jonka loitte juuri näitä älyttömyyksiä varten. Vai onko kuihtunut pois kun ei kiinnostanut ketään? Jättäkää tämä hyvä keskustelu pilaamatta.
Tahallaan haluavat pilata meiltä tämän ketjun! Eivät itse kykene tekemään mitään havaintoja illan jaksosta, mistä keskustella! Sen sijaan suoltavat jonnin joutavaa paskaa, mikä ei naurata ketään! Edelleen, avatkaa oma "hullun hauska"lässytysketju itsellenne, tässä oli tarkoitus keskustella fiksusti, toki myös huumorilla, Emmen tapahtumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joen käsissä oli keskisormi ja nimetön yhdessä. Kertoo sillä symbolilla kuuluvasa klubiin jolla saa rooleja oli osaaminen millainen tahansa kuten niistä aika moni muu.
Siis mitä nyt taas? Koko kommentissa ei ole mitään tolkkua!
Ylrissivistykseen luulisi jo kuuluvan vapaamuurari merkkien tunteminen. Kun niitä on kaikkialla mm kstso viihde urheilu ja poliitikkojen some tilejä missä be esittelee itseään. Netistä löytyy tietoa asioista jos osaa etsiä. Ne ovat hyvin esillä joka asiassa ja on vaikuttaneet ihmisten ja maiden elämään hyvin kauan. Omatoiminen tiedon etsintä auttaa aina.
Foliohattuilu ei kuulu yleissivistykseen.
Meilläkin TV kanavilla ovat yrittäneet uskotella jo monta kertaa, että koiraatkin synnyttää. Mikä mahdotonta. Tietämättömyys maailmasta on omaa tyhmyyttä. Foliohatuista puhuu vain ne joita ko asia koskee ja jotkut jotka eivät ole vielä huomanneet tarpeeksi asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villapakka on pubi, ei pihviravintola. Munuaispiirakkaa ja skottimunia.
Mackin munat ja Calebin munuainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää siihen teidän omaan hullun hauskaan emmerdale-ketjuun jonka loitte juuri näitä älyttömyyksiä varten. Vai onko kuihtunut pois kun ei kiinnostanut ketään? Jättäkää tämä hyvä keskustelu pilaamatta.
Kyllä äiti
🥱
Minusta Jacob ja Sarah eivät ole uskottava pari. Jacob ihastui aikoinaan opettajaansa Mayaan ja sitten Victoriaan. Hänellä selvästi on kiinnostusta itseään vanhempiin naisiin, siksi Sarah ei mielestäni istu hahmon historiaan.
Kehun taas näyttelijöitä. Billyn suru ja hämmennys oli käsinkosketeltavaa, kun Dawn kertoi haluavansa eron. Samoin Dawnin rakastunut haavellinen ilme Joesta, juuri sellainen hölmö, joka heittää kaiken hyvän hukkaan tyhjän tähden.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jacob ja Sarah eivät ole uskottava pari. Jacob ihastui aikoinaan opettajaansa Mayaan ja sitten Victoriaan. Hänellä selvästi on kiinnostusta itseään vanhempiin naisiin, siksi Sarah ei mielestäni istu hahmon historiaan.
Toisaalta Jacob haki kokemuksia vanhempien naisten sylistä. Nykyään haluaa tyttöystäväksi nuoren nätin, kiinteän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tahallaan haluavat pilata meiltä tämän ketjun! Eivät itse kykene tekemään mitään havaintoja illan jaksosta, mistä keskustella! Sen sijaan suoltavat jonnin joutavaa paskaa, mikä ei naurata ketään! Edelleen, avatkaa oma "hullun hauska"lässytysketju itsellenne, tässä oli tarkoitus keskustella fiksusti, toki myös huumorilla, Emmen tapahtumista!
Havainnot illan jaksosta on nopeasti tehty.
Jacobilla on vakavia äitiongelmia, jotka peilaa Mayan ja Victoriaan rakastumisista. Leyla ja Alician kaltaiset äiteinä ja liuta muita kylän naisia. On jäänyt äiti suht etäiseksi, kun ovat vaihtuneet usein.
Sillon jo mietin sitä Leanna suhdetta, ettei sekään tunnu toimivan. Jacob siinäkin touhusi mtä sattu ja sitten korjaili mokiaan suureleisesti esim kosimalla.
Eilen kiinnitin huomiota, miten Jacob on jatkuvasti ilkeä jollekin. Aikoinaan Noahille oli kova aukomaan päätään ja nyt sitten luonnollsesti Kammylle. Se ei oikein osaa kaverisuhteitakaan sitoa.. Ja kohta taas itketään poikkeuksellisen vuolaasti ja näyttävästi, koska senhän tämä lääkäriopiskelija osaa. Ei empaattista lääkäriä sielläkään tulossa.
Minä en Jacobista ja Sarahista toivo paria. Toisin kuin Charity. Sarahin olisi viisainta juosta ja lujaa koko kylästä Kammyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en Jacobista ja Sarahista toivo paria. Toisin kuin Charity. Sarahin olisi viisainta juosta ja lujaa koko kylästä Kammyn kanssa.
Saisivat edes sen Kammyn juoksemaan. Kyllä sinne niitä rikollisia jää sen jälkeenkin ihan riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havainnot illan jaksosta on nopeasti tehty.
Joku murhataan, joku pettää, joku käy Villapakassa ja joku käy kaupassa. Jos on oikein vipinää niin joku käy kirkossa ja uusi hahmo tulee kylään. Kyllä tästä juttua piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisivat edes sen Kammyn juoksemaan. Kyllä sinne niitä rikollisia jää sen jälkeenkin ihan riittämiin.
Miksi juosta kun on auto?
Missäköhän muuten tankkaavat? Hottenissa varmaan.