Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4523)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin toivon, että Ruby kertoisi nyt koko jutun: "ukki on sun isäsi ja minä sen tapoin!" Epäilen vaan, että tätä ei yhdessä jaksossa selvitetä! Ja tietysti Caleb ehtii just tunnustaa poliisille...
1/2 jakso ja maanantaina loput. Ärsyttää, kun nää tuplajaksot jakaantuu viikonlopun yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakson päätapahtuma: Steph sai tietää että "ukki" olikin isä ja "isä" lähti polisiasemalle tunnustamaan "ukin" murhan.
Ainoa jännitettävä on sitten kuka oli Suzyn salarakas (ja Naten murhaaja mutta se ei ole "tapetilla").
Ei se vielä Stephille paljastunut, että ukki on myös isä, vaan vasta hyväksikäyttö. Sitä kyllä odotan, että sen neidin naama venähtää, kun saa kuulla koko totuuden. Varmaan maanantain jaksossa.
Ampuiko Caleb Anthonyn vai kuristiko Ruby hänet ?
Ei ampunut. Eikö se Aaron tullut siihen väliin vielä nyrkkeinensä ja sitten Ruby teki vimosen iskun.
Naistappajia kylässä asuvia Moira, Belle,Dawn,Ruby, Charity Cloen isä ja nyt kolari jossa 3 kuoli. Ja Chas iski sulhastaan Carlia kivellä itsepuolustuksena? Kim aiheutti Frankin kuoleman, ei auttanut.
Miten te nykyään katsotte Emmerdalea, kun kolmosta ei enää näy? Mitä olette kukakin keksinyt keinoksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten te nykyään katsotte Emmerdalea, kun kolmosta ei enää näy? Mitä olette kukakin keksinyt keinoksi?
Otin Elisalta Viihde minin. Tallennan sillä ohjelmat Elisa Viihteeseen ja katson sieltä. Lähetystä voi katsoa pienellä viiveellä jo ohjelman olleessa vielä kesken. Tämän kokeilujakson jälkeen en aio käyttää Elisaa enää. Jonkun jakson olen katsonut Katsomostakin, mutta sieltä ei saa mainoksia kelattua pois toisin kuin tuolta Viihteestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy mut mulla ei olekaan Elisaa. Vaihda firmaa ja rupeaa näkymään. Tuohan on ihan sika touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin Elisalta Viihde minin. Tallennan sillä ohjelmat Elisa Viihteeseen ja katson sieltä. Lähetystä voi katsoa pienellä viiveellä jo ohjelman olleessa vielä kesken. Tämän kokeilujakson jälkeen en aio käyttää Elisaa enää. Jonkun jakson olen katsonut Katsomostakin, mutta sieltä ei saa mainoksia kelattua pois toisin kuin tuolta Viihteestä.
Sulla on sitten se minkä sai kuukaudeksi ilmaiseksi. Mulla on ollut Elisa viihde jo vuosia. Eli ei ongelmia kolmosen katsomisessa vaikka kuin MTVn kanssa riitelevät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollaElisan asakkaita.
Miksi Tracyn pitäisi maksaa Suzyn erääntynyt puhelinlasku? Vanessa sanoi: hoida sinä se. Vai tarkoitikko sitten, että Tracy ilmoittaa operaattorille, että asiakas on kuollut jo.
Vierailija kirjoitti:
Naistappajia kylässä asuvia Moira, Belle,Dawn,Ruby, Charity Cloen isä ja nyt kolari jossa 3 kuoli. Ja Chas iski sulhastaan Carlia kivellä itsepuolustuksena? Kim aiheutti Frankin kuoleman, ei auttanut.
Chas tosiaan löi Carlia kivellä ja aivan asiasta, olisi itse kuollut muutoin. Cameronhan Carlin sitten viimeisteli. Eli ei Chas ole naistappaja.
Onko nyt niin, että kylässä on enemmän tappajanaisia kuin miehiä...
Katsomon saa puhelimeen jos ei ole älykäs TV.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako se erikseen jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen Katsomo ei maksa ja sieltä näkee Emmerdalen päivittäin ma-pe.
Katsomo + on maksullinen ja sieltä näkee ma koko viikon jaksot jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tracyn pitäisi maksaa Suzyn erääntynyt puhelinlasku? Vanessa sanoi: hoida sinä se. Vai tarkoitikko sitten, että Tracy ilmoittaa operaattorille, että asiakas on kuollut jo.
Maksaa kunnes saa rakastajattaren selville (siinä voi kestää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chas tosiaan löi Carlia kivellä ja aivan asiasta, olisi itse kuollut muutoin. Cameronhan Carlin sitten viimeisteli. Eli ei Chas ole naistappaja.
Onko nyt niin, että kylässä on enemmän tappajanaisia kuin miehiä...
Sanotan että yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen Katsomo ei maksa ja sieltä näkee Emmerdalen päivittäin ma-pe.
Katsomo + on maksullinen ja sieltä näkee ma koko viikon jaksot jos haluaa.
Kiitos tiedosta 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sitten se minkä sai kuukaudeksi ilmaiseksi. Mulla on ollut Elisa viihde jo vuosia. Eli ei ongelmia kolmosen katsomisessa vaikka kuin MTVn kanssa riitelevät.
Niinhän se on. Jääkiekon takia tuon otin. Muuten olisin pärjännyt pelkällä Katsomolla. Joa eivät kuukaudessa saa asioita sovittua niin sitten Emmerdalea katsotaan sieltä Katsomosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. Jääkiekon takia tuon otin. Muuten olisin pärjännyt pelkällä Katsomolla. Joa eivät kuukaudessa saa asioita sovittua niin sitten Emmerdalea katsotaan sieltä Katsomosta.
Eikö sulla oo tallentavaa digiboxia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla oo tallentavaa digiboxia?
Itse asiassa on, mutta sen käyttö on turhan vaivalloista nykyään, kun tv:ssä on paikka vain yhdelle scartille ja se on tällä hetkellä liitettynä dvd-soittimeen. Lapset katsovat dvd:itä. Ei viitsi koko ajan puljata ees taas scarttia. Katsomo on ihan fine. Sitä voi kuitenkin katsella tabletilta.
Ampuiko Caleb Anthonyn vai kuristiko Ruby hänet ?