Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4010)
Cainin alaikäisiä oli myös Ollie Reynolds.
Mary on ollut jotenkin outo aina kun Suzysta tulee puhe. Muisteleeko edelleen sitä ihastumistaan?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä pahaa se Joe on tehnyt mutta ei ne Rossin touhutkaan päivänvaloa kestä.
Ross ampui Robertia Andyn yllyttämänä ns vaihtomurhat syyskuussa 2015. Rob oli koomassa viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä pahaa se Joe on tehnyt mutta ei ne Rossin touhutkaan päivänvaloa kestä.
Ross ampui Robertia Andyn yllyttämänä ns vaihtomurhat syyskuussa 2015. Rob oli koomassa viikkoja.
Mitenkäs tämä liittyy Joen tekemisiin?
Ross on tämän hetken mieshahmoista paras, toivottavasti jää pitkäksi aikaa sarjaan. Myönnetään…. Olen vähän ihastunut😊häneen.
Vierailija kirjoitti:
Ross on tämän hetken mieshahmoista paras, toivottavasti jää pitkäksi aikaa sarjaan. Myönnetään…. Olen vähän ihastunut😊häneen.
Ainahan naiset ovat rakastuneet renttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Rubyn ja Calebin liitto taisi olla molempien mielissä jo ohi kun Caleb tuli kylään ja tuli kuva että molemmat huitelivat omilla teillään ja kenen kanssa halusivat. Oliko näin?
Vaikuttavat vähän muutenkin sellaiselta parilta, että antavat toisilleen kaiken anteeksi. Panot/mu*hat. Hui hai vaan.
Vierailija kirjoitti:
Turhan väkivaltainen mun makuun. Muuten olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Ross aikoinaan kirjoitettiin ulos sarjasta fanit tekivät adressin jossa vaativat hänen paluutaan sarjaan. Niin suosittu hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Ross aikoinaan kirjoitettiin ulos sarjasta fanit tekivät adressin jossa vaativat hänen paluutaan sarjaan. Niin suosittu hän on.
Sehän kertoo vaan katsojien sukupuolijakauman.
Vierailija kirjoitti:
Mary on ollut jotenkin outo aina kun Suzysta tulee puhe. Muisteleeko edelleen sitä ihastumistaan?
Kyllä, äskettäin piteli kuvaa Suzystä rintaansa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan sano etteivät Cain ja Ruby pettäneet puolisoitaan?
Mutta on ihan eri asia ajautua kerta aktiin kuin pettää toista useamman kerran. Sekä Calebilla että Moiralla on ollut suhde toiseen. Moira hiippaili Cainin selän takana kk ja kävivät hotellissakin Naten kanssa eli se oli suunnitelmallista. Moira on petti 1 aviomiestään myös ensin tämän veljen kanssa ja myöhemmin Cainin. Ei toki Cain mikään puhdas ole mutta en muista Moiran ajalta kuin sen kännisen Kerry koston Naten jälkeen.
Eikä Calebilla ollut Ruby mielessä kun kuksi Tracyn ja Leyla kanssa.
Touhushan Cain Harrietinkin kanssa.
Mä en yhtään muista Cainia ja Harriettia yhdessä Cainin ja Moiran avioliiton aikana. Mutta jos niin oli niin oon unohtanut kokonaan.
Olivat tauolla kunnes Moira sai Isaacin ja Harriet lopetti suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Dawnilla ja ällö-Joella joku salainen lemmiskelypaikka kun Dawn sanoi että nähdäänkö mökillä. Onko mökki kenties kartanon mailla oleva vanha laho tönö jota Seth piti taukotupanaan kun toimi riistanvartijana ( joka söi kuormasta). Ei kai se se voi olla, se on ihan liian kämänen Joen makuun. Toisaalta siellä saa olla rauhassa metsän kätköissä. Kartanolla lemmiskely ei enää onnistu kun Kim käski Dawnin lopettaa vehtailut Joen kanssa.
Onhan Kartanolla työntekijöiden mökkejä kuten Gamekeepers Cottage (jossa Willkin asusti jonkun aikaa).
Vierailija kirjoitti:
Rubyn ja Calebin liitto taisi olla molempien mielissä jo ohi kun Caleb tuli kylään ja tuli kuva että molemmat huitelivat omilla teillään ja kenen kanssa halusivat. Oliko näin?
Oli viha-rakkaussuhde ja Ruby meinasi lähteä kylästä mutta Caleb sai suostuteltua jäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli viha-rakkaussuhde ja Ruby meinasi lähteä kylästä mutta Caleb sai suostuteltua jäämään.
Eikös Kaaleppi ollu kauheesti eroamassa ennen kuin Ruby ilmesty kylään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan sano etteivät Cain ja Ruby pettäneet puolisoitaan?
Mutta on ihan eri asia ajautua kerta aktiin kuin pettää toista useamman kerran. Sekä Calebilla että Moiralla on ollut suhde toiseen. Moira hiippaili Cainin selän takana kk ja kävivät hotellissakin Naten kanssa eli se oli suunnitelmallista. Moira on petti 1 aviomiestään myös ensin tämän veljen kanssa ja myöhemmin Cainin. Ei toki Cain mikään puhdas ole mutta en muista Moiran ajalta kuin sen kännisen Kerry koston Naten jälkeen.
Eikä Calebilla ollut Ruby mielessä kun kuksi Tracyn ja Leyla kanssa.
Touhushan Cain Harrietinkin kanssa.
Mä en yhtään muista Cainia ja Harriettia yhdessä Cainin ja Moiran avioliiton aikana. Mutta jos niin oli niin oon unohtanut kokonaan.
Olivat tauolla kunnes Moira sai Isaacin ja Harriet lopetti suhteen.
Jos olivat erossa Moiran kanssa kun Cain oli Harrietin kanssa niin eihän siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kaaleppi ollu kauheesti eroamassa ennen kuin Ruby ilmesty kylään?
Oli mutta kun vaimo tuli kylään niin se vanha liekki leimahti uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nopea pystypano vieraan kanssa ole siis pettämistä ollenkaan? Vain, jos ollaan sängyssä pituussuunnassa on panemista? Ok, aina oppii uutta.
Olisikohan sillä mitään merkitystä, että tämä pystypano oli kertaluontoinen kun taas nämä syyttäjät harrastivat sitä sängyssä useamman kerran?
Kysehän oli siitä, että syyttäjät ovat koko ajan Cainin tai Rubyn kimpussa puhumassa että he olivat "sängyssä" tai heillä oli suhde.
Kysehän oli hetken mielijohteesta. Niinkuin joku sanoi ettei puolustella mutta on se vähän eri asia jos sopii kerta toisensa jälkeen tapaamisia ja käydään hotelleissa kuksimassa kuin että haksahtaa pikkukännissä hetken mielijohteesta.
Pettämistä on joskus sarjassa sekin että MEINASI SUUDELLA.
Ei kaikkea tarvi kertoa! Tämänkin opit nyt vastasuuden varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdin katsoa eilen vain lopun ja taas oltiin jossain ladossa uhkailemassa. Ja April sen kun murjotti.
Ei jaksa tänään katsoa.