Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3426)
Tulee jatkossakin muita jännittäviä juttuja. Tässä menee monta jaksoa yhdestä päivästä ja yöstä.
Naisten linoyse ajaitui jäälle. Oli jännittävää. Eikä voinut arvata tai tietää miten käy.
Dingle selviää aina..
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh; jos noin kauan menisi jonkun poisviennissä että pimeä ehtii tulla, niin jääkööt koko reissulta pois. 😳 Tosi kauan menee myös noilla pikkuteillä Hotteniin (?). Asun itse pikkukylässä keskellä maata ja silti tuntui jotenki yliöveriltä. 😄
Reilut 11 kilometriä linnuntietä ja noita syheröitä pikkuteitä riittää.
Sen nyt arvas, että kaikki menee pieleen kun Juhlahumu järjestää asioita
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa huomenna perjantaina Emmerdalen lähetysaika on jo 16.30.
Ja jostain syystä jääkiekoa ei voi esittää subilla.
Vierailija kirjoitti:
No ei juhlahumun kaikki järjestämät ole menneet päin honkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei juhlahumun kaikki järjestämät ole menneet päin honkia.
Kerro nyt sitten yksi, joka on onnisunut.
Kaaleppi muuten onnistuneesti unohtanut, että itse petti sukuun kuuluvaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaaleppi muuten onnistuneesti unohtanut, että itse petti sukuun kuuluvaa miestä.
Juu ja petti usein ja oli pitkään ihan salasuhteessa Tracyn kanssa. Nyt sitten Cainille on niin raivona, että. Calebia ei taida haitata vaimonsa osuus ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita jaksoja pitkään aikaan. Leyla veti hyvin selvästi katsoja näki että joku on hällä hätänä.
Ja Suzy oli myös kovin vakavana.
Joo. Se oli vakavana, koska se esitti kuollutta. Näyttelijä siis. Suzy hahmo tais kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Cain asiasta huomautti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja petti usein ja oli pitkään ihan salasuhteessa Tracyn kanssa. Nyt sitten Cainille on niin raivona, että. Calebia ei taida haitata vaimonsa osuus ollenkaan?
Niinhän se usein irl menee, että ollaan järjettömän vihaisia sille, jonka kanssa puoliso petti. Toki puolisollekin ollaan vihaisia, mutta eri tavalla ja usein tulee ero. Mutta se alkukantainen kiukku kohdistetaan siihen kolmanteen osapuoleen. Jopa sellaiseen, joka ei edes tiennyt panon vakisuhteesta.
Jäällä pitää RYÖMIÄ eikä kävellä!
Vierailija kirjoitti:
Ja petti vaimoaan heti tultuaan kylään.
Vierailija kirjoitti:
Jäällä pitää RYÖMIÄ eikä kävellä!
Britit on kyllä idiootteja, ainakin, jos joutuvat jäihin😅
Hölmöä pamlauttaa auton ovi kiinni kun poistuvat autosta.
Muistakaa että moni ei halua juonipaljastuksia!
Suomessa lapsillekin opetetaan että jäällä ryömitään.
Ryömimällä ulos yksi kerrallaan ja nopeasti.
Aaltoja Emmerdalelle! Huh huh mikä jakso
Ja jatkuu huomenna ja nähdään keistä tuli ruumiita ja keistä ei. Nopeasti se jää jäätyi.
Ja miksi helkkarissa autolta kävellään menosuuntaan, eikä tulosuuntaan.
Ja Suzy oli myös kovin vakavana.