Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2312)

Vierailija
2301/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Joe Dawnia paljastanut poliiseille. Miksi olisi. Joe on kiero liero vaikka esittää hurmuria. Saanut jo Kimin ja Dawnin pauloihinsa. 

Vierailija
2302/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jostain syystä ärsyttää ku Kimistä on tehty tollainen yliymmärtävä hyysääjä Dawnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jostain syystä ärsyttää ku Kimistä on tehty tollainen yliymmärtävä hyysääjä Dawnille.

Sanos muuta. Toinen huumaa Kimin hänen omassa kodissaan ja Kim vaan puolustaa ja ymmärtää vaikka olisi voinut jopa kuolla. 

Vierailija
2304/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä muuten että Emmerdalen ikäraja on monessa listauksessa (S) eli siis sopii kaikenikäisille vaikka asiahan ei todellakaan niin ole.

Vierailija
2305/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Toinen huumaa Kimin hänen omassa kodissaan ja Kim vaan puolustaa ja ymmärtää vaikka olisi voinut jopa kuolla. 

Eikö Kim jossain vaiheessa myrkyttänyt Dawnia, vai miten kuka ja mitä...? 🤭😄

Vierailija
2306/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten että Emmerdalen ikäraja on monessa listauksessa (S) eli siis sopii kaikenikäisille vaikka asiahan ei todellakaan niin ole.

Jakson alussa livahtaa K7 tai K12 viikottain.

Vierailija
2307/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossia ei olisi pitänyt tuoda takaisin. Kelmi pelleilijä. Lapsesta lähtien mukana olleet eivät osaa näytellä. Jonkun hahmon tuominen myöhemmin vanhempana recastina,joku muu uusi esittää häntä, toimii paremmin. 

Vierailija
2308/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää, kun Kimiä on pehmennetty. Kai semmosta tapahtuu iän ja vankilan myötä.. 

Inhosin ysärillä Kimiä täysillä. Se oli todella häijy, ettei moista pahista ole missään nähty. Ei JR, eikä Alexis Colby pystynyt niin kylmään kyytiin kuin Kim.

Vierailija
2309/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Joe Dawnia paljastanut poliiseille. Miksi olisi. Joe on kiero liero vaikka esittää hurmuria. Saanut jo Kimin ja Dawnin pauloihinsa. 

Joe on juonimpi kaveri. Sillä on nyt Kim sekä Dawn hyppysissään, jos ja kun kiristää tarvii.

Vierailija
2310/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 vuotta seurasin sarjaa mutta nyt ei enää jaksa! Pelkkää pahaa, kuolemaa, murhia, juonitteluja (tulossa) inhottavin seurauksin. Mitään aidosti hauskaa tai hyvää ei sarjassa ole. Kaikki parit ennemmin tai myöhemmin erotetaan tyhmillä juonikuvioilla. Yhtä kurjuutta jaksosta toiseen. Kun yhdestä pahasta päästään kärrätään pika vauhtia uusi pahis. Tätäkö tää nykyään sitten on näiden tik tok sukupolvien myötä? Draamaa draaman päälle, tavallista kivaa ei jakseta katsoa. 

Onko kukaan muu kyllästynyt tähän? 

Tätä olen jo pari vuotta täälläkin harmitellut.

Olen päättänyt että kun yksi päähenkilö tulee kuolemaan lopetan sarjan seuraamisen. 

Ensi tammikuussa tulee nimittäin 30 v kun sarja on aikatauluttanut päivääni.

Eiköhän jo riitä kun sarjakin on mennyt niin ikäväksi.

En sen enempää avaa tulevia tapahtumia, mutta sieltä on tulossa sellaista kuraa, että poistin digiboxilta katsomatta vielä olleet 12 jaksoa koska mulle riitti! Tää April-kuvio oli viimeinen niitti. Tomista kun päästiin vuoden jahkailemisen jälkeen niin nyt tätä kuvottavaa April-juonta seuraava vuosi, kuolemaa, syyttömiä ihmisiä vankilassa, lisää syöpää löytyy uudelta päähenkilöltä, karmeaa juonittelua ja kiristämistä. Päätin, että tässä oli nyt se raja, kylmästi jaksot pois ja uusia en enää tallentanut enkä aiokaan. Täytyy alkaa etsiä uutta seurattavaa, jos olisi vielä jossain suoratoistopalvelussa vanhoja kunnon hyvän mielen sarjoja.  

Vierailija
2311/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 vuotta seurasin sarjaa mutta nyt ei enää jaksa! Pelkkää pahaa, kuolemaa, murhia, juonitteluja (tulossa) inhottavin seurauksin. Mitään aidosti hauskaa tai hyvää ei sarjassa ole. Kaikki parit ennemmin tai myöhemmin erotetaan tyhmillä juonikuvioilla. Yhtä kurjuutta jaksosta toiseen. Kun yhdestä pahasta päästään kärrätään pika vauhtia uusi pahis. Tätäkö tää nykyään sitten on näiden tik tok sukupolvien myötä? Draamaa draaman päälle, tavallista kivaa ei jakseta katsoa. 

Olen päättänyt että kun yksi päähenkilö tulee kuolemaan lopetan sarjan seuraamisen. 

Miksi annat sen aikatauluttaa? Katsomosta sen voi katsoa milloin tahansa, minä yökyöpelinä katson seuraavan päivän jakson aina puolenyön jälkeen, tai sitten en, jos jotain muuta mielenkiintoista sarjamaratoonia on katseluvuorossa. Silloin on kaksi, joskus kolmekin jaksoa Emmea seuraavan yön katseluun.

Milloinkahan selviää kenen autoon April nousi? Miten April sai yhteyden kuskiin, kun puhelimensa oli takavarikossa?

Vierailija
2312/2312 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat sen aikatauluttaa? Katsomosta sen voi katsoa milloin tahansa, minä yökyöpelinä katson seuraavan päivän jakson aina puolenyön jälkeen, tai sitten en, jos jotain muuta mielenkiintoista sarjamaratoonia on katseluvuorossa. Silloin on kaksi, joskus kolmekin jaksoa Emmea seuraavan yön katseluun.

Milloinkahan selviää kenen autoon April nousi? Miten April sai yhteyden kuskiin, kun puhelimensa oli takavarikossa?

Kaikki ei voi katsoa telkkarilla Katsomoa, Areenaa, Ruutua ym. eikä tahdo katsoa miltään pieneltä tabletin tai tietsikan näytöltä. Mä esim. katson vain telkkarista tulevat ohjelmat, en mistään netissä olevasta palvelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi