Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacobin haahuilu sairaalassa oli täysin epäuskottavaa, ei hän ainakaan lääkiksen opiskelijalta vaikuttanut. Muutrnkin ihan tyhjä hahmo Emmerdaleen.
Mitä se on? 15v?
Tuskin Briteissäkään lääkikseen alaikäisenä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosta lirjoituksestasi saa kukan edellenkn MitÄän sElvää. ToDella seKavaa setTiä.
Kyllä mä ainakin saan selvää. Onko sulla kenties luetun ymmärtämisessä vajetta? Hahmotushäiriö? Alhainen ÄO?
Samaa mieltä. Kukin kirjoittakoon tyylillään. Ei pidä olla liian ankara toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacobin haahuilu sairaalassa oli täysin epäuskottavaa, ei hän ainakaan lääkiksen opiskelijalta vaikuttanut. Muutrnkin ihan tyhjä hahmo Emmerdaleen.
Mitä se on? 15v?
Tuskin Briteissäkään lääkikseen alaikäisenä mennään.
Vrt Doogie Howser. ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos Dawn meinaa ta*paa Kimin, niin toivottavasti jää kiinni ja lapset otetaan siltä pois. Eihän tuollainen ole sopiva äidiksi ollenkaan. Ei tainnut alun alkaenkaan olla, kun hylkäsi poikansa, narkkasi ja myi itseään. Ei ole kovin vakaa persoona, jos tuosta noin vaan meinaa ta*paa ihmisen, joka on tarjonnut heille kodin ja turvan. Mulla taas kävi mielessä, kun siinä haudalla vilautti sitä pulloa, että olisiko itse ta*panut Willin? Mutta kai tuollaiset aineet olisivat näkyneet ruumiinavauksessa.
Vanha narkkarihu_ra kännipäissään hankki ketamiinia, niin mitenihmeessä sä jo ta p at Kimiä. Itelleen hankki, kun pitää saada pää sekasin.
Ketamiinista on moneksi. Isojen eläinten tainnutukseen, narkkarien aineeksi ja myös käytetään masennuksen hoitoon.
OT ei liity Emmerdaleen, mutta tähän ketjuun!
Mulla sytty valo! Lueskelin toista ketjua taannoin. Siellä neiti kertoi nuoruuden syömishäiriöstään. Viesti oli saman kirjottajan kuin täälläkin yleensä perjantaisin kirjottelee paljastuksia salauksella. Se kirjoitus kuitenkin oli tarkka, mutta sama tyyli pisteiden ja pilkkujen käytössä ja sanojen käyttö.
Sitten tajusin, että tiemme ovat kohdanneet ennenkin.
AVpalsta oli vielä öisin auki. Tulin duunivuoron (klo 02.00) jälkeen juttelemaan.. Täällä oli jonkin verran vakkarinikkeja. Esim Tyra oli yksi heistä.. sitten tämä yksi mies, joku sonni. Kirjotteli mitä sattu ja pisti jääkaapistaan kuvia. Hänetkin tunnistaa toisinaan, mutta on siistinnyt juttujaan.
Sitten tämä parikymppinen nuori nainen. Asui briteissä. Alkoholisoitunut ja BMI18/19. Tavoitteena pienempi luku.
Stranger thingsin eka kausi pyöri. Tämä neiti ihaili Natalia Dryerin laihuutta muiden muassa.
Paljon "puhui" ruuasta, laihduttamisesta, ihanteistaan, ihaili anorektisivustoja...
Lähinnä siis raivos, käytti isoja kirjaimia ja ennen kaikkea tulvi sekavia tekstejään, joka yö ja joskus päivisinkin.
Nikki ei jäänyt mieleen, kun se poistettiin sitä mukaan, kun innostui floodaamaan. Aina se tuli uudelleen ja sama show päällä.
Sama kirjoitustyyli, samat haukkumiset, samat "terveellisestä" ruuasta puhumiset.
Joskus häneen sai yhteyden ja melkein normaaleja vastauksia sai. Sitten taas alkoi bmifloodaus.
Sillä vaan, että jos mä olen oman aikani palstalla viettänyt, niin on hänkin. Sairastanut pitkän aikaa jo. Silloin ei suostunut käymään lääkärissä. Nyttemmin on jonkin avun ottanut vastaan. Siinä viestissä kirjoitti niin. Toivottavasti saa kaiken tarvitsemansa avun.
Siis Sarah on jo 19v?? Näyttää ihan 15-vuotiaalta ja siksi olenkin ihmetellyt Jacob-kuviota, kun olen ajatellut Jacobin olevan parikymppinen ja Sarahin reilusti alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis Sarah on jo 19v?? Näyttää ihan 15-vuotiaalta ja siksi olenkin ihmetellyt Jacob-kuviota, kun olen ajatellut Jacobin olevan parikymppinen ja Sarahin reilusti alaikäinen.
Kuinkas vanha Amy oli kun Cain teki Kylen? Tai Charity saadessaan Debbien.
Vierailija kirjoitti:
Sarah oli alaikäinen vielä viime kesänä. Nuoret sarjassa tuppaavat olemaan lyhyitä että voivat näytellä nuorta pitkään. Sarah on sentään 168 sentinen ja Jacob on 5 senttiä pidempi.
Jake 23 ja Sarah 19.
Sarah 18v oli kun Charity käytti sitä "autovarkaissa".
Aika nuorena Jake päässyt lääkikseen. Ihmelapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas vanha Amy oli kun Cain teki Kylen? Tai Charity saadessaan Debbien.
Amy oli n. 17-vuotias ja Charity oli n. 13-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ikinä kehtais mennä hautajaisiin, ykköset päällä hevosella ratsastaen. En vaikka olisin, kuin varakas leskirouva. "Vähän" turhan prameaa omaan makuuni.
Se hautapaikka oli liian hyvä Willin kaltaiselle roistolle. Olisi pitänyt tuhkata ja tuhkat muualle kuin hautausmaa. Kivikin on liian iso kuin joku joka olisi ollut vanha asukas ja pidetty asukas. Sarja on muuttunut ikävästi.
Hautakivi oli Gemma Walkerin, ei Willin.
Willin kivi on jo v2026 alussa tullut. Olen sen mähnyt tv. Puuristi siihen asti. Ei siinä puhuttu kenenkään muun kivestä,
Ei taas muka ymmärretä,tuollakin olet!
Ei tuosta kirjoituksestasi saa kukaan edelleenkään mitään selvää. Todella sekavaa settiä.
Joo kyllä tuo suomen kieltä on, mutta mitään tolkkua siitä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi, ettei tykännyt Rubystä ensin. Sama täällä. Nyt ajattelen kuitenkin, että pelkkä Caleb olis ollut aika vähän. Tykkäsin kyllä Nickystä (?), pojastaan. Stephin tultua arvelin jäävän pieneen osaan, on näöltään kyllä äitinsä tytär, hyvin löydetty rooliin. Tykkään nyt hänestäkin, vaikka on hemmoteltu, ailahtelevainen typy. Juoni kasvaa: Anthony (yäk). Ilman näitä kaikkia olis tapahtumaköyhää ollut. Toi April-case ei ole uskottava, ja vielä Sarahin ryyppäily. Epäuskottavaa oli myös Jaden porukan pidätys. Jacob suoriutui hienosti sairaalassa, vaikka töppäilikin. Loistava näyttelijä.
Hauskasti myös Ruby ja Chas ovat pikkuhiljaa lähentyneet.
Tykkään Jimistä ja Nicolasta, luonteva pari.
Nyt sit odotellaan dna tuloksia, kauankohan? Ja oliko totta Anthonyn tautikuulumiset vai kerääkö säälipisteitä?
Piakkoin Ruby saa uutisia.
Että Anthony on Stephin isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ikinä kehtais mennä hautajaisiin, ykköset päällä hevosella ratsastaen. En vaikka olisin, kuin varakas leskirouva. "Vähän" turhan prameaa omaan makuuni.
Se hautapaikka oli liian hyvä Willin kaltaiselle roistolle. Olisi pitänyt tuhkata ja tuhkat muualle kuin hautausmaa. Kivikin on liian iso kuin joku joka olisi ollut vanha asukas ja pidetty asukas. Sarja on muuttunut ikävästi.
Hautakivi oli Gemma Walkerin, ei Willin.
Willin kivi on jo v2026 alussa tullut. Olen sen mähnyt tv. Puuristi siihen asti. Ei siinä puhuttu kenenkään muun kivestä,
Ei taas muka ymmärretä,tuollakin olet!
Ei tuosta kirjoituksestasi saa kukaan edelleenkään mitään selvää. Todella sekavaa settiä.
Joo kyllä tuo suomen kieltä on, mutta mitään tolkkua siitä ei saa.
Siinä on yhdistetty eri henkilöiden kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Jake 23 ja Sarah 19.
Englannissa tavallisesti yliopistoon 17-18 vuotiaana mutta ei kai Jaakko ole jo opiskellut 5-6 vuotta? Pitäisi silloin jo olla valmis tohtori. Potilasparat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jake 23 ja Sarah 19.
Englannissa tavallisesti yliopistoon 17-18 vuotiaana mutta ei kai Jaakko ole jo opiskellut 5-6 vuotta? Pitäisi silloin jo olla valmis tohtori. Potilasparat...
Juu ei ole. Kyllä College on lukion vastine briteissä ja jenkeissäkin.
Huh no nyt tapahtui tässäkin sarjassa sellainen asia, jota en olisi osannut odottaa, yks hahmo yllättää minut ihan totaalisesti. Tämä on siis tapahtunut jo Brittien jaksoissa (eli Suomessa joskus ensi keväänä). En paljasta enempää kun oletan, että tässä ketjussa ei saa Brittien jaksoista keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jake 23 ja Sarah 19.
Juu ei ole. Kyllä College on lukion vastine briteissä ja jenkeissäkin.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/Education_in_the_Un…
Vierailija kirjoitti:
Huh no nyt tapahtui tässäkin sarjassa sellainen asia, jota en olisi osannut odottaa, yks hahmo yllättää minut ihan totaalisesti. Tämä on siis tapahtunut jo Brittien jaksoissa (eli Suomessa joskus ensi keväänä). En paljasta enempää kun oletan, että tässä ketjussa ei saa Brittien jaksoista keskustella.
Sarjassame ärsyttävimpiä päivityksiä 🙄
Anthony on siis yhtynyt tyttäreensä?
Mitä se on? 15v?