Miksi seksin pitää aina alkaa (ainakin meillä) miehen aloitteesta
Tehdäänpä pieni gallup siitä kumpi parisuhteessa tekee yleensä aloitteen.
Kommentit (49)
Lauantaina ennen Isänpäivää vaimo ehdotti että tekisimme jotain kivaa sunnuntaina kun tulemme pojan perheen Isänpäivälounaalta kotiin. Minä syön päivittäin tadaa 1x5 mg ja kun pääsimme sunnuntaina iltapäivänä kotiin niin otin heti myös määrätyn silden 1x100 mg odottamaan tulevia harjoituksia.............
No, nyt kävi niin että vaimon ajatukset pyörivät koko ajan poikamme, hänen vaimonsa ja taaperon ympärillä ja hän käpertyi sohvalle telkkua katsomaan eikä tuntunut olevan lemmen liekkiä ilmassa. Niin meni hukkaan se silde, onneksi eivät tänä päivänä paljoa maksa.
Ehkä joku toinen päivä................
Ex kysyi kerran, että haluatko pillua. Minusta tuntuu että kysyi siksi, kun siihen aikaan kävi vieraissa. En oikein ymmärtänyt yhtälöä että käy vieraissa ja pihtaa kotona. Kun seksi oli ilmeisen antoisaa kotonakin. Ehkä kyse oli paremmin vallankäytöstä. No mut onneksi erottiin ja elämä on ollut paljon parempaa. Hänellä kumppanit ovat vaihtuneet tiuhaan senkin jälkeen.
Haluton nainen ei tee aloitteita. Ei mieskään lopulta, koska tulee aina torjutuksi. Asiaa ei voi pitkän kuivan kaudenkaan jälkeen nostaa esiin, koska NAINEN sanoo, että nythän MEILLÄ on kaikki hyvin, että ei kannata muuttaa. Mies on sika, jos pahoittaa tästä mielensä.
Naiset vaan kyllästyy miehiä herkemmin
En tee aloitetta, koska mieheni päättää nämä asiat. Hän ilmoittaa, että vaatteet pois ja mene paikallesi niin sitten pitää riisuutua ja mennä sängylle kontilleen. Joskus hän ilmoittaa jo etukäteen, että illalla on piiskaa tulossa ja sitten olen kiimassa koko päivän. Kerran sain häneltä tekstarin töistä, että on kohta kotona ja minun olisi paras odottaa alasti paikallani. Ei siinä auttanut kuin ryhtyä toimeen.
En kaipaa aloitteiden tekoa vaan olen erittäin tyytyväinen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Haluton nainen ei tee aloitteita. Ei mieskään lopulta, koska tulee aina torjutuksi. Asiaa ei voi pitkän kuivan kaudenkaan jälkeen nostaa esiin, koska NAINEN sanoo, että nythän MEILLÄ on kaikki hyvin, että ei kannata muuttaa. Mies on sika, jos pahoittaa tästä mielensä.
Miksi haluton tekisi aloitteita, oli se haluton mitä sukupuolta tahansa. Halutonhan nimenomaan ON tyytyväinen jos seksiä ei ole. Hänhän saa kaiken mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa, kun miehellä ei ole halua yhtyä oman naisensa kanssa, niin psyko-fysikaalisista syistä johtuen yhdyntä ei tämän naisen kanssa tule silloin tapahtumaan, tässä tilanteessa tämän naisen on siihen aivan turha pyrkiä, ja suhteen tulevaisuuden kannalta haitallista painostaa miestä yrittämään yhdyntää.
Parisuhteessa, hedelmällisessä elämänvaiheessaan olevassa naisessa sen sijaan on sisäänrakennettuna funktio joka aiheuttaa kostumisen, nainen on siis fysikaalisesti aina valmis.
Siis, parisuhteessa, kun mies haluaa naistaan, niin yhdyntä tulee tapahtumaan. Tosin fémakot kaakattavat tätäkin vastaa.
Parisuhteessa, nainen voi aika helposti aiheuttaa miehessään halun itseään kohtaan, ihan pelkästään olemalla hoikka, tatuoimaton, nuori sekä pukeutumalla provokatiivisesti.
Onko machompaa kuultu! On sulla jutut.
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa aivan helvetisti ja nykyään jo vituttaa kun minä (mies) nykyään joudun/jouduin tekemään kaiken ja aloitteen .eipä sekään nykyään enään auta kun seksi loppuu näköjään..jatkuvaa torjuntaa.kylmää
ennen oli joka päivä seksiä ilman aloitteita ja/tai naisen aloitteesta useasti ja yllätys suikkareita yms.
kunnon seksipeto oli nainen ennen ja välillä villiä ja rajua + hänelle lähes joka kerta orgasmit hoidin!
nyt on aivan kuin kuollu koko nainen kun tullut (esi)vaihdevuosi ikään , ei ole enään oikeestaa mitään läheisyyttäkään hänen puoleltaan. aikani jaksoin yrittää mutta täs muutama vuos jo menny niin ei jaksa enään edes yrittää vaan katsella kohta muualta.
näitä asioita on vatvottu ja puhuttu + lääkärissä hän hypännyt jne jne..ei halua mtn apua sieltäkään vaan toteaa että ihan hyvin asiat hänellä vaikka on aivosumussa,univaikeudet,kipeä+kaikkee vaivaa..ei kuitenkaan kokoaikaa ole mitään vaivaa ja tuntuu nykyään vaan että sumutus mua kohtaan päällä ja tekosyitä lisää.
kyllä kaikki muut asiat onnistuu ja menee vouhottaa ja touhuaa mutta ei enään huomio puolisoaan (minua) oikeestaan enään mitenkään..
viimeksi sanoi ettei enään tässä iässä tarvi!!! mitä vit#ua ?? ikää alle 50
M
Musta tää tapaus kuulostaa kyllä ennemminkin siltä, että suhteessa on muuten jotain vialla nyt, ja se heijastuu seksiin / seksin puutteeseen. Oletko miehenä huomioiva, välittävä, arvostava, rakastava, vaimon/perheen asioista huolehtiva jne. muuten? Vai onko teidän henkinen yhteys kuollut ja keskustelu lähinnä tiuskintaa, halveksuntaa, vinkumista ja valitusta seksin puutteesta? Jälkimmäinen vie nimittäin halut keneltä tahansa.
Meillä loppui exän kanssa seksi ennen eroa, enkä kerta kaikkiaan voinut käsittää, että miten mies ei ymmärtänyt, että koko suhde oli kaatumassa. Mitään arvostusta ei enää ollut, ja olin todella katkera siitä, miten hän kaatoi kaiken minun niskaan pikkulapsivuosina. Ei sellaista itsekästä sluibaa halua kukaan. Hän vain vinkui, että miksei ole seksiä. Haha, olisi varmaan ollut, jos hän olisi ollut suoraselkäinen perheen isä, hoitanut hommat miehekkäästi ja vastuullisesti, huomioinut minua makuuhuoneen ulkopuolella, ja näin ollen säilyttänyt haluttavuutensa. Nyt minä päädyin lähinnä halveksimaan häntä. Siitä on seksihalut kaukana. Ja joo, mies hoiti kyllä omat asiansa, niin tämä kaikki kävi ilmi vasta lasten tultua kuvioon.
Nykyisen miehen kanssa on seksiä ja paljon ja molempien aloitteesta tai yhteisesti siihen ajautuen. Hän huolehtii yh-isänä omat lapsensa, ja paljon auttaa minunkin lapsiani kaikenlaisissa asioissa (harrastusvälineiden huollossa jne.). Häntä on helppo arvostaa ja himoita.
Mitä hemmettiä kerrotte tänne ja valitatte kotielämästänne...ei kiinnosta pätkän vertaa toisten sänkypuuhat.
Ne ovat henkilökohtaisia asioita ja kuuluu setviä niitä siellä kotona.
Lapsellista touhua aikuisilta...