Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
19801/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vissiin ikÀvÀ kaveri, kun erÀs vÀlttelee mua.

Tajusit sen viimein.

Vierailija
19802/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakkaas iski. <3

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19803/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vissiin ikÀvÀ kaveri, kun erÀs vÀlttelee mua.

Tajusit sen viimein.

En ole kenenkÀÀn muun mielestÀ.

Vierailija
19804/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku saa sinua nuuhkia, kietoa kÀdet ympÀrille.

Vierailija
19805/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus mun mies epÀilee. Se oli tiistaina nÀhty työpaikan ulkopuolella vÀijymÀssÀ.

Nyt ei hyvÀ heilu :(

Kommunikoitte rakastajasi kanssa tÀÀllĂ€? 

No ei tĂ€ssĂ€ kovin lukenut palstapsykologi tarvi olla ettĂ€ huomaa tuon mustasukkaisen miehen kirjoittamaksi. Kuinka monen teidĂ€n työkaverin puolisot tunnistatte.đŸ€Ż TÀÀllĂ€ palstalla toisilleen kirjoittajista moni on pohjois suomen kaupungista ja tapaavat pĂ€ivĂ€kotien ja koulujen tuntumassa, lapsien viennin ja hakujen yhteydessĂ€. Kuten myös allekirjoittanut.

Vierailija
19806/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus mun mies epÀilee. Se oli tiistaina nÀhty työpaikan ulkopuolella vÀijymÀssÀ.

No ei tĂ€ssĂ€ kovin lukenut palstapsykologi tarvi olla ettĂ€ huomaa tuon mustasukkaisen miehen kirjoittamaksi. Kuinka monen teidĂ€n työkaverin puolisot tunnistatte.đŸ€Ż TÀÀllĂ€ palstalla toisilleen kirjoittajista moni on pohjois suomen kaupungista ja tapaavat pĂ€ivĂ€kotien ja koulujen tuntumassa, lapsien viennin ja hakujen yhteydessĂ€. Kuten myös allekirjoittanut.

Ai niin vielÀ jÀi sanomatta ettÀ tiistaisin.

Vierailija
19807/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielÀ se ettÀ ollaan myös samassa työpaikassa ja suunnitellaan yhteistÀ yritystÀ.

Vierailija
19808/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielÀ se ettÀ ollaan myös samassa työpaikassa ja suunnitellaan yhteistÀ yritystÀ.

Ja sitten herÀsin painajaisesta ja huomasin ettÀ eihÀn mulla hitto ookkaan enÀÀ pieni lapsia, mutta kellÀhÀn on

Vierailija
19809/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitÀ ekaa kertaa vuosiin odotan. HÀn saisi kietoa vaikka heti. sivu

Vierailija
19810/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan semmonen juttu oli mielessÀ, ettÀ rakastan sua. EihÀn me oikein olla nÀhty ja tunnekuohu on tasautunut, mutta silti mietin sua joka pÀivÀ monta kertaa. EnkÀ tiedÀ onko parempi olla nÀkemÀttÀ vai nÀhdÀ vilaukselta, kun sydÀn ei halua luovuttaa mutta samalla haluaa sÀilyttÀÀ tasapainon.

MĂ€ki mietin sua joka pĂ€ivĂ€ vielĂ€kin, vaikka kaikki meni miten meni. Voispa palata ajassa taaksepĂ€in. KyllĂ€ mĂ€ etin katseella sun työautoo aina kun siellĂ€ pĂ€in liikun. 

Vierailija
19811/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan semmonen juttu oli mielessÀ, ettÀ rakastan sua. EihÀn me oikein olla nÀhty ja tunnekuohu on tasautunut, mutta silti mietin sua joka pÀivÀ monta kertaa. EnkÀ tiedÀ onko parempi olla nÀkemÀttÀ vai nÀhdÀ vilaukselta, kun sydÀn ei halua luovuttaa mutta samalla haluaa sÀilyttÀÀ tasapainon.

MĂ€ki mietin sua joka pĂ€ivĂ€ vielĂ€kin, vaikka kaikki meni miten meni. Voispa palata ajassa taaksepĂ€in. KyllĂ€ mĂ€ etin katseella sun työautoo aina kun siellĂ€ pĂ€in liikun. 

Et sÀ tunnista mun autoa enÀÀ.

Vierailija
19812/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hÀtÀÀ. Vartijat pysÀyttÀÀ sen jos yrittÀÀ sisÀÀn.

Hyi, ei! SÀ et tunne mun miestÀ. SitÀ ei tavalliset vartijat pysÀytÀ, kun se kÀynnistyy...

Joo, suomalainen mies yleensĂ€ ottaa kirveen mukaan ja veistelee toverista taljan tallin seinĂ€lle. Mut jĂ€nnitystĂ€ hait, sitĂ€ nyt sait đŸ€Ł onks nyt hyvĂ€. Oliko sen arvoista. Hah nĂ€itĂ€ varattuja! Ei voi kun nauraa đŸ€Ł

Vierailija
19813/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit nuuhkia, halata hellÀsti. - sivulta miehelle

Vierailija
19814/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mua masentaa, kun en nĂ€e sua enÀÀ. 

Vierailija
19815/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuuhki kukaan. Lapset kietovat kÀtensÀ.

Vierailija
19816/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koira nuuhkii joskus!

Vierailija
19817/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀkemÀttömyys ei oo musta kiinni. Masennus on molemminpuolista. Oisin toivonut susta niin paljon enemmÀn.

Vierailija
19818/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sÀ tunnista mun autoa enÀÀ.

Miksen tunnista? 

Vierailija
19819/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀkemÀttömyys ei oo musta kiinni. Masennus on molemminpuolista. Oisin toivonut susta niin paljon enemmÀn.

KyllĂ€ mĂ€ ainakin yritin, mutta pÀÀttelin, ettĂ€ se hĂ€lle jotain kevyttĂ€ flirttiĂ€. En sitten enempÀÀ viitsinyt avautua asiasta. 

Vierailija
19820/22554 |
03.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntuu ettÀ sydÀmestÀ loppuu virta.

Ketju on lukittu.