Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vissiin ikÀvÀ kaveri, kun erÀs vÀlttelee mua.
Tajusit sen viimein.
En ole kenenkÀÀn muun mielestÀ.
Joku saa sinua nuuhkia, kietoa kÀdet ympÀrille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoitus mun mies epÀilee. Se oli tiistaina nÀhty työpaikan ulkopuolella vÀijymÀssÀ.
Nyt ei hyvÀ heilu :(
Kommunikoitte rakastajasi kanssa tÀÀllÀ?
No ei tĂ€ssĂ€ kovin lukenut palstapsykologi tarvi olla ettĂ€ huomaa tuon mustasukkaisen miehen kirjoittamaksi. Kuinka monen teidĂ€n työkaverin puolisot tunnistatte.đ€Ż TÀÀllĂ€ palstalla toisilleen kirjoittajista moni on pohjois suomen kaupungista ja tapaavat pĂ€ivĂ€kotien ja koulujen tuntumassa, lapsien viennin ja hakujen yhteydessĂ€. Kuten myös allekirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoitus mun mies epÀilee. Se oli tiistaina nÀhty työpaikan ulkopuolella vÀijymÀssÀ.
No ei tĂ€ssĂ€ kovin lukenut palstapsykologi tarvi olla ettĂ€ huomaa tuon mustasukkaisen miehen kirjoittamaksi. Kuinka monen teidĂ€n työkaverin puolisot tunnistatte.đ€Ż TÀÀllĂ€ palstalla toisilleen kirjoittajista moni on pohjois suomen kaupungista ja tapaavat pĂ€ivĂ€kotien ja koulujen tuntumassa, lapsien viennin ja hakujen yhteydessĂ€. Kuten myös allekirjoittanut.
Ai niin vielÀ jÀi sanomatta ettÀ tiistaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielÀ se ettÀ ollaan myös samassa työpaikassa ja suunnitellaan yhteistÀ yritystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielÀ se ettÀ ollaan myös samassa työpaikassa ja suunnitellaan yhteistÀ yritystÀ.
Ja sitten herÀsin painajaisesta ja huomasin ettÀ eihÀn mulla hitto ookkaan enÀÀ pieni lapsia, mutta kellÀhÀn on
Vierailija kirjoitti:
Juu, sitÀ ekaa kertaa vuosiin odotan. HÀn saisi kietoa vaikka heti. sivu
Vierailija kirjoitti:
Ihan semmonen juttu oli mielessÀ, ettÀ rakastan sua. EihÀn me oikein olla nÀhty ja tunnekuohu on tasautunut, mutta silti mietin sua joka pÀivÀ monta kertaa. EnkÀ tiedÀ onko parempi olla nÀkemÀttÀ vai nÀhdÀ vilaukselta, kun sydÀn ei halua luovuttaa mutta samalla haluaa sÀilyttÀÀ tasapainon.
MÀki mietin sua joka pÀivÀ vielÀkin, vaikka kaikki meni miten meni. Voispa palata ajassa taaksepÀin. KyllÀ mÀ etin katseella sun työautoo aina kun siellÀ pÀin liikun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan semmonen juttu oli mielessÀ, ettÀ rakastan sua. EihÀn me oikein olla nÀhty ja tunnekuohu on tasautunut, mutta silti mietin sua joka pÀivÀ monta kertaa. EnkÀ tiedÀ onko parempi olla nÀkemÀttÀ vai nÀhdÀ vilaukselta, kun sydÀn ei halua luovuttaa mutta samalla haluaa sÀilyttÀÀ tasapainon.
MÀki mietin sua joka pÀivÀ vielÀkin, vaikka kaikki meni miten meni. Voispa palata ajassa taaksepÀin. KyllÀ mÀ etin katseella sun työautoo aina kun siellÀ pÀin liikun.
Et sÀ tunnista mun autoa enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hÀtÀÀ. Vartijat pysÀyttÀÀ sen jos yrittÀÀ sisÀÀn.
Hyi, ei! SÀ et tunne mun miestÀ. SitÀ ei tavalliset vartijat pysÀytÀ, kun se kÀynnistyy...
Joo, suomalainen mies yleensĂ€ ottaa kirveen mukaan ja veistelee toverista taljan tallin seinĂ€lle. Mut jĂ€nnitystĂ€ hait, sitĂ€ nyt sait đ€Ł onks nyt hyvĂ€. Oliko sen arvoista. Hah nĂ€itĂ€ varattuja! Ei voi kun nauraa đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Saisit nuuhkia, halata hellÀsti. - sivulta miehelle
Mua masentaa, kun en nÀe sua enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuuhki kukaan. Lapset kietovat kÀtensÀ.
Vierailija kirjoitti:
NÀkemÀttömyys ei oo musta kiinni. Masennus on molemminpuolista. Oisin toivonut susta niin paljon enemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sÀ tunnista mun autoa enÀÀ.
Miksen tunnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀkemÀttömyys ei oo musta kiinni. Masennus on molemminpuolista. Oisin toivonut susta niin paljon enemmÀn.
KyllÀ mÀ ainakin yritin, mutta pÀÀttelin, ettÀ se hÀlle jotain kevyttÀ flirttiÀ. En sitten enempÀÀ viitsinyt avautua asiasta.
Tuntuu ettÀ sydÀmestÀ loppuu virta.
Tajusit sen viimein.