Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Daniel kirjoitti tÀmÀn ja muut meihin vaikuttavat unet ja nÀyt muistiin 500-luvun loppupuolella eaa. Meille on kerrottu nÀiden nÀkyjen tapahtumat kokonaisuudessaan Danielin profeetallisessa kirjassa.
Luotettava profeetta
Kristus itse todisti, ettÀ Daniel on profeetta. Jeesus teki sen kiinnostavasti omassa profetiassaan, joka koski hÀnen oman lÀsnÀolonsa ja asiainjÀrjestelmÀn pÀÀttymisen tunnusmerkkiÀ. HÀn siirsi nÀin Danielin profetian lopullisen tÀyttymyksen meidÀn aikaamme, jolloin me nÀemme omin silmin monia tuon tunnusmerkin piirteitÀ, kuten esimerkiksi kansainvÀlisiÀ sotia, nÀlÀnhÀtÀÀ, maanjÀristyksiÀ ja kautta maailman esiintyviÀ ahdingon tuskia. Matteus 24:38, 15.
Jeesus sanoi: Monia vÀÀriÀ profeettoja nousee, ja he eksyttÀvÀt monia . TÀmÀ valtakunnan hyvÀ uutinen tullaan saarnaamaan koko asutussa maassa todistukseksi kaikille kansoille, ja sitten tulee loppu. Sen tÀhden kun nÀette autioittavan iljetyksen, josta on puhuttu profeetta Danielin vÀlityksellÀ, seisovan pyhÀssÀ paikassa (lukija kÀyttÀköön havaintokykyÀÀn), silloin ruvetkoot Juudeassa olevat pakenemaan vuorille. Totisesti minÀ sanon teille, ettÀ tÀmÀ sukupolvi ei missÀÀn tapauksessa katoa, ennen kuin kaikki nÀmÀ tapahtuvat. Matteus 24:1134.
Katso siis tuo Danielin kirja, se tÀytyy katsoa. SiellÀ on mielenkiintoisia asioita.
Jeesus sanoi: Monia vÀÀriÀ profeettoja nousee, ja he eksyttÀvÀt monia
NÀitÀ on nytkin ollut ajassamme.
Vierailija kirjoitti:
Katso siis tuo Danielin kirja, se tÀytyy katsoa. SiellÀ on mielenkiintoisia asioita.
Tuo ei ole niin toimiva tapa saada viestiÀ perille, vesittÀÀ hyvÀkin asian pakonomainen jankutus.
Puhalla paha ulos itsestÀsi, Jumala on kanssasi. MinÀ jaksan odottaa vuoroani. Lukija palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole niin toimiva tapa saada viestiÀ perille, vesittÀÀ hyvÀkin asian pakonomainen jankutus.
Vastahan minÀ aloitin, vastaanottaja pÀÀttÀÀ itse ohittaako viestin vai ottaako sen ilolla vastaan kuten tuon pedonkin ilosanoman.
SinÀhÀn lapsi iloitset pahasta, eikö ilo sinua lainkaan kiinnosta tai liikuta? Onko sinussa jokin vialla? Lukija palstalla.
Vierailija kirjoitti:
'đŽđŽđŽđđđ'
-----
Ei tÀÀltÀ.
Ei myöskÀÀn
vÀlissÀ olleet
Raamattuun kallistuvat.
MĂ€ en ole p3lle, vain
satiirikko, joka reflektoi
> teitÀ, piheitanne
ja kÀytöstÀnne.
-----
Huomatkaa tÀmÀ. x
TÀmÀ kruunaa.
Ensin joku sekopÀÀ spÀmmÀÀ emojiseiniÀ, sitten toinen sekopÀÀ alkaa spÀmmÀÀmÀÀn joukkoon Raamattua.
Viimein paikalle ilmaantuu HĂ€n, ilmoittamaan ettei multa.
Olisitko mun paholainen jos oon sun jeesus?
Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekÀÀn, enkÀ postaa uskonnollista materiaalia minnekÀÀn. En myöskÀÀn ole somessa, enkÀ kÀytÀ mitÀÀn nykyaikaisia viestivÀlineitÀ (wa ym), en ole koskaan kÀyttÀnyt, enkÀ tule kÀyttÀmÀÀn. Tuli vain semmoinen olo, ettÀ hyvÀ mainita.
Mukavaa iltaa erÀÀlle naiselle, hÀn saa minuun kyllÀ yhteyden jos haluaa. Ei nÀitÀ juttuja jaksa lukea, saati seurata.
Kiinnostaisi iloita kanssasi. Jos muutat mielesi niin tule minun luokseni. Lukija palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekÀÀn, enkÀ postaa uskonnollista materiaalia minnekÀÀn. En myöskÀÀn ole somessa, enkÀ kÀytÀ mitÀÀn nykyaikaisia viestivÀlineitÀ (wa ym), en ole koskaan kÀyttÀnyt, enkÀ tule kÀyttÀmÀÀn. Tuli vain semmoinen olo, ettÀ hyvÀ mainita.
Mukavaa iltaa erÀÀlle naiselle, hÀn saa minuun kyllÀ yhteyden jos haluaa. Ei nÀitÀ juttuja jaksa lukea, saati seurata.
Vapauta itseÀsi tÀhÀn aikaan. Kaikki jakoni olivat tarkoituksella. ElÀ elÀmÀÀsi rauhassa kuten me muutkin yritÀmme tehdÀ.
EihÀn tÀÀllÀ isÀ saa tehdÀ mitÀÀn hyviÀ asioita! Miten minÀ nyt jaksaisin tÀllÀistÀ elÀmÀÀ edes elÀÀ? MitÀ tÀlle asialle voisi nyt tehdÀ? Auttaisitko isÀ minua?
Mikset ollut töissĂ€ söpölĂ€inen đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uus rundi miss piggyÀ sorkkimassa hÀpeÀllisesti itseÀÀn lÀhtee just. On se wa kÀtevÀ.
Ei pahalla, kyllÀ ne kaikki varmaan ystÀvÀllisiÀ kasvokkain teille yhÀ ovat, selÀn takana sit supattavat suomalaisten tavoin kaikenlaista.
Puoli Suomea kun nÀhnyt tÀn nÀyn, niin luulis, ettÀ narsistikin jotain oppisi ihmisten kohtelusta.
Oletko ihan terve? MitÀ enemmÀn nÀitÀ juttuja lukee, niin tajuaa miten helvetin sekaisin ihmiset ovat.
NÀyttÀÀ todella pahasti siltÀ ettÀ osalla on ruuvit löysÀllÀ...
> Puheita, edit.
-----
J o k u / j o t k u t
on - ovat selkeÀsti ilman
lÀÀkitystÀ ja/tai
tÀyttÀ ymmÀrrystÀ vailla
sekÀ sairaalloisen
pakkomielteinen digistalking
minua kohtaan. Tarkoituksellinen
minun maineeni ja karaktÀÀrini
systemaattinen mustamaalaaminen,
kaikin mahdollisin keinoin.
SyynÀ mikÀ?
KostÄ. Kun ei ole > 700 k seuraajan tiliÀ
eikÀ > 700 k eur Töölön kÀmppÀÀ. Ei mtn
syytÀ kadehtia.
Joten - mikÀ on syy. MistÀ kateus..?
Ei mistÀÀn!
Stalkk44ja - s4botöörin
juurisyy lymyÀÀ muualla.
Tod.nÀk. > juurisyy > sekoittuneena
voimakkaaseen, toksiseen kateuteen.
Kohteen Àlykkyys ja lahjakkuus kiukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
EihÀn tÀÀllÀ isÀ saa tehdÀ mitÀÀn hyviÀ asioita! Miten minÀ nyt jaksaisin tÀllÀistÀ elÀmÀÀ edes elÀÀ? MitÀ tÀlle asialle voisi nyt tehdÀ? Auttaisitko isÀ minua?
Olen pohtinut, ettĂ€ hyviĂ€ asioita voi tehdĂ€ myös yksin. đ€ Omistautua sielukkaalle ja oman etiikan mukaiselle elĂ€mĂ€lle niissĂ€ puitteissa mitĂ€ on. đŻđ§ž sivu
Danielit ei multa.
MĂ€ ihan todella voin
lÀhteÀ tÀÀltÀ lopullisesti
vttuun. No problem.
Puolitoista vuotta
riittÀÀ ihan hyvin.
E
Vierailija kirjoitti:
Danielit ei multa.
MĂ€ ihan todella voin
lÀhteÀ tÀÀltÀ lopullisesti
vttuun. No problem.
Puolitoista vuotta
riittÀÀ ihan hyvin.
E
Ei sun neron tartte perustella
Katso Danielin kirja, mm. luotettavien ennustusten kirja.