Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
19141/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katso Danielin kirja, mm. luotettavien ennustusten kirja.

Vierailija
19142/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Daniel kirjoitti tÀmÀn ja muut meihin vaikuttavat unet ja nÀyt muistiin 500-luvun loppupuolella eaa. Meille on kerrottu nÀiden nÀkyjen tapahtumat kokonaisuudessaan Danielin profeetallisessa kirjassa.

Luotettava profeetta

Kristus itse todisti, ettÀ Daniel on profeetta. Jeesus teki sen kiinnostavasti omassa profetiassaan, joka koski hÀnen oman lÀsnÀolonsa ja asiainjÀrjestelmÀn pÀÀttymisen tunnusmerkkiÀ. HÀn siirsi nÀin Danielin profetian lopullisen tÀyttymyksen meidÀn aikaamme, jolloin me nÀemme omin silmin monia tuon tunnusmerkin piirteitÀ, kuten esimerkiksi kansainvÀlisiÀ sotia, nÀlÀnhÀtÀÀ, maanjÀristyksiÀ ja kautta maailman esiintyviÀ ahdingon tuskia. Matteus 24:38, 15.

Jeesus sanoi: Monia vÀÀriÀ profeettoja nousee, ja he eksyttÀvÀt monia . TÀmÀ valtakunnan hyvÀ uutinen tullaan saarnaamaan koko asutussa maassa todistukseksi kaikille kansoille, ja sitten tulee loppu. Sen tÀhden kun nÀette autioittavan iljetyksen, josta on puhuttu profeetta Danielin vÀlityksellÀ, seisovan pyhÀssÀ paikassa (lukija kÀyttÀköön havaintokykyÀÀn), silloin ruvetkoot Juudeassa olevat pakenemaan vuorille. Totisesti minÀ sanon teille, ettÀ tÀmÀ sukupolvi ei missÀÀn tapauksessa katoa, ennen kuin kaikki nÀmÀ tapahtuvat. Matteus 24:1134.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19143/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katso siis tuo Danielin kirja, se tÀytyy katsoa. SiellÀ on mielenkiintoisia asioita.

Vierailija
19144/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi: Monia vÀÀriÀ profeettoja nousee, ja he eksyttÀvÀt monia

NĂ€itĂ€ on nytkin ollut ajassamme. 

Vierailija
19145/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso siis tuo Danielin kirja, se tÀytyy katsoa. SiellÀ on mielenkiintoisia asioita.

Tuo ei ole niin toimiva tapa saada viestiĂ€ perille, vesittÀÀ hyvĂ€kin asian pakonomainen jankutus. 

Vierailija
19146/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puhalla paha ulos itsestÀsi, Jumala on kanssasi. MinÀ jaksan odottaa vuoroani. Lukija palstalla.

Vierailija
19147/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole niin toimiva tapa saada viestiĂ€ perille, vesittÀÀ hyvĂ€kin asian pakonomainen jankutus. 

Vastahan minÀ aloitin, vastaanottaja pÀÀttÀÀ itse ohittaako viestin vai ottaako sen ilolla vastaan kuten tuon pedonkin ilosanoman.

Vierailija
19148/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SinÀhÀn lapsi iloitset pahasta, eikö ilo sinua lainkaan kiinnosta tai liikuta? Onko sinussa jokin vialla? Lukija palstalla.

Vierailija
19149/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'🔮🔮🔮😂😂😂'

-----

Ei tÀÀltÀ.

Ei myöskÀÀn 

vÀlissÀ olleet

Raamattuun kallistuvat.

MĂ€ en ole p3lle, vain

satiirikko, joka reflektoi

> teitÀ, piheitanne

ja kÀytöstÀnne.

-----

Huomatkaa tÀmÀ. x

TĂ€mĂ€ kruunaa. 

Ensin joku sekopÀÀ spĂ€mmÀÀ emojiseiniĂ€, sitten toinen sekopÀÀ alkaa spĂ€mmÀÀmÀÀn joukkoon Raamattua. 

Viimein paikalle ilmaantuu HĂ€n, ilmoittamaan ettei multa. 

Vierailija
19150/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisitko mun paholainen jos oon sun jeesus?

Vierailija
19151/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekÀÀn, enkĂ€ postaa uskonnollista materiaalia minnekÀÀn. En myöskÀÀn ole somessa, enkĂ€ kĂ€ytĂ€ mitÀÀn nykyaikaisia viestivĂ€lineitĂ€ (wa ym), en ole koskaan kĂ€yttĂ€nyt, enkĂ€ tule kĂ€yttĂ€mÀÀn. Tuli vain semmoinen olo, ettĂ€ hyvĂ€ mainita.

Mukavaa iltaa erÀÀlle naiselle, hĂ€n saa minuun kyllĂ€ yhteyden jos haluaa. Ei nĂ€itĂ€ juttuja jaksa lukea, saati seurata. 

Vierailija
19152/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi iloita kanssasi. Jos muutat mielesi niin tule minun luokseni. Lukija palstalla.

Vierailija
19153/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekÀÀn, enkĂ€ postaa uskonnollista materiaalia minnekÀÀn. En myöskÀÀn ole somessa, enkĂ€ kĂ€ytĂ€ mitÀÀn nykyaikaisia viestivĂ€lineitĂ€ (wa ym), en ole koskaan kĂ€yttĂ€nyt, enkĂ€ tule kĂ€yttĂ€mÀÀn. Tuli vain semmoinen olo, ettĂ€ hyvĂ€ mainita.

Mukavaa iltaa erÀÀlle naiselle, hĂ€n saa minuun kyllĂ€ yhteyden jos haluaa. Ei nĂ€itĂ€ juttuja jaksa lukea, saati seurata. 

Vapauta itseÀsi tÀhÀn aikaan. Kaikki jakoni olivat tarkoituksella. ElÀ elÀmÀÀsi rauhassa kuten me muutkin yritÀmme tehdÀ.

Vierailija
19154/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EihÀn tÀÀllÀ isÀ saa tehdÀ mitÀÀn hyviÀ asioita! Miten minÀ nyt jaksaisin tÀllÀistÀ elÀmÀÀ edes elÀÀ? MitÀ tÀlle asialle voisi nyt tehdÀ? Auttaisitko isÀ minua?

Vierailija
19155/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mikset ollut töissĂ€ söpölĂ€inen 😞😘

Vierailija
19156/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uus rundi miss piggyÀ sorkkimassa hÀpeÀllisesti itseÀÀn lÀhtee just. On se wa kÀtevÀ.

Ei pahalla, kyllÀ ne kaikki varmaan ystÀvÀllisiÀ kasvokkain teille yhÀ ovat, selÀn takana sit supattavat suomalaisten tavoin kaikenlaista.

Puoli Suomea kun nÀhnyt tÀn nÀyn, niin luulis, ettÀ narsistikin jotain oppisi ihmisten kohtelusta.

Oletko ihan terve? MitĂ€ enemmĂ€n nĂ€itĂ€ juttuja lukee, niin tajuaa miten helvetin sekaisin ihmiset ovat. 

NÀyttÀÀ todella pahasti siltÀ ettÀ osalla on ruuvit löysÀllÀ...

Vierailija
19157/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

> Puheita, edit.

-----

J o k u / j o t k u t

on - ovat selkeÀsti ilman

lÀÀkitystÀ ja/tai

tĂ€yttĂ€ ymmĂ€rrystĂ€ vailla 

sekĂ€ sairaalloisen 

pakkomielteinen digistalking

minua kohtaan. Tarkoituksellinen

minun maineeni ja karaktÀÀrini

systemaattinen mustamaalaaminen,

kaikin mahdollisin keinoin.

SyynÀ mikÀ?

KostÄ. Kun ei ole > 700 k seuraajan tiliÀ

eikÀ > 700 k eur Töölön kÀmppÀÀ. Ei mtn

syytÀ kadehtia.

Joten - mikÀ on syy. MistÀ kateus..?

Ei mistÀÀn!

Stalkk44ja - s4botöörin

juurisyy lymyÀÀ muualla.

Tod.nÀk. > juurisyy > sekoittuneena

voimakkaaseen, toksiseen kateuteen.

Kohteen Àlykkyys ja lahjakkuus kiukuttaa?

Vierailija
19158/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EihÀn tÀÀllÀ isÀ saa tehdÀ mitÀÀn hyviÀ asioita! Miten minÀ nyt jaksaisin tÀllÀistÀ elÀmÀÀ edes elÀÀ? MitÀ tÀlle asialle voisi nyt tehdÀ? Auttaisitko isÀ minua?

Olen pohtinut, ettĂ€ hyviĂ€ asioita voi tehdĂ€ myös yksin. đŸ€ Omistautua sielukkaalle ja oman etiikan mukaiselle elĂ€mĂ€lle niissĂ€ puitteissa mitĂ€ on. 🕯🧾 sivu

Vierailija
19159/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Danielit ei multa.

MĂ€ ihan todella voin

lÀhteÀ tÀÀltÀ lopullisesti

vttuun. No problem.

Puolitoista vuotta 

riittÀÀ ihan hyvin.

E

Vierailija