Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1934)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitenhÀn olen nyt muka sinua kÀsitellyt? Toiminut vuosikausia tÀsmÀlleen, kuten herra on mÀÀrÀnnyt. Ei pitÀisi olla valittamista. PitÀÀkö seinille hyppiÀ, ettÀ olisin riittÀvÀn pois tieltÀsi? Kun ei olemassakaan saa enÀÀ olla.
No nyt on palstaharhat tulilla, ei ole kaniinien kaltoinkohtelija nainen
EihÀn tÀÀllÀ muuta olekaan kuin harhaa.
Kaipaan sinua pÀiviini. Joinain iltoina tuntui ettÀ kuuluisi halata ja antaa hyvÀn yön suukkonen.
mieheltÀ
Parempi ettei ole ystÀvyyttÀ eikÀ mitÀÀn muutakaan
Turhaa, turhaa, turhaa.
Harhaa, harhaa, harhaa.
Vuosikausien kupla.
Jos pohdit olinko tÀnÀÀn tÀÀllÀ riehumassa niin kyllÀ olin. Tosin kaikki riehujat eivÀt olleet minÀ.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltÀ tÀstÀ
Vierailija kirjoitti:
Ok
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koko vklopun selvinpÀin neljÀn seinÀn sisÀllÀ.
HyvÀ. Kaikesta huolimatta toivon ettet ala taas juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua pÀiviini. Joinain iltoina tuntui ettÀ kuuluisi halata ja antaa hyvÀn yön suukkonen.
mieheltÀ
SitÀ varten sulla on se vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Jos pohdit olinko tÀnÀÀn tÀÀllÀ riehumassa niin kyllÀ olin. Tosin kaikki riehujat eivÀt olleet minÀ.
Kiitos vahvistuksesta. Nyt voi mennÀ "hyvillÀ" mielin ja huojentuneena nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltÀ tÀstÀ
MinÀ en kyllÀ ole. En nÀe syytÀ miksi emme voi olla ystÀviÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vahvistuksesta. Nyt voi mennÀ "hyvillÀ" mielin ja huojentuneena nukkumaan.
MinÀ en ole ainakaan ollut riehumassa, koko pÀivÀ muissa puuhissa. Sivu
IkÀvÀ sua. MitÀ me nyt ollaan? SitÀ koko pÀivÀn miettinyt...
Vierailija kirjoitti:
mieheltÀ
Korjaus. Joinain iltoina tuntui ettÀ me molemmat annoimme toisillemme halauksen ja hyvÀn yön suukkosen.
Vierailija kirjoitti:
Oot kÀyny tÀnÀÀn mielessÀ.
Kerran vaan?
Vierailija kirjoitti:
Tein sinulle lupauksen, omien kokemuksieni pohjalta. TÀmÀn takia se myös pysyy. En halua olla hÀirikkö, en halua rikkoa rajojasi, koska en niitÀ tiedÀ.
En oikeastaan tiedÀ miten minun pitÀisi suhtautua.
Jos sittenkin kokeilisin vielÀ kerran tikulla jÀÀtÀ? En pysty siihen, kun kÀyn mielessÀni kaikki tilanteet mitÀ voi pahimmillaan kÀydÀ.
Tein kai oikein.
HyvÀÀ yötÀ, sinulle mies nyt kuitenkin.
HyvÀÀ yötÀ nainen, rakastan sinua.
VÀlillÀ tuntuu, ettÀ tÀÀllÀ palstalla ei kovinkaan arvosteta ystÀvyyttÀ. Tai sitten eivÀt pysty olemaan ystÀviÀ kaivattujensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin yksi ihminen tÀyttÀÀ kaikkia tarpeita, haluaisin saada ja pitÀÀ teidÀt molemmat enkÀ tÀllÀ halua loukata kenenkÀÀn tunteita
Toinen tarjoaa fyysistÀ ja toinen henkistÀ?