Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ pelastin sut
Aikuinen ihminen ei tarvitse pelastajaa
LÀÀkÀrit on pelastaneet mun Àidin hengen suoraan ainakin kahdesti, epÀsuorasti pari muutakin kertaa. KyllÀ tarvitsee. Sivusta eri funtsija.
Vierailija kirjoitti:
ĂitĂ€, kauniita unia! IkĂ€vĂ€ sua. đ§Ąđ€
đđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kaivattuni, niin haluaisin oppia susta jokaisen asian. Kasvaa yhdessÀ. Nauttia jokaisesta yhdessÀ koetusta jutusta ja voimistaa meidÀn sidettÀ niin kovaksi, ettÀ joka ilta vielÀ kasikymppisenÀkin voisin sanoa sulle kuinka paljon rakastan. Olla kiitollinen susta.
NiinhÀn ne aina sanoo ennen piirakkaa
Oon saanu kaivatun piirakkaa. EnkÀ panis pahitteeksi jos saisin joskus lisÀÀkin.
Mutta. Rakastan hÀntÀ siinÀ mÀÀrin, ettÀ jos mulle tarjottaisiin mahdollisuutta olla vankilassa koko loppuelÀmÀn, mutta pÀÀsisin joka pÀivÀ tunniksi hÀnen kanssaan katsomaan puiston penkille tÀhtiÀ tai auringonlaskua, siten ettÀ saisin pitÀÀ hÀnestÀ kiinni ja olla lÀhellÀ.
Vaihtaisin tÀn nykyisen paskani vapaudessa niihin lyhyisiin hetkiin hÀnen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kaivattuni, niin haluaisin oppia susta jokaisen asian. Kasvaa yhdessÀ. Nauttia jokaisesta yhdessÀ koetusta jutusta ja voimistaa meidÀn sidettÀ niin kovaksi, ettÀ joka ilta vielÀ kasikymppisenÀkin voisin sanoa sulle kuinka paljon rakastan. Olla kiitollinen susta.
Oon saanu kaivatun piirakkaa. EnkÀ panis pahitteeksi jos saisin joskus lisÀÀkin.
Mutta. Rakastan hÀntÀ siinÀ mÀÀrin, ettÀ jos mulle tarjottaisiin mahdollisuutta olla vankilassa koko loppuelÀmÀn, mutta pÀÀsisin joka pÀivÀ tunniksi hÀnen kanssaan katsomaan puiston penkille tÀhtiÀ tai auringonlaskua, siten ettÀ saisin pitÀÀ hÀnestÀ kiinni ja olla lÀhellÀ.
Vaihtaisin tÀn nykyisen paskani vapaudessa niihin lyhyisiin hetkiin hÀnen kanssaan.
Sun on pakko olla hyvÀ ihminen. Sellaisiin uskaltaa luottaa ja syventyÀ. Kaivattu varmasti arvostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltÀ, ettÀ amor on todellakin tehnyt taikojaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin löytÀÀ tien sydÀmeesi. En vÀkisin, en tukeutuen vaan vain, jos kutsutaan.
Se avautuu vÀhitellen. KÀrsivÀllisyyttÀ.
Voipi aika loppua kesken. đ„č
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan hirmu söpö, rakkaani. đ
VÀlillÀ tuntuu ettÀ nÀkymÀttömyysviitta olis enemmÀn kuin tarpeen. Oon kuin joku nÀyttelyesine 5 pÀivÀÀ viikossa.
NÀyttelyesineenÀ oleminen loppuu, kun menet nÀyttelyyn suoraan sellaisena, miltÀ nÀytÀt juuri sÀngystÀ nousseena.Siis ei mitÀÀn aamutoimia. VedÀt pÀÀllesi pussihousut ja raita paidan.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ikinÀ pitÀnyt mennÀ sinne.
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Ennen joulua.
MieheltÀ? Aiotko uskaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ me nyt tehhÀÀn?
Odotellaan toisiamme ja opetellaan rakastamaan tavalla jota ei ole ollut.
MikÀ se tapa on?
Sivusta
Gnight sturgeon surgeon.