Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Mun kaivattu menee pikkujouluihin tÀnÀ vuonna. Itse en pÀÀse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on kyllÀ tosi tÀrkeÀ. Sen soisi nÀyttÀvÀn hyvÀltÀ. Naisilla ja miehillÀ. SiinÀ mielessÀ aina osa kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen.
MinÀ en halua pinnallista vartalooni ihastuvaa kumppania. Siksi nÀytÀn rölliltÀ ja valitsen sellaisen joka minuun silti hullaantuu.
Ei se ole pinnallista haluta katsoa kivan nÀköistÀ vartaloa. Tietysti tarvitaan paljon muutakin.
Miksi luulet ettÀ olen ollut toisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaan samanlaisen kropan kun marinilla
Pyh! Naisella pitÀÀ olla muotoja.
Miks pitÀÀ olla? Ei kropan koolla ole merkitystÀ, jos tykkÀÀ ihmisestÀ. Jokaisella on myös oikeus viihtyÀ omassa kropassaan.
sivusta
JÀtÀ tuon varatun kommentit omaan arvoonsa. YrittÀÀ vaan pÀÀstÀ kaivattunsa suosioon. Vaikka sillÀ naisella ois viikset, niin se ois sitÀ mieltÀ ettÀ kaikilla naisilla pitÀis olla.
Mulla on vĂ€hĂ€n viiksiĂ€kin. đœđ§
Aika monella meistÀ on
nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Hauska sattuma sinÀllÀÀn, ettÀ ihastuin Kalleen joskus. T. N
Haluatko kertoa lisÀÀ?
Ei oo oikeastaan mitÀÀn kerrottavaa. NÀhdÀÀn harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on kyllÀ tosi tÀrkeÀ. Sen soisi nÀyttÀvÀn hyvÀltÀ. Naisilla ja miehillÀ. SiinÀ mielessÀ aina osa kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen.
MinÀ en halua pinnallista vartalooni ihastuvaa kumppania. Siksi nÀytÀn rölliltÀ ja valitsen sellaisen joka minuun silti hullaantuu.
Oikein.
Jos olisit kaivattuni, niin haluaisin oppia susta jokaisen asian. Kasvaa yhdessÀ. Nauttia jokaisesta yhdessÀ koetusta jutusta ja voimistaa meidÀn sidettÀ niin kovaksi, ettÀ joka ilta vielÀ kasikymppisenÀkin voisin sanoa sulle kuinka paljon rakastan. Olla kiitollinen susta.
Kun laitoit jalkasi kiinni minun jalkaani meinasin pyörtyÀ. Tunnen tosi vahvaa kemiaa sua kohtaan. Vaikka oot sössinyt paljon, haluaisin tutustua kunnolla ja halata sinua pitkÀtukka.
En kaipaa vartaloa. Kaipaan ihmistÀ, joka uskaltaa heittÀytyÀ, avautua, olla hukassa, keskenerÀinen, mutta hÀneltÀ löytyy halu mennÀ kohti onnellista elÀmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet ettÀ olen ollut toisten kanssa?
Varmaan, koska nÀin yks kerta sut jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Haluatko kertoa lisÀÀ?
Ok. Itse olen nÀhnyt hÀnet viimeksi maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Haluatko kertoa lisÀÀ?
ĂlĂ€ sotke.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kaivattuni, niin haluaisin oppia susta jokaisen asian. Kasvaa yhdessÀ. Nauttia jokaisesta yhdessÀ koetusta jutusta ja voimistaa meidÀn sidettÀ niin kovaksi, ettÀ joka ilta vielÀ kasikymppisenÀkin voisin sanoa sulle kuinka paljon rakastan. Olla kiitollinen susta.
NiinhÀn ne aina sanoo ennen piirakkaa
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaunista!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin samaa aivan valtavasti. On tullut jo tÀrkeÀ ihminen lyhyessÀ ajassa, joten pelottaa mitÀ voi olla tulevaisuudessa.
Haluaisin kuitenkin sen keinutuolin ja riippumaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Haluatko kertoa lisÀÀ?
MeillÀ ei ole niin pitkÀ aika, mutta niin kuin sanoin, ettÀ "hauska" sattuma, vaikka hauskaa tÀstÀ ei saa millÀÀn.
"Tapiolle" hellÀ hali ja hyvÀÀ yötÀ. "Johanna"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaan samanlaisen kropan kun marinilla
Pyh! Naisella pitÀÀ olla muotoja.
Miks pitÀÀ olla? Ei kropan koolla ole merkitystÀ, jos tykkÀÀ ihmisestÀ. Jokaisella on myös oikeus viihtyÀ omassa kropassaan.
sivusta
JÀtÀ tuon varatun kommentit omaan arvoonsa. YrittÀÀ vaan pÀÀstÀ kaivattunsa suosioon. Vaikka sillÀ naisella ois viikset, niin se ois sitÀ mieltÀ ettÀ kaikilla naisilla pitÀis olla.
Mulla on vĂ€hĂ€n viiksiĂ€kin. đœđ§
Aika monella meistÀ on
nainen
Mulla on tiheÀt pitkÀt jalkakarvatkin ja muuta. EpÀilen hormonaalista ongelmaa, mutta myös geenit.
Ei se aina miellytÀ.